Pro přispění do diskuse se prosím přihlaste.

Přihlásit se

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

MH

Ano,v roce 1991 a ještě nějaký rok poté jsem si jako opravdový fanoušek našel cestu jak se k hrám dostat. Díky tomu jsem se naučil hodně o assembleru, manipulaci s pamětí v reálném čase a dalším technikám překonávání ochran.

A myslím že i dnes při ceně 80usd budou opět alternativní distribuční kanály zajímavé.

AH

To si může dovolit tak GTA6 jít s cenou nahoru, víc her mě nenapadá :) Ale jinak jo, nějaký ten velký fanoušek si to třeba koupí. Ostatně já jsem spíš typ, co vůbec nemusí mít hru v den vydání, mám spoustu jiných zájmů a tak si klidně půl roku, rok počkám na lepší cenovku :D Ikdyž zrovna Borderlands mě nezajímá vůbec.

PM

Tak to mu nezbyva nez mu poprat hodne stesti :) Za nasich let jsme si hry porizovali sami a kazda koruna se pocitala, pac clovek nedostaval kapesne. Takze se vetsinou hralo freeware nebo demo verze nebo upiratene.

Dnes je situace takova, ze je more predrazenych her vyzadujicich extra hw naroky a more diskoveho prostoru, ktere funguji tak max 3 roky a pak na ne uz dejiny zapomenou, protoze vypnou servery a nejde ani stahnout ani spustit (vyzaduji byt online).

Takovym podobnym prikladem je ted muj tablet, Samsung gal. S2, android. System nejde updatovat, Store uz temer neukazuje zadnou hru ke stazeni, ikdyz drive jich tam byli tisicovky.

Ale, treba ty stare dos-win hry se hraji dodnes :) Nebo treba ty hry, co maji free-to-play.

JB

Kdokoliv, kdo se dovolává toho, že před 35 lety se to taky dalo zvládnout, tak proč ne teď, vlastně popírá základní cíl pokroku, mít se líp než v minulosti

JZ

Cíl je jedna věc a realita druhá. V realitě např. v rámci toho, abychom se "měli lépe", tak se často upozadí umění a vytvoří se produkt, který má za cíl hlavně na první dobrou povrchně zaujmout. V důsledku se pak vlastně máme hůře, i když "na papíře" lépe.

MH

Mě je vlastně úplně jedno kolik ta hra bude stát..... ani jeden díl jsem si nekoupil mimo výprodej - nejsem tudíž pravý fanoušek. A má to i další výhody - hra je už opravená, většinou je za mrzký peníz v nějaké GOTY edici se všemi DLC - a z exkluzivit, které jsou "jen" pro předobjednávky jsem taky vyrostl dávno - není to pravda tento obsah se dá vždy odemknout i dodatečně mnoho času po vydání :D

DH

Otázka je, jak to ti pravý fanoušci ufinancují sami bez těch nepravích fanoušků.

SK

Nedavno tu byl clanek jak se dum nehraje jak si tvurci predstavovali a ze je nejspis na vine napalena cena ..... Chytry clovek se pouci s chyb ostatnich, hloupy je zopakuje. Tak snad tyden po vydani nebude plakat jak ma malo pravych fanousku.

TF

T53o31m 43F40r45u88t79h

24. 5. 2025 11:42

Tak v devadesatkach bezne staly hry na snes segu nebo ps1 okolo 2000 kc, nejakou ctvrtinu nebo petinu tehdejsi mzdy, takze me dnes 80 usd nejak neprekvapuje, obzvlast u nintenda, tam si koupite fyzickou hru a vzdy ji muzete prodat za jen o trochu nizsi cenu.

RH

R24o28m53a97n 95H16o69r71á72k

24. 5. 2025 15:18

Tak to nemůžete brát, že když někdo nasadí takovou cenu, ostatní nasadí taky.

To by se rovnalo tomu, že když někdo nasadí cenu 200 dolarů, ostatní nasadí taky.

Studia nemají problém na hře vydělat tolik, že to nejen zaplatí vývoj, ale zaplatí jim to vývoj další hry.

Prostě. Mělo by to být rozumné. Nabídka vs poptávka.

A když část poptávky říká že je to moc, tak to bude moc.

Jako podnikatel nechci prodat 10 výrobků za 100. Ale chci prodat 100 výrobků za 50 korun. Vydělám více, protože nasadím rozumnou cenu.

OS

Dost zfrackovatěl, přitom trojka nebyla nic moc a film byl propadák. A už u té trojky bylo vidět, že je mimo, když nechal rozdávat bany hráčům, kteří jeho nebinárního robota "uráželi" mužským oslovením. Tak uvidím, jestli to ta jeho milovaná entita jménem "modern audience" zaplatí...

Nejčtenější

Sexy androidka na PC válí. Stellar Blade hlásí skvělé prodeje

Je krásná a hráči si ji mohou obléct do mnoha více či méně sexy oblečků. Androidka Eva ovšem byla vytvořena pro jiný účel. Aby na zničené Zemi bojovala proti mimozemským monstrům.

O akci se sexy Evou je zájem, Stellar Blade odstartoval na Steamu fantasticky

Více než rok po vydání se povedená postapokalyptická akce Stellar Blade podívala z PlayStationu 5 také na PC. A první výsledky naznačují velmi slušný komerční úspěch.

Nejvíc sexy hra loňského roku vyšla na PC. A není jen pro chlípníky

Loňská hra Stellar Blade, která původně vyšla pouze na PlayStation 5, se nyní dočkala i PC verze. Hra nás mile překvapila tím, že funguje hezky plynule i na pár let staré PC sestavě, a již vyhlížíme,...

Kdysi jsme je milovali. Jak si vedou kultovní hry dnes?

Pojďme se vypravit hluboko do herní minulosti a připomenout si začátky některých slavných herních sérií. V kontrastu s tím se následně podíváme, jak si vedou dnes.

Plýtvání časem a nafoukaní tvůrci. Vybíráme propadáky herního svátku

Minulý týden se odehrál významný videoherní svátek se spoustou konferencí herních společností a nášupem novinek. Zdaleka ne vše se ovšem povedlo a my vybíráme pět věcí, které hráče i nás v redakci...

Yakuza 0 Director’s Cut

vydáno 17. června 2025  15:21,  aktualizováno  15:21

Remake Prince of Persia oznámený v roce 2020 stále vzniká, vzkazuje Ubisoft

V září tomu bude pět let, co Ubisoft odhalil remake skvělého Prince of Persia: Sands of Time z roku 2003. Nyní se připomíná, že na něm stále pracuje.

17. června 2025  11:30 2

Tvůrci Zaklínače 4 volí přístup „nejprve konzole“. Mají k tomu dobrý důvod

Technologickou demoverzi z připravovaného Zaklínače 4 jste už určitě viděli. A pokud ne, běžte to hned napravit. Nyní nás polské studio CD Projekt Red nechalo nahlédnout za oponu vývoje.

17. června 2025  10:37 3

Máme tu největší průšvih letoška? Podvod, zuří hráči a chtějí zpět peníze

Titul herního propadáku roku má prvního vážného kandidáta. Hra MindsEye sbírá negativní hodnocení a kvůli špatnému technickému stavu si mohou hráči na PlayStationu dokonce zažádat o vrácení peněz,...

17. června 2025 1
Nastavte si velikost písma, podle vašich preferencí.