Známé herní vydavatelství Take-Two má opravdu velice aktivní právní oddělení. Za poslední roky firma sbírá různé právní spory víc než kterákoliv jiná. Velice ráda šlape na menší firmy a nelíbí se jí, když někdo jiný používá ve svých názvech slova jako „rockstar“, „mafia“, „civilization“ a další. Terčem žádostí o zastavení činnosti jsou také velice často moddeři, kteří se snaží upravovat jejich hry.
Aktuální spor o ochrannou známku je poměrně hodně bizarní. Take-Two tentokrát usoudilo, že úspěšná letošní hra It Takes Two profituje na podobnosti se jménem vydavatelství a nárokuje si stažení ochranné známky v podobě jména této hry.
Studio Hazelight, které za hrou stojí, bohužel nemá zdaleka takové prostředky, aby se se mamutímu právnímu oddělení Take-Two mohlo bránit. Prozatím se tedy ochranné známky skutečně vzdalo.
Zatím nemáme další informace ohledně toho, nakolik to ovlivní schopnosti autorů hru dále propagovat. Na titul se sice dál vztahují autorská práva, ovšem ochranná známka se týká hlavně různých log, sloganů, grafik a podobně, které už Hazelight právně chránit nemůže. Hra si může dál zachovat svoje jméno, ovšem vzhledem k absenci ochranné známky je nejisté, nakolik se to podepíše třeba na případném sequelu.
Stále se čeká také na reakci ze strany Electronic Arts, které It Takes Two v rámci platformy EA Originals vydávalo. Pokud by se toto vydavatelství postavilo za Hazelight a nabídlo své prostředky, Take-Two by najednou muselo čelit podobně velkému kolosu, jako je ono samotné. Není ovšem jisté, nakolik je vydavatelství Electronic Arts ochotné se do situace míchat.
Take-Two si poměrně rádo vybírá takto malé firmy. Do sporu se tak už dostalo třeba se službou „Think like a Rockstar“, která má na starost zařizování hudebních koncertů nebo „Rockstar Axe Throwing“, firmou z americké Floridy, která vyučuje házení sekerami. Je ovšem zajímavé, že název Rockstar vůbec nevadí u známého energetického nápoje, který vlastní megakorporace PepsiCo, oproti které je zase malou rybou Take-Two.
Hra It Takes Two však už stihla nasbírat během roku dost úspěchů. Podle posledních údajů už prodala přes tři miliony kopií a těší se ocenění mnoha herních kritiků, včetně aktuálních pěti nominací na ceny Game Awards. Bojuje dokonce i o hlavní hru roku. Hra i v naší recenzi získala velice slušných 90 %.