Došlo tak k paradoxu. Hru, kterou studio nikdy oficiálně neohlásilo, nyní ruší. Blizzard však o vývoji hry otevřeně hovořil a bylo ji možné spatřit v uniklých plánech pro budoucí roky. Jejich pravost však nikdy potvrzena nebyla.
Důvod pro ukončení vývoje poodhalil šéf společnosti Mike Morhaime. Ten pro server Polygon prohlásil: "Nenašli jsme v tom zábavu." O vývoji projektu se přitom hovořilo již řadu let a studio loni oznámilo, že s tvorbou začíná od nuly a s menším týmem.
Podle viceprezidenta rozvoje značek a příběhů Chrise Metzena však zrušení Titanu bylo mučivým rozhodnutím. "Činit tento typ rozhodnutí je vždy velmi obtížné. Bylo to těžké, když jsme zrušili Warcraft Adventures. Bylo to náročné, když jsme ukončili vývoj StarCraft Ghost. Ale vždy to vedlo k větší kvalitě."
Společnost prý v současné době neplánuje vývoj další on-line hry na hrdiny, která by pozici Titanu měla zastoupit. Takový projekt do budoucna nevylučuje, ale v současné době se bude soustředit i na menší tituly. Jejich karetní hra Hearthstone totiž sklidila značný úspěch.