Jakub Žežule - Takových her mám spoustu, ale nejvíc na pováženou je to u třetího Mass Effectu. Ano, i mě zklamal původní konec, design závěrečné mise na Zemi a především nízký dopad jednotlivých rozhodnutí z předchozích dílů. Jinak mi ale ME3 totálně učaroval a pamatuji si ho díky celé řadě emocionálních momentů, skvělému soundtracku (ano, Leaving Earth je boží), rozdílně útočícím nepřátelům, přestřelkám a spoustě dalších faktorů. Asi nejvíc na mě ale zapůsobilo to, že na rozdíl od druhého dílu je veškeré vaše konání ve trojce navázáno na centrální zápletku hry. V ME2 jsem měl pocit, že Shepard ustavičně dělá všechno možné, jen aby nemusel bojovat s hlavní nepřátelskou frakcí collectorů.
Kromě třetího Mass Effectu si mě jednoznačně získaly i kritizované díly Assassin’s Creed 3 a Assassin’s Creed: Revelations, Call of Duty: Modern Warfare 3 (snad ani s Doomem jsem v dětství nestrávil tolik času jako svého času s MW3), třetí Diablo a Batman: Arkham Knight, kterou považuji za jednu z nejlepších her aktuální generace konzolí. Představte si, že jedním z hlavních důvodů, proč mě poslední Batman tak bavil, byla implementace batmobilu, která tolika lidem vadila. Jsem rád, že kolega Emanuel to ve své recenzi viděl stejně.
Jan Lysý - Nevím, jestli stařičkou tahovou strategii Master of Magic všichni nenávidí, ale v době svého vydání (rok 1994) dostala od recenzentů pořádně zabrat. Hlavně (ale nejen) kvůli spoustě chyb (které opravily následné záplaty). Ale jak už to tak bývá, člověk brzy vypustí z hlavy to špatné a pamatuje si hlavně to dobré a já si vybavuji hodiny a hodiny v tomto magickém světě, ve kterém kouzelníci bojují o nadvládu s pomocí mystických monster. To, že hra stále „padala“ a že byla nejdříve umělá inteligence poněkud neinteligentní, se mi dávno vykouřilo z hlavy.
Ondřej Zach - Vzpomínám si na stařičkou českou hru Oil Empire, která kombinovala adventuru se strategií. Nikdo ji tehdy moc nepobral, ale já se do ní zakousl, dohrál jsem ji a dokonce mě i bavila. Z modernějších her, které to schytaly, pak asi Diablo 3. Problémy s připojením, aukce, špatná itemizace... ale tohle všechno nakonec autoři napravili a z Diabla 3 se nakonec vyklubala skvělá hra. Ne kultovní, ale skvělá.
Michael Mlynář - Nejsem si jistý, jestli se dá použít rovnou slovo nenávidět, ale jako takhle: je mi to samotnému už trochu blbé, ale zase musím zmínit tu Yakuzu. Hráči se jí často smějí, že je to jen nepovedený klon GTA, ale věc se má trochu jinak. Yakuza totiž ani nechce být jako GTA, je to svým způsobem jakýsi vlastní žánr s mnoha banálními, vtipnými, ale i velmi silnými momenty.
Vedle toho mám rád i několik dalších her, které se netěší kdovíjaké popularitě, přinejmenším tedy u nás. Mám rád například závody Ridge Racer a Outrun a velkou srdcovkou na úrovni Yakuzy je pro mě série Ace Attorney.
Martin Zavřel - Občas mi přijde, že přesně tenhle vztah mám s Destiny 2. Spousta lidí na ni z různých důvodů nadává, ať už je to pro nedostatek obsahu nebo (ne)rovnováhu v PvP. Já v ní ale vidím nejpovedenější gunplay téhle éry, která je roky před konkurencí. Je opravdu zážitek se tam jen zastavit a připomenout si jak úžasné mohou pohyb, kouzla a zbraně v FPS hře být. Nemluvě o tom, kolik skvělých nápadů obsahuje příběh a lore na pozadí hry. Mimochodem, náš klan se jmenuje Destiny´s Edge CZ/SK a stále nabíráme!
Honza Srp - Původně jsem chtěl psát o nedoceněné akční hře Remember Me, po níž se většina recenzentů povozila, aniž dokázali ocenil její fantastický příběh. Jsem rád, že dostali vývojáři ještě jednu příležitost a díky Life is Strange všem dokázali, co v nich je. Nakonec ale ani nemusím chodit tak daleko do minulosti. Star Wars Battlefront 2 má své mouchy, ale v současné době, kdy si nejde kupovat herní vylepšení za skutečné peníze, je podle mě skvělý.