Diskuse k článku

Ještě nedávno nevěděli co s penězi, nyní jsou na dně. Příběh Starbreeze

Ani takový stoj na peníze, jakým byl komerční hit Payday 2, nezaručil švédskému týmu Starbreeze dlouhodobou prosperitu. Kvůli sérii špatných obchodních rozhodnutí a neúspěchu hry na motivy seriálu Walking Dead jim hrozí krach.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52o87s69e82f 43T92h20e68u44e45r 3301780452779

V jednom nejmenovaném brněnském týmu pro ně dělali payday2 na mobilní platformy, deadmatch mode, snad od nich dostali ještě zaplaceno :P není to tak dávno

+1/0
9.2.2019 19:34

V73í38t 32H26r30a97d44i53l 2804395311272

Hrozně napsaný článek...

+2/−1
6.2.2019 21:11

J28a55n 40K98o23t90l79í60n 9779584985357

Payday 2 - to bylo hodin zábavy R^:-)

+1/0
6.2.2019 19:18

J97a60n 90K54o25h81l 4413447561654

Ani jedna normální hra v historii firmy.. měli vytvořit něco pro normální hráče a peněz by měli dost. V rovněž švédském Paradoxu by mohli vyprávět :-)

+2/−4
6.2.2019 18:19

J81a37r35o47s18l12a60v 17M43a88t53ě21j74k90a 1234131463174

Někdo normální má čas hrát několik hodin denně hry?

+3/0
6.2.2019 15:32

J86o64s27e95f 79N33o90v31á46k 8534986642575

No denne asi uplne ne - ale treba profesionalni recenzent, ci tester her ano. Take esportovci to prakticky musi. Ale kde je napsano, ze je nutne hrat denne?

0/0
6.2.2019 17:09

J88i82ř70í 89Ř58e70h86o52ř 9708578276518

statisíce singles v této zemi, sto milionů v evropě a americe, a miliarda v asii, co by ne. Dokud jsem tak žil, nebyl to problém.

+6/−2
6.2.2019 17:32

P64e45t54r 49R25u63m12p77e94r37t69e10s64z 3416550241277

Nezkoušel jste někdy třeba vyrazit na hory, na brusle, kolo, běžky, do divadla nebo jen tak posedět s lidma (a mobil nechat doma)? To byste nevěřil jak může být reálný život úžasná věc :)

+2/−9
6.2.2019 20:31

R79a23d63e44k 33Č95e31r91n29ý 8328543740294

;-D "Miluju" tihle lidi jako jsi ty, co píší o reálném životě jak si myslí, že žijí ideální život, jak to všem hráčům nandali, že chodí do přírody apod... ;-D A přitom jsou bohužel hloupí... Jiří Řehoř píše něco o tom, že sedí/seděl za hrami 100 % volného času? To tě nenapadlo, že lze dělat OBOJÍ? Že asi KAŽDÝ DEN nebude člověk v lese či divadle aby měl pocit, že je v té tvé představě reálného životě? A vůbec hraní her nepatří do reálného života? To tě nenapadlo, že volnočasových aktivit, které neobsahují přírodu a divadlo je mnoho? Přemýšlej trochu... ;-)

+12/0
6.2.2019 21:09

J43i93ř68í 78K38u68n54e76š 4960370445620

Jste zaslepen ideologií svých představ a nebo neznáte reálný svět. Mladých lidí v mamahotelu, kteří se ve volném čase nehnou od kompu, je spousta.

0/−6
6.2.2019 22:13

R78a93d55e11k 89Č93e39r41n38ý 8528773130874

Stejně jako, že jich spousta není že... ;-)

0/0
6.2.2019 22:17

O22n58d27ř33e43j 78S33e29k17e35r15a 1947626276549

Přesvědčil jste mě. Hned zítra si koupím běžky a začnu sjíždět eskalátory na Hradčanské, kterou mám co by bruslí dohodil. Ale kolo pořizovat nebudu, platit parkování na modré zóně pro čtvrté vozidlo je příliš drahé.:-P

+7/0
6.2.2019 22:53

Z72d12e26n35ě98k 70K26r37a46u28s 9426600452870

jj treba kamos co je denne 10-11 hodin v praci na nohach plus obcas soboty tak by vazne rad jeste v nedeli behal po horach

0/0
7.2.2019 4:55

J14i50ř90í 75Ř50e48h42o28ř 9798138116828

já nevím co na tak hloupý dotaz odpovědět ;-D ano tyto věci dělám a nikde jsem nenapsal že dělám opak

0/0
7.2.2019 8:35

H54o73n47z74a 83P97o76s23t 4829799749855

Tam kde se management chová jako psychopati to ani sebelepší vývojáři nezachrání.

+14/0
6.2.2019 8:16

O61n30d50ř41e88j 86S24e46k72e82r28a 1307646146859

Asi nejsmutnější na tom je, že to je jak THQ přes kopírák.:-(

+13/0
6.2.2019 8:04

H76o16n39z83a 46P31r96e86c70l63í97k 6529570618685

Tak to docela čumim :) Starbreeze & Overkill jsem měl za slušnou partu hlavně díky svému oblíbenému Payday 2, ve kterém jsem strávil přes 1100 herních hodin.Bohužel Raid stál za prd a Walking Dead jsem zatím nezkoušel (a zřejmě ani nevyzkouším).

A to by člověk řekl, že po masovém úspěchu PD2 se budou stejně, jako další studia (např. Ubisoft) držet zavedeného konceptu a jen obmění příběh, textury a základní herní mechaniky zachovají. No to se bohužel u Raidu nepovedlo (a zřejmě ani u OTWD). Škoda.

+1/0
6.2.2019 7:48

L73e31o69š 26V88e87r27n90e86r 4894260856463

Strašný hity, nehrál bych z toho nic, škoda času.

+3/−9
6.2.2019 6:55

L81a89d28a 54N28o93v89a46k 4762503907

dvou až tříletá dřina.., to je jako 8 až 12,5 hodinová práce denně...?8-o

0/0
6.2.2019 1:40

O48n39d32r63a 69Z35d87r71a87h20a23l 4545980945871

A pokud si o víkendu chtěl udělat volný den, tak i víc :-)

0/0
6.2.2019 7:34

Najdete na iDNES.cz