Akční pojetí nového Perského Prince se vyplatilo

Akční pojetí nového Perského Prince se vyplatilo
Dnes je již dostatečně známa skutečnost, že první inkarnace Perského Prince pro konzole současné generace, Prince of Persia: The Sands of Time byla sice vynikající hrou, která si u široké odborné veřejnosti vysloužila veskrze kladná hodnocení, nicméně její komerční úspěch byl vpravdě žalostný. Ubisoft na tuto situaci zareagoval tak, že druhý díl, Prince of Persia: The Warrior Within pojal jako výrazně akčnější záležitost se znatelně temnějším příběhovým pozadím, což se ukázalo jako tah velmi správným směrem. Za pouhé první dva týdny prodeje se totiž rozebralo na 1,8 milionu kopií, což je dvakrát tolik, jako celkový prodej prvního dílu. Co tato skutečnost vypovídá o kvalitách hry či preferencích hráčů necháváme na posouzení samotného laskavého čtenáře.