Star Wars: Battlefront 2 se prodával hůře, než se očekávalo

  • 15
Kontroverzně přijatý Star Wars: Battlefront 2 sice patří mezi nejprodávanější hry loňského roku, přesto je pro Electronic Arts zklamáním.

Mnoho bylo napsáno o nepovedené implementaci lootboxů do jinak výborné hry Star Wars: Battlefront 2. Přestože její autoři těsně před vydáním vyměkli a mikrotransakce za skutečné peníze ze hry vyjmuli, její reputace byla nenávratně poškozena. Což se projevilo i na prodejích. 

Příběhovou kampaň si prý zahrálo 70 % hráčů.

Ty jsou totiž o milion kusů nižší, než se předpokládalo, což EA samozřejmě velice bolí. Ať už se hry prodalo 9 milionů kusů (The Wall Street Journal), nebo „jen“ necelých 7 milionů (Eurogamer), důsledek je stejný: Electronic Arts musí najít nějaký způsob jak tento finanční propad zalepit. Proto se brzy mikrotransakce v nějaké obměněné podobě vrátí.

Podle slov ředitele EA Andrewa Wilsona se však není čeho obávat, protože prý věnují spoustu péče tomu, aby nedošlo k rozbití rovnováhy hry. Ostatně ve svém projevu se pochlubil, že „mají štěstí na vášnivé hráče, kteří jim řeknou, co udělali správně a co se jim nepovedlo“, čímž kulantně naznačil, že jsou si vědomi, že jim nyní každý sebemenší přešlap „internet“ okamžitě omlátí o hlavu.