Diskuze

Český trh nezaplatí ani jednoho celého vývojáře, říká tvůrce mobilních her

Jejich hry hrají miliony hráčů napříč celým světem, přesto u veřejnosti české studio Madfinger Games nemá takové jméno jako Warhorse nebo Bohemia Interactive. Je špatná reputace mobilních free 2 play her oprávněná? A jak těžké je správně nastavit jejich obchodní model? Zeptali jsme se ředitele společnosti Madfinger Marka Rabase.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poslední peníze, které ode mě MFG viděli bylo za skvělou hru Shadowgun a kdyby vyšlo něco jako druhý díl, rád jim za to ty dvě stovky pošlu zas. Ale chápu, že F2P vydělávají mnohem mnohem víc.

1 0
možnosti
MV

M63a69t29e80j 74V94l65k

8. 11. 2019 10:11

Jelikož f2p model proste vyžaduje aby člověk v nějaký moment platil tak je to prostě divné.

A už to tu někdo zminoval. Kdyby vývojáři zkusily přijít s originálním nápadem a zárověn aby hra měla hloubku a komplexnost tak určitě.

Jenže v Čechách máme takový nešvář kdy designeři,testeři a lidé s chutí hry vyvíjet nejsou žádani nebo špatně placeni

0 0
možnosti
OF

Faktem je, že drtivá většina mobilních her jsou více či méně zdařilé kopie něčeho, co už existuje. Nový a dobrý nápad se objeví málokdy a když promítnu, co jsme hráli před 25 lety ještě v DOSu, tak mnohé z tehdejších her byly zdařilejší než většina dnešní produkce. A to nemluvím o tom, že velikost podobných her tenkrát a dnes je často stonásobný rozdíl.

6 0
možnosti
MB

Zatim jsem neviděl mobilní hru, která by nevypadala jako okleštěná verze nějaké hry z PC, proto je nehraju...

10 2
možnosti

Osobně hraji Clash of Clans, původní platforma myslím andoid,

0 0
možnosti
FT

Já mám s mobilními hrami úplně jiný problém - jsou všechny stejné. Některé mají trochu jinak stylizovanou grafiku, ale když pominu různé "puzzle" hry (v uvozovkách proto, že většinu z nich zvládnete s IQ houpacího koně), tak jsou VŠECHNY postavené na principu "postav (obvykle jední kliknutím do předem určeného slotu) - čekej - upgraduj - čekej - losuj - čekej - plať - plať - plať"

Poslední trochu originální hra, na kterou jsem narazil, je Last Day On Earth, a ta je pro změnu už dva roky v betě

2 0
možnosti

Zkuste Plague Inc. nebo Rebels Inc., to taky nejsou strategie pro slepici (čekej až to blikne a pak do toho klovni).

BTW "puzzle" hry jsou jednoduché, že by to dohrálo i morče, jen ze začátku. Postupně (a dostatečně pomalu, aby hráč neodinstaloval před vybudováním závislosti) se to dostane k úrovním, kde bez peněz za tahy navíc je bez šance a už to tam sype... a vzhledem k počtu hráčů jsou to klidně stovky miliónů za měsíc. Když to přestane bavit, stejně jako u hracích automatů změníme grafiku ovoce a jede se dál.

2 0
možnosti
MB

Jako poměrně mi vadí, že to co je v titulku jsem se v článku vůbec nedočetl.. to je novinářský fail

7 3
možnosti

Cože? Ty a další dva co ti dali plus to nevidíte? Je to tam od začátku. Je to v jedné odpovědi (hned vedle obrázku)...

4 2
možnosti
JB

Srovnávat PC/konzolové hry a mobilní hry ja samozřejmě hloupost, která vychází čistě z toho, že se obojímu říká hra, ačkoliv společného mají asi tolik, jako fotbal a stolní fotbálek z hospody. Víc jiný sport než jiná liga a není důvod, aby člověk nemohl hrát oboje,

0 0
možnosti
PS

R^

Pro info - např. na Apple platíte ročně poplatek za účet vývojáře, který je 4x vyšší, než průměrný roční příjem vyplacený z prodeje všech jeho aplikací.

(tedy - takhle to před pár lety bylo, možná je to dnes daleko horší)

0 3
možnosti