Pondělí 16. prosince 2019, svátek má Albína
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 16. prosince 2019 Albína

Diskuse k článku

Vývojáři s hráči mohou lehce manipulovat, tvrdí psycholog

Vývojáři dokázali, že zveřejňování změn nemusí být vždy ku prospěchu věci. Švédské studio DICE totiž v minulosti provedlo experiment, při kterém s aktualizací titulu Battlefield 2 ohlásilo úpravu útočné pušky. Nezmínilo však konkrétní hodnoty, a hráčské reakce se tak značně lišily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45i50ř83í 79Ř43e88h91o90ř 9418528866418

No celá akce je dá se říci skoro zbytečnou histerií. Většina kritiků nebo jen vyjadřujících se lidí na internetu (a zde pravděpodobně šlo o reakce na pušku na internetu) kritizuje prostě z principu a bude mít vždy opačný názor než vnímá jako oficiální. Je to vlastně taková rebelie. Na každého internetového kritika existují tisíce lidí, kteří nemají potřebu cokoliv řešit a nepoznali rozdíl, nebo přímo tušili že nedošlo ke změně. Tzn. na jakoukoliv zveřejněnou informaci se najdou na internetu(či v hospodě) názory Pro a názory Proti. Přičemž objektivní budou mlčet.

Ale objektivního hřáče lze v  praxi pozorovat  např. na youtubu  Akcida. Často se vyjadřuje ke změnám po patchi WoT a často tvrdí že nerozpoznal či rozpoznal rozdíl a zmiňuje právě i názory lidí na fórech. Vůbec youtube komunita má v tomto dobrý vkus. Lze to pozorovat i na lets playerech minecraftu.

+3/0
22.8.2013 10:42

J41a24n 28M32a22l31e25n12k74a 6543265953

Myslím, že na světě je asi miliarda situací, kdy může někdo s někým manipulovat. Ta kombinace rolí "vývojář -> hráč" bude asi miliardtá-první v pořadí z hlediska významu, prospěchu, pravděpodobnosti. A hlavně to vůbec není sugesce - sugesce by znamenala, že si to ten člověk myslí. On si to nikdo nemyslel. Prostě jenom každej tlachá na foru, snaží se zviditelnit, zavděčit někomu jinému apod.

+1/−1
21.8.2013 12:29

J61a23n 36S73l97a54v51í46k 3421250515298

Tady jde spíš o to, že ohlásí, že zlepšili hratelnost, odstranili to i to... A ono houby :D :D

0/0
21.8.2013 10:14

J41a25n 63V20á67c46l48a52v79í10k 3942986301879

Takhle nejak fungovala hysterie kolem konce Mass Effect 3 ;-)

+1/0
21.8.2013 9:35

P50a68t58r48i30k 90S34p87i28t30z61b27a91r85t 1114496984265

Jenže konec Mass effect 3 nebyl to co člověk očekával po hromadě hodin skvělé zábavy. Čekal masivní epický konec který vyřešil všechna rozuzlení ne hypervesmírné děcko. Bylo to jednoznačně zklamání.

+3/0
21.8.2013 9:58

P72a98v89e95l 66K15u44r37a15l 5731254610270

Spojené s tím že ten konec byl naprosto nekozistentní s tím co popsali ve zbylých dílech trilogie co se technologiíí týká....

Ono konec ME3 byl nekozistentní i sám se sebou... prakticky těsně před útokem na zemi (pokud tedy člověk přiměje Quariany a Gethy aby na sebe přestali střílet) Tali vysvětluje jak jsou Gethové software prakticky nerozlišitelný od jakéhokoli jiného (i po jejich "upgrade") o tom jak se nahrávají do quariánských exoobleků a opravují jim imunitní systém.

A zároveň s tím dostaneme destroy ending kde jsou gethové zničení ale quariáni si chodí v exooblecích, Hackettova flotila letí vesmírem a má všechny počítače v pořádku a biotici (sheppard) jsou stále naživu ikdyž jim dle tvrzení té AI v citadele měla ta energetická vlna usmažit většinu implantátů...

Synthesis konec je už sama o sobě hovadina non plus ultra.

0/0
21.8.2013 10:32

J36a53n 19C13h81v86á93t93a60l 7933537967423

Vy jste se tou dlouhou chodbou bez možnosti uložení pro změnu konců asi neprošel, co? Popravdě s Mass Effectem bych to moc nesrovnával, protože tam se o opravdu moc nepovedlo.:-)

+1/0
21.8.2013 10:28

J50a53n 61V50á40c10l78a36v31í97k 3542116531149

Ja jsem dohral hru az v dobe, kdy se vsude na internetu psalo, ze konec ME3 je horsi nez rakovina.

Sice jsem z toho nebyl vylozene odvareny (osobne si myslim, ze to melo skoncit hned po poslednim rozhovoru s Andersonem), ale od hry jako celku jsem odchazel spokojeny a dodnes nechapu, proc si kvuli tomu lide malem rezali zily.

0/0
21.8.2013 11:40

J92a84n 60C71h66v12á35t73a82l 7823297627153

A tak hra jako celek super, jen když to porovnáte s tím jak vypadaly závěry předchozích dílů a jak zohledňovaly všechna rozhodnutí. V podstatě předchozí díly šlapaly naplno až dokonce. Trojka šlapala, šlapala, zvyšovala obrátky do neuvěřitelné míry (střelba raketami a tak), a pak člověka zasáhl reaper paprskem nudy a namísto běhu a dynamiky bylo dlooouhá chodba. Přesto se mi ta hra líbila, ale čistě kvůli tomu konci se mi do ní znovu nechce. :D

+1/0
21.8.2013 15:17

J31a22n 14V46á98c34l56a93v82í52k 3322846601489

Zavery jednicky a hlavne dvojky take zadna slava nebyly, ale hraci to presli, protoze "je to prece trilogie".

0/0
21.8.2013 18:35

Premium

Neustále se mě ptají na honorář, říká „holčička“ z reklamy s prasátkem

Tak nám ta malá holčička z prasátkové reklamy na kofolu trochu povyrostla. Už jí je dvacet, jmenuje se Sandra Flemrová...

Premium

Na Gottově pohřbu jsem se bál, že spáchám atentát na Zemana, říká Strach

Každý se ho ptá na Anděla Páně 3. Jiří Strach ale trpělivě vysvětluje, že to nezáleží jen na něm. „Rozhodujeme o tom...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Najdete na iDNES.cz