Ani po roce od vydání hry nemají kickstarteroví přispěvatelé své dárky

  16:35aktualizováno  16:35
Ani více než rok od vydání nebyli schopní autoři hry Mighty No. 9. dodat fanouškům odměny, za které si v kickstarterové kampani zaplatili.

Mighty No. 9 (PS4) | foto: Honza Srp, Bonusweb.cz

Plošinovka Mighty No. 9 (naše recenze tady) od společnosti Comcept je jedním z největších herních průšvihů, jaké se kdy na Kickstarteru objevily.

Mighty No. 9 (PS4)

Mighty No. 9 je zbytečná, ošklivá, nudná a přehnaně těžká arkáda, která se svému vzoru Mega Man ani nepřiblížila na dohled.

V roce 2013 se na něj podařilo vybrat čtyři miliony dolarů (cca 90 milionů korun) a zárukou mělo být především jméno Keijiho Inafuneho, člověka zodpovědného za legendární sérii Mega Man. Ale netrvalo dlouho a situace kolem hry začala poněkud zapáchat: nedodržování termínů, paralelní kickstarterové žebrání na jiný titul, velký nesoulad mezi původně slibovanou podobou a skutečností. I ty poslední naděje pak uťal epicky špatný trailer, který napáchal více škody než všechny následné negativní recenze.

Vydáním hry ovšem pro vývojáře utrpení neskončilo. Díky podmínkám kickstarterové kampaně totiž ještě musí přispěvatelům rozeslat fyzické odměny, kam patří mimo jiné trička nebo plyšáci s motivy hry. Po více než roce od vydání někteří tyto předměty stále nemají.

Mighty No. 9 (PS4)

Konec? Bohužel ještě ne.

Nyní to vypadá, že se s tímto problémem konečně začne něco dít, protože zbývající fanošuci byli vyzváni k potvrzení dodací adresy, čistě pro případ, že by se někdo za ty čtyři roky od zaplacení příspěvku přestěhoval.

Ale problémy Comceptu, jehož mezitím odkoupil japonský distributor Level-5, tím zdaleka nekončí. Stále totiž musí dodat verze hry pro konzole PS Vita a Nindendo 3DS, které byly jedním z milníků kampaně.

Musí to být frustrující stále pracovat na hře, na niž se snesla taková vlna kritiky, ale tak zněla dohoda, ze které už nejde nijak vycouvat.

Autor:
 

Nejčtenější

Odmítl 12 nabídek producentů, aby mohl udělat vysněnou hru bez kompromisů

Darq

Nezávislý vývojář vyměnil finanční jistotu za absolutní tvůrčí svobodu. Jeho krok byl sice riskantní, nicméně se mu...

RECENZE: Jak vůbec mohlo vyjít něco tak hloupého jako Left Alive?

Left Alive

Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je...

RECENZE: Dawn of Man je prehistorická strategie pro fanoušky Lovců mamutů

Dawn of Man

Hlavním tahákem skvělé strategie Dawn of Man je její zasazení do pravěkého světa. Přestože má hra málo obsahu a po...

Google ukázal budoucnost hraní. Propojí hráče a diváky na jeden klik

Stadia

Představte si, že sledujete na YouTube herní trailer. Následně kliknete na tlačítko Play a objevíte se okamžitě ve hře,...

Herní archeolog vypátral 30 let starou, nikdy nevydanou bojovku

Nikdy nevydaná hra UWC na konzoli NES.

Pro většinu dnešních hráčů je UWC jen nezajímavá a graficky zastaralá arkáda, ve skutečnosti je to však sběratelský...

Další z rubriky

Pět pekelně těžkých her, na které se těšit

Code Vein

Hledáte hry, u kterých se zapotíte jako u opěvované série Dark Souls? Z následující pětice byste si měli rozhodně...

Od vydání Anthem uplynuly již tři týdny, ale problémy stále přetrvávají

Anthem - gameplay trailer

Po třech týdnech vytrvalého hraní přinášíme doplňující dojmy a souhrn všech větších významnějších událostí okolo...

V ulicích se brzy objeví kouzelníci s mobily. Pak zase rychle zmizí

Připravovaná hra ze světa Harryho Pottera Wizards Unite

Start mobilní hry s tematikou světa Harryho Pottera s názvem Wizards Unite se blíží. Vyvíjí ji studio stojící za hitem...

Najdete na iDNES.cz