Série Call of Duty vydělala dvakrát více peněz než Hvězdné války v kinech

  17:17aktualizováno  17:17
Call of Duty patří mezi vůbec nejsilnější značky zábavního průmyslu. Vydavatelství Activision se může poměřovat i s Hvězdnými válkami či superhrdiny od Marvelu. Alespoň tedy co se týče zisků z kin.

Vydavatelství Activision má nového výkonného ředitele, kterým se po Ericu Hirshbergovi stal Rob Kostich. Ten měl v posledních deseti letech na starosti sérii Call of Duty a pod jeho vedením se z ní stala jedna z nejvíce výdělečných značek zábavního průmyslu.

Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty dokonale ukazuje, jak dělat herní mainstream.

Podle tiskové zprávy Call of Duty přineslo svým tvůrcům více peněz, než součet výdělků z kin všech superhrdinských filmů z produkce Marvelu. Nejslavnější série válečných stříleček vydělala i dvojnásobek toho, co v kinech utržily kultovní Hvězdné války.

Ano, Activision porovnává jablka s hruškami, protože příjmy z kin tvoří jen část ziskovosti filmů, ovšem i tak je to nesporně zajímavé číslo. 

Značka Call of Duty vychází od roku 2003 a dočkala se nespočtu různých dílů, které následně „ždímala“ pomocí placených DLC a mobilních odboček. Po prodejně slabších dílech Infinity Warfare a WW2 se letos Call of Duty díky Black Ops 4 vrátilo na vrchol, když jen během prvních třech dnů vydělalo přes pět set milionů dolarů. A nepotřebovalo k tomu ani singleplayerovou kampaň.

Autor:
 

Nejčtenější

Odmítl 12 nabídek producentů, aby mohl udělat vysněnou hru bez kompromisů

Darq

Nezávislý vývojář vyměnil finanční jistotu za absolutní tvůrčí svobodu. Jeho krok byl sice riskantní, nicméně se mu...

RECENZE: Jak vůbec mohlo vyjít něco tak hloupého jako Left Alive?

Left Alive

Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je...

RECENZE: Dawn of Man je prehistorická strategie pro fanoušky Lovců mamutů

Dawn of Man

Hlavním tahákem skvělé strategie Dawn of Man je její zasazení do pravěkého světa. Přestože má hra málo obsahu a po...

Google ukázal budoucnost hraní. Propojí hráče a diváky na jeden klik

Stadia

Představte si, že sledujete na YouTube herní trailer. Následně kliknete na tlačítko Play a objevíte se okamžitě ve hře,...

Herní archeolog vypátral 30 let starou, nikdy nevydanou bojovku

Nikdy nevydaná hra UWC na konzoli NES.

Pro většinu dnešních hráčů je UWC jen nezajímavá a graficky zastaralá arkáda, ve skutečnosti je to však sběratelský...

Další z rubriky

Apple odhalil herní předplatné Arcade, nabídne hry bez reklam

Apple Arcade

Apple vidí budoucnost v předplatném. Majitelé zařízení s iOS, macOs a tvOS si tak kromě televize a časopisů budou moci...

Nástroj Modulate umožní, abyste ve hře zněli jako vaše oblíbená postava

Tracer ve hře Overwatch

Online služba Modulate brzy umožní hráčům multiplayerových her v reálném čase mluvit hlasem někoho jiného. Stane se z...

PRVNÍ DOJMY: Sekiro překvapí a potrápí všechny fanoušky žánru

Sekiro: Shadows Die Twice

Přinášíme vám první dojmy po třinácti hodinách strávených v nesmírně očekávané novince od autorů kultovní série Dark...

Maminky přiznávají: Proč mám jen jedno dítě?
Maminky přiznávají: Proč mám jen jedno dítě?

Můžu se zeptat proč? Bylo to Vaše rozhodnutí nebo zdravotní důvody? Případně vyhovuje Vám to? Vyrůstali jste i Vy jako jedinačkové? Jaké to je, nechybí Vám sourozenec?

Najdete na iDNES.cz