Diskuse k článku

Rozhovor s autorem počítačového Zaklínače: Sapkowski hry nemá rád

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J69o58s54e17f 91S26t28e96h97n48o

1. 8. 2013

doporučuju přečíst článek ještě jednou.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K50a82r23e59l 42U43r33b56a19n

1. 8. 2013

A kachna o otevřeném světě splaskla. ;-D

0 4
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M20i94c66h89a85l 82V88e32r88n12e30r

1. 8. 2013

To jste asi nepochopil. Jenom tam říká, že mezi úkoly v linii hlavního příběhu bude možné cestovat skokem, nebo pěkně po svých (či koňských) nohou herním světem. A pokud člověk půjde po svých, zaznamená při cestě nějaké vedlejší úkoly nebo události, do kterých se bude moci zapojit.

Nebo vás zmátlo, že budou úkoly koncetrovány vždy po skupinách do určité oblasti? To je snad u otevřených RPG normální, že máte vždy nějaká větší města, kde je víc úkolů (aby člověk nemusel furt pobíhat po mapě jako magor), a pár vedlejších questů je rozeseto po mapě.

A předpokládám, že stejně jako v TES, Gothicu nebo Risen budou mimo větší města kromě úkolů nezávislých na hlavní linii i nějaké hrady nebo kobky, kde bude prostě jenom pár nepřátel, nějaká příšerka na lov nebo možnost najít nějaké special vybavení.

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K33a85r88e51l 22V75a16n96ě81k

2. 8. 2013

No aby to nedopadlo jako Arcania: gothic 4, kde jsi mel 1 oblast a po splneni hlavniho questu se ti otevrela dalsi oblast a zpet jsi nemohl, to tu hru uplne zabilo (Risen 1 a 2 sice meli otevreny svet, ale byl silene maly a prazdny, tak ctvrtinovy oproti Gothicovi 3, proste Gothic 4 a Risen 1 + 2 parazitovali na slave Gothica 1-3). Doufam, ze se toho vyvaruji a udelaji svet ve stylu Skyrima, to je nejlepsi co muzou udelat.

Jo Zaklinac 1 mel taky hodne malo lokaci a 2 nebyla o moc lepsi, doufam ze tu 3 nezkoni a mapa bude opravdu otevreny svet a 3x vetsi nez v zaklinaci 2, jak nekde psali a slibovali. To same slibovali v Mass effect 3, ze pry bude vetsi nez 1 a 2 dohromady a nakonec neni vetsi jak samotna 2 (zapisoval jsem casy a nejdele jsem hral 2, pak 1 a nakonec 3, udelal jsem vse co se dalo, vcetne datadisku a vubec jsem to nezdrzoval ani neuspechal) plus jeste honem zplacali zaver, aby to mohli rychle vydat a zkazili to uplne a extended cut to skoro nemeni a jen pridava 1 konec navic a veskere rozhodnuti z 1,2 + 3, ktery hrac udelal to splachuje nekam do kanalu.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M64i55c76h64a12l 76V17e33r58n48e11r

3. 8. 2013

Zatím pořád tvrdí, že trojka Zaklínače bude úplně otevřená a že se částečně inspirovali posledním TES, ale oproti němu chtějí posílit příběh.

A co se týče toho Gothicu, tak čtyřku dělal jiný tým než předchozí díly, původní vývojáři vytvořili právě Risen (protože kvůli nějakým tahanicím ztratili práva na jméno Gothic). Takže o nějakém parazitování Risen na Gothicovi se mluvit nedá, spíš naopak - silnější firma si vybojovala úspěšnou značku, a pak ji vlastní neschopností pohřbila.

Gothic, hlavně jedničku a dvojku jsem měl rád kvůli té otevřenosti (nemůžeš se někam dostat branou, tak tam vyskáčeš, dolevituješ nebo prolezeš proměněný ve štěnici:-)) a atmosféře. A Risen byl hodně podobný. Jenom ten příběh byl dost slabý a v podstatě hráče dost míjel. Takový kříženec mezi silným podáním příběhu jako v Zaklínači 2 a typem světa jako v Gothicu by byl zajímavý:-).

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není