- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poslední peníze, které ode mě MFG viděli bylo za skvělou hru Shadowgun a kdyby vyšlo něco jako druhý díl, rád jim za to ty dvě stovky pošlu zas. Ale chápu, že F2P vydělávají mnohem mnohem víc.
Jelikož f2p model proste vyžaduje aby člověk v nějaký moment platil tak je to prostě divné.
A už to tu někdo zminoval. Kdyby vývojáři zkusily přijít s originálním nápadem a zárověn aby hra měla hloubku a komplexnost tak určitě.
Jenže v Čechách máme takový nešvář kdy designeři,testeři a lidé s chutí hry vyvíjet nejsou žádani nebo špatně placeni
Faktem je, že drtivá většina mobilních her jsou více či méně zdařilé kopie něčeho, co už existuje. Nový a dobrý nápad se objeví málokdy a když promítnu, co jsme hráli před 25 lety ještě v DOSu, tak mnohé z tehdejších her byly zdařilejší než většina dnešní produkce. A to nemluvím o tom, že velikost podobných her tenkrát a dnes je často stonásobný rozdíl.
Zatim jsem neviděl mobilní hru, která by nevypadala jako okleštěná verze nějaké hry z PC, proto je nehraju...
Osobně hraji Clash of Clans, původní platforma myslím andoid,
Já mám s mobilními hrami úplně jiný problém - jsou všechny stejné. Některé mají trochu jinak stylizovanou grafiku, ale když pominu různé "puzzle" hry (v uvozovkách proto, že většinu z nich zvládnete s IQ houpacího koně), tak jsou VŠECHNY postavené na principu "postav (obvykle jední kliknutím do předem určeného slotu) - čekej - upgraduj - čekej - losuj - čekej - plať - plať - plať"
Poslední trochu originální hra, na kterou jsem narazil, je Last Day On Earth, a ta je pro změnu už dva roky v betě
Zkuste Plague Inc. nebo Rebels Inc., to taky nejsou strategie pro slepici (čekej až to blikne a pak do toho klovni).
BTW "puzzle" hry jsou jednoduché, že by to dohrálo i morče, jen ze začátku. Postupně (a dostatečně pomalu, aby hráč neodinstaloval před vybudováním závislosti) se to dostane k úrovním, kde bez peněz za tahy navíc je bez šance a už to tam sype... a vzhledem k počtu hráčů jsou to klidně stovky miliónů za měsíc. Když to přestane bavit, stejně jako u hracích automatů změníme grafiku ovoce a jede se dál.
Jako poměrně mi vadí, že to co je v titulku jsem se v článku vůbec nedočetl.. to je novinářský fail
Cože? Ty a další dva co ti dali plus to nevidíte? Je to tam od začátku. Je to v jedné odpovědi (hned vedle obrázku)...
Srovnávat PC/konzolové hry a mobilní hry ja samozřejmě hloupost, která vychází čistě z toho, že se obojímu říká hra, ačkoliv společného mají asi tolik, jako fotbal a stolní fotbálek z hospody. Víc jiný sport než jiná liga a není důvod, aby člověk nemohl hrát oboje,
Pro info - např. na Apple platíte ročně poplatek za účet vývojáře, který je 4x vyšší, než průměrný roční příjem vyplacený z prodeje všech jeho aplikací.
(tedy - takhle to před pár lety bylo, možná je to dnes daleko horší)