Dlouhodobě uznávané Moon Studios stojí za hrami jako je série skákaček s Orim a nově také akční hru No Rest for the Wicked. Hra podle všeho není takový hit, jako byly právě předešlé skákačky a šéf této firmy, Thomas Mahler, dokonce na sítí Discord přiznal, že negativní recenze na hru poškozují prodeje a je možné, že pokud to takto půjde dál, studio za pár měsíců může klidně i zkrachovat.
To zřejmě přimělo dostatek lidí k tomu, aby No Rest for the Wicked na Steamu povzbudili, jelikož během pár dní přešla z obecného hodnocení „Smíšené“ na nyní „Většinou kladné“. Konkrétně 77 % nedávných hodnocení hry je kladných (a 75 % za celou dobu na trhu). Mahler však následně na sociální síti X v dlouhém příspěvku finanční problémy studia popřel („nečelíme žádným bezprostředním finančním hrozbám“).
Šéf tohoto studia navíc v příspěvku upřesnil, že se v příspěvku na Discordu jen bránil útoků „několika pošuků“, kteří ho podle něj považují za nácka, protože nezaujal žádný postoj k válce na Ukrajině a nemá ve hře alespoň pět transgender postav. Specificky zmínil, že když se odmítl vyjádřit k začátku války na Ukrajině v roce 2022, někdo mu druhý den vylepil na dveře kanceláře fotku ruského diktátora Putina.
To ovšem jednak popírá tvrzení, že by hra byla pod náporem soustavného review bombingu, ale hlavně je z negativních recenzí na Steamu evidentní, že hráči mají úplně jiný problém, a to technický stav hry a chybějící prvky, které by zlepšovaly její zábavnost.
Jedna z recenzí na Steamu například tvrdí, že jsou stále problémy s výkonem a hra v jistých momentech i na několik sekund zamrzne. Dále také hra trpí na bugy s duplikací předmětů a také s kolizí textur, jelikož je možné se i propadnout texturou mimo mapu. Je nutné však podotknout, že No Rest for the Wicked je stále ve stavu předběžného přístupu, takže jistá míra chyb a nedodělků je u takových her běžná.
Hráči jsou nyní každopádně naštvaní na to, že je Mahler klamavě pod záminkou hrozícího krachu přiměl udělovat hře pozitivní hodnocení a mnozí mu svou frustraci dávají najevo v komentářích pod příspěvkem na X. Asi už nezbývá jen dodat, že by se šéf Moon Studios možná mohl inspirovat, jak dopadla jistá česká firma, když se pokusila o podobný marketingový kousek.