Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Stronghold je mrtvý, ať žije Age od Respair. Doufejme

Autoři chystané hry Age of Respair na rovinu přiznávají, že chtějí zabrat místo uvolněné po legendární sérii Stronghold. Koncept budování pevnosti, kterou musíme bránit před nájezdníky, samozřejmě může fungovat i dnes, obzvláště když bude podpořený Unreal Enginem 5.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Nevím, nevím - Firefly Studios (tvůrce Strongholdu) taky udělali pár 3D adaptací (Stronghold 2 a další), ale imho to nikdy nebylo tak populární jako jednička a Crusader, které byly pěkně postaru 2D, viz i to že udělali jejich remastery (dokonce jsem viděl i nějaké jejich videa, kde ukazovali, že museli dělat některé modely znova, protože ty staré byly tuším dělané v 3Ds Max za pomocí nějakých pluginů, co už nefungovaly - takže to asi bylo i dost práce / peněz předělat).

Takže nevím, jestli to bude náhrada za Stronghold...

0 0
možnosti
LK

Mě u původního Strongholdu hrozně vadila ta příšerná umělá (ne)inteligence. Zejména vlastnost nepřátelských vojáků, že vždy věděli i o té nejmenší skulince v hradbách a hned se vydali k ní - ve výsledku pak stačilo někde na vhodném místě v hradbách nechat malou mezeru a kolem té postavět na hradby lučištníky - obranu zbytku hradu nebylo třeba vůbec řešit protože nepřítel se naprosto vždy vydal právě k téhle skulině.

1 0
možnosti
PM

Vidim tam vodni prikop a hned premyslim, jak jej prekonat. Plovouci plosinky. Do prazdneho lze navest vodu. Chapu, ze, kdysi, tezke stromy nejsou uplne idealni material, ale slo jit cestou provazovych mostu.

Take je mozne snadno hrad vypalit, nahazet tam koule nadoby se zapalenym olejem.

Ale, tak, ony, hrady se hlavne staveli kvuli najezdnikum s meci nebo jako pevnost, kam se lid stahl v dobe valky. Nemeli odolavat dobyvani, ale aby tam bezny clovek nevlezl.

0 0
možnosti
JB

Kdyby hry byly historicky věrné, tak by středověk nebyl rozhodně tou nejoblíbenější historickou dobou hned po 2. světové válce.

Prakticky minimum bitev, většinou jenom obléhání, a i to hlavně jako prodloužený pionýrský tábor s blátem, hladem a úplavicí

0 0
možnosti
JB

Co se obléhání týká, tak je u mě aktuálně na vrcholu Bannerlord

Stronghold měl podle mě smysl jenom jako první díl. Já vím, že každý zbožňuje Crusaders, ale jakmile jsem objevil "fire ballista cheat," tak to šlo do háje. Hra se obecně nehraje úplně dobře, když se musím cíleně omezovat, abych moc snadno nevyhrál.

0 0
možnosti
PM

Mne bavilo Castles, ty dalsi hry jsem pak uz nehral.

0 0
možnosti
SO

Hra by měla být hlavně hratelná, že se všichni soustředí na grafiku to prostě nezachrání. Na to chytnou pár lidí, ale kult a nebo dobré jméno z toho mít nebudou. To si raději pustím nějakého prastarého Caesar 3 nebo něco podobného.

0 0
možnosti
MV

Je to tak - čím větší blbina, tím větší úspěch - viz takové Flappy Bird na. Mobilu nebo Minecraft - grafika úplně primitivní, ale celkem se to chytlo.

0 0
možnosti
KS

"Hlavním tahákem by měla být skvělá grafika podpořená moderním Unreal Enginem páté generace"

koukám na video i fotky, ale skvelu grafiku nevidím 🤷‍♂️

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Nejbohatší člověk světa byl přistižen při podvádění ve hrách, nenese to dobře

Nejbohatší člověk světa Elon Musk chtěl během streamování předvést hráčům své umění v aktuálním herním hitu Path of Exile 2, místo toho si však uřízl pěknou ostudu. Ukázalo se totiž, že jeho...

Český youtuber přiznal závislost na hazardu. Prohrál přes milion korun

Svou závislost na otevírání loot boxů neboli beden s náhodnými předměty popisuje český youtuber Petr Brunner alias Bender. Závislost ho podle jeho slov za poslední rok a půl vyšla na víc než milion...

Nadšenec vytvořil dřevěné PC, které se nemusí stydět dát ani do obýváku

Herní počítače už jsou dnes běžnou součástí domácího vybavení, jejich většinou futuristický design a mohutné LED podsvícení je však diskvalifikují od toho, aby si je esteticky uvažující jedinci...

Vývojáři Baldur’s Gate 3 slaví úspěch modifikací. Doporučují zvětšení prsou

Studio Larian se na sociálních sítích pochlubilo, že si fanoušci jejich hitu Baldur’s Gate 3 stáhli již sto miliónů modifikací. Z tisíců všemožných neoficiálních vylepšení ovšem sami nečekaně...

Vyzkoušeli jsme unikátní zábavní centrum v srdci Prahy

Loni zrekonstruovaný objekt obchodního domu Máj přinesl pohled na zcela jiný koncept, než byli zákazníci předtím navyklí. Výraznou novinkou je zábavní projekt Levels, optimisticky rozmáchlý přes celá...

Nic není nemožné. Legendární střílečku rozjedete jako elektronický dokument

Pomalu se krátí seznam způsobů, jakými ještě není možné spustit legendární střílečku Doom z roku 1993. Nyní nově totiž také tuto hru spustíte i v rámci formátu dokumentů PDF.

21. ledna 2025 0

Nadšenec vytvořil dřevěné PC, které se nemusí stydět dát ani do obýváku

Herní počítače už jsou dnes běžnou součástí domácího vybavení, jejich většinou futuristický design a mohutné LED podsvícení je však diskvalifikují od toho, aby si je esteticky uvažující jedinci...

20. ledna 2025 76

Vyzkoušeli jsme unikátní zábavní centrum v srdci Prahy

Loni zrekonstruovaný objekt obchodního domu Máj přinesl pohled na zcela jiný koncept, než byli zákazníci předtím navyklí. Výraznou novinkou je zábavní projekt Levels, optimisticky rozmáchlý přes celá...

19. ledna 2025 21

Vývojáři Baldur’s Gate 3 slaví úspěch modifikací. Doporučují zvětšení prsou

Studio Larian se na sociálních sítích pochlubilo, že si fanoušci jejich hitu Baldur’s Gate 3 stáhli již sto miliónů modifikací. Z tisíců všemožných neoficiálních vylepšení ovšem sami nečekaně...

18. ledna 2025 8