Podle názoru Philipa Olivera se studia, která se příliš specializují na jeden typ her, stávají zranitelná vůči změnám či výkyvům trhu. Na základě toho se jeho firma řídí heslem: Různost znamená stabilitu.
"Je to velmi důležité, protože trh se stále mění," říká Oliver. "Jsme velká firma, máme 230 lidí. Kdybychom se zaměřovali třeba jen na střílečky nebo závody, můžeme zaznamenat několik dobrých let. Jenže stačí jediný rok, aby se trh zásadně změnil."
Daný produkt, jeho typ či žánr vyjdou z módy, ale stát se může v podstatě cokoliv.
"Najednou jste venku a už není cesty zpět," upozorňuje Oliver. "Mít proto různorodé portfolio a v týmu lidi různých mentalit, kteří nacházejí nové výzvy, je zábavné a zajímavé. Ale v prvé řadě je to bezpečné." V okamžiku, kdy začne jedna oblast z portfolia ztrácet na síle, ji zastoupí jiná oblast.
Jako podpůrný příklad slouží Oliverovi studio Bizarre Creations. To se původně vyprofilovalo sérií Project Gotham Racing jako producent závodních her. Momentápně uvedlo na trh tuctovou akční hru s Jamesem Bondem v hlavní roli. Ačkoliv nesklízí vysoká hodnocení, poskytla studiu záchranu v době, kdy svého času populární série Project Gotham Racing začala ztrácet svůj lesk.
Za změnou strategie částečně stojí přechod od Microsoftu pod vydavatele Activision Blizzard. Značka Project Gotham Racing zůstala Microsoftu. Studio Bizarre Creations ovšem přišlo s dalším závodním titulem Blur, ale zároveň zahájilo práce i na zmíněném Bondovi.
Produkce Blit Games zachází ještě dál. V jejich portfoliu objevíme hromadu víceméně "zbytečných" her založených na všemožných licencích typu American Idol. Vedle toho produkuje i nízkorozpočtové hry pro příležitostné hráče, vzdělávací software a dokonce i takzvaný middleware, tedy software určený pro použití pro vývoj dalších aplikací.