Vývojářům ze studia Respawn Entertainement se podařil husarský kousek, když si jejich novinku Apex Legends během prvních 72 hodin od vydání stáhlo těžko uvěřitelných 10 milionů hráčů. A to přitom neměli prakticky žádnou marketingovou kampaň.
Vcelku rozumně totiž usoudili, že další free 2 play battle royale hra s lootboxy čistě na papíře na nikoho nepůsobí zrovna lákavě, zvlášť když se o její vydání navíc stará nepopulární firma Electronic Arts.
O propagaci hry se tak postarala sama komunita a Apex Online je aktuálně tak populární, že má na streamovací platformě Twitch třikrát více diváků než megahit Fortnite. Že by se blížilo střídání stráží?
Úplně vyloučené to není, Apex Legends totiž dokonale kombinují všechny aktuální trendy a přitom nepůsobí jen jako pouhá kopírka bez nápadu. Navzdory nadsázce však cílí spíše na dospělejší publikum, takže je na trhu dost místa pro oba.