Rychle nabyl, rychle pozbyl. Toto lidové moudro platí na Electronic Arts a jejich multiplayerovou střílečku Apex Legends jako na málo co.
Zatímco po svém únorovém vydání hra naprosto dominovala všem možným žebříčkům a vypadalo to, že z trůnu sesadí i samotný Fortnite, o tři měsíce později je její popularita čtvrtinová a stále klesá. Analytická společnost Superdata odhaduje, že příjmy ze hry poklesly z 92 milionů dolarů měsíčně na „pouhých“ 24 milionů.
Za poklesem zájmu je především nedostatek nového obsahu, kromě pár zbraní a jedné postavy se hra od svého vydání prakticky nezměnila.
Vzhledem ke zklamání, které přinesly jejich posledním tituly Battlefield V a Anthem, jde pro vydavatelství Electronic Arts o další velikou ránu. Jenže pokud se nenajde více států, které po vzoru Belgie omezí prodej lootboxů a sběratelských kartiček ve fotbalové sérii FIFA, mohou být akcionáři společnosti pořád v klidu.