Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Podle čeho hodnotíte hry vy? Souhlasíte s našimi měřítky?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kritik

23. 7. 2004 11:19
Castle strike
Hele nelibi se mi vase hodnoceni Castle Strike. V Levelu to dostalo 92 a vy jste tomu dali jeno 84. Hru mam, originálku, a myslím si ze hra je mnohem lepsi, zkuste to jeste prehodnotit.
0 0
možnosti

David Sillmen

26. 7. 2004 10:13
Re: Castle strike
co člověk, to názor....osobně se stavim spise na stranu hodnoceni BW, ktere rika, ze je hra velmi dobra, ale jit nad 90% - to uz je mozna trochu moc. znam media, kde se Castle Strike neprehoupl ani pres 70%, takze skala hodnoceni teto hry je opravdu siroka
0 0
možnosti

Jan Kavan

21. 5. 2004 21:55
Hodnoceni

Pro me je nejpodstatnejsi vtazeni do hry. Pokud hra vtahne, neni dulezite v jake grafice se pohybujete, protoze to proste nevnimate. Pokud zacnete vnimat okoli, je neco spatne.  (mineno">http://bonusweb.idnes.cz/grafika/smile0.gif'> (mineno samozrejme s nadsazkou)

Hru vetsinou hodnotim nejprve jako celek (to je ma finalni znamka), a pak se soustredim na detaily. Pokud by mi napriklad Morrowind pripadal nezazivna, nepomohla by mu ani jeho bajecna grafika spojena s romantickou orchestraci hudby.

0 0
možnosti

Jan Kavan

21. 5. 2004 22:38
s/nezazivna/nezazivny
Pro puntickare... Skoda ze forum nema edit. Ze by BW Profi feature?
0 0
možnosti

xxx xxx

21. 5. 2004 18:29
rebricek
pridavam sa ktomu, ze najlepsie hodnotenie je ked, to hodnotia hraci co to hrali a rebricek je podla mna standartny: obtiaznost, grafika, zvuk, narocnost ....
0 0
možnosti

MARTIN HROMÁDKO

23. 1. 2004 17:48
Objektivní recenze
Osobně si myslím, že žebříčky jsou na nic. Myslím si,že by bylo vhodnější zavést tzv. čtenářské recenze. Protože čím více lidí hru hraje, tím více a lépe ji může  popsat a najít chyby, kterých si profi recenzent nevšiml či je nepovažoval za důležité, ale pro někoho mohou být podstatné. Za další by bylo možná vhodné, kdyby se po nějaké době recenzent ke hře vrátil a zahrál si ji už se všemi dostupnými patchi a v krátkosti nastínil zdali chyby originální verze byly odstraněny či zda je to furt "špatenka".
0 0
možnosti

Petr Linhart

21. 5. 2004 22:33
Re: Objektivní recenze
Čtenářská recenze určitě není špatný nápad. Udělal bych to tak, že by byla normální klasická recenze a pod tím speciální prostor, kde by se mohli čtenáři stručně vyjádřit - něco jako bývá u recenzí konečné shrnutí (omezit třeba na 1000 znaků + graficky znázorněné hodnocení). Návrat ke hře po nějaké době je určitě dobrý nápad, na BW se něco podobného dělá jenom u hry, která vyjde v češtině (v návaznosti na recenzi z anglického originálu).
0 0
možnosti

Pavol Lesnak

23. 1. 2004 17:04
Hodnotenie

Dovolim si povedat, ze ziadna recenzia a ziadna znamka neni objektivna. To ci je hra dobra, alebo zla  do nas tlaci marketing - silnejsi,  alebo nijaky. Kazdy si nakoniec nieco vyberie a potom vlastne zisti, ci je alebo neni sklamany. Je to ako s filmom.

Ak by mi tu niekto vykladal o tom, ze "neuvazeny" vyber hier ide do penazi.... Kto povedal, ze hranie hier je lacny spas?

A nech ma trafi blesk ak to neni pravda.

0 0
možnosti

Ene Bene

8. 1. 2004 10:57
Obektivnost
Ono v těch žebříčcích jde o to, že by do nich recenzent zasahoval velmi často. Tudíž by měl na očích i hodnocení všech předchozích her a mohl by jej měnit. Teď totiž posuzuju podle sebe. Když si koupím novou hru, tak třeba první týden nebo dva mě baví naprosto šíleně. A pokud bych jí dával hodnocení, tak dostane jedno z nevyšších. To je skoro u každé hry. Jenže když na hru kouknu z měsíc, tak už na ni koukám objektivněji a zjistím že zas tak dobrá nebyla. A myslím si že u recenzentů to může být podobné. A kdy se stalo, že by recenzent po měsíci vlezl do své recenze a snížil či zvýšil hodnocení? takhle by pokaždý když by přidával novou hru, vyděl že třeba na první ísto dal nějakou hru, která, když se na to podívá zpětně  nadhledem, zase tak super nebyla, a přesunul by ji trochu níž.
0 0
možnosti

Standulk !!!

8. 1. 2004 11:38
re: Obektivnost

To je jasne, ze hra te bavi nejvice ze zacatku a pak uz postupem casu ustupuje nadseni a bavi te min a min. Me treba napr. "film (komedie)" po vice shlednuti take prestane bavit a nesmeji se tomu, jak ze zacatku a dal bych mensi hodnoceni.

Moc to komplikujes .

0 0
možnosti

Petr Poláček

8. 1. 2004 2:18
To se dalo cekat
Stalo se presne to co jsem ocekaval. Vsichni licituji pouze nad tim, jak udelat co nejobektivnejsi hodnoceni, ale mysli pouze na cislo, nebo znamku na konci. Co takhle vynechat cislo na konci ? Stejne to nikdy nemuze byt obektivni, at uz bude metoda pro stanoveni konecneho hodnoceni slozita, nebo jednoducha. Jedno cislo nemuze vyjadrit a obsahnout cely nazor na hru. Od toho je tu text, ktery je na recenzi tim hlavnim. Ten kdo si precte recenzi uz si pak obrazek o hre udela sam a nebude potrebovat vysoce nepresne cislo, nebo znamku.
0 0
možnosti

Ene Bene

8. 1. 2004 9:26
No jo...
Já ot myslel semozřejmně, že by se číslo nechalo ze zvyku. Popravdně by se mohlo úplěn vynechal. A jak už jsem psal, pokud si přečtu text, tak tam mám porovnání s jednou nebo maximálně dvěma hrama. Problém je ten, že jsem třeba tyhle hry nemusel hrát. A hlavně to nemůžu porovnat s hrou vydanou až ppo té recenzované. Takhle bych měl srovnání všech her stejného žánru. Sice by bylo srovnání subjektiní, ale bylo by jich od několika recenzentů a hlavně by neexistovalo naximální hodnocení (vždy by se dala nová hra předřadit před všechny)
0 0
možnosti

Ene Bene

7. 1. 2004 22:18
A ještě něco (a už dám dnes pokoj)

Byla tu zmínka o subjektivnosti žebříčků. Ale neříkejte mi že každou hru hraje jen jeden redaktor. (Druhá strana mince se objevuje jen zřídka). Takhle by se hra objevila kupříkladu v šesti žebříčcích, což už nabízí zájemci o hru lepší možnost zhodnocení její kvality.

A nakonec by mohl být jened žebříček čtenářský. Kupříkladu by mohl každý hlasovat na které místo v žebříčku by hru dal. tyto hlasy by se zrpůměrovávaly a nakonec by vyšel nějaký pořadník široké veřejnosti. (popravdě tohle nemám pořádně promyšlený jak by to fungovalo, takže hlasování čtenářů by chtělo domyslet.)

0 0
možnosti

Ene Bene

7. 1. 2004 22:10
Pokračování

Ono by tenhle systém šel samozřejmně ještě vylepšit. A to tak, že by se zavedla tabulka PC sestav. Která by obsahovala čísla a k nim sestavy (Třeba 1 = 486, 2=P20MHz 3=P233MHz 64MBRam ...7=P3 800MHz 256MBram ... 15 = P4 2GHz...) (naplácal jsem to narychlo. Sestavil by to samozřejmně někdo zkušenější, kdo vý líp jak se HW vyvýjel - aby nebyly nesmyslný sestavy HZ+RAM apod)

Vyždycky když by se zlepšil HW, tak by se přidal nový záznam. No a každá hra by obsahovala nevyšší číslo sesaty na které by ještě jela. Tím pádem by si hráč mohl žebříčky cenzurovat (mám P3 800Mhz, tak chci zobrazovat pouze hry s nároky 7 a níž). K čemu by to bylo dobré? řekněme, že má někdo zastaralý počítač. Třeba P120. A chtěl by se podívat na recenzi Quake2. Ta už by v dnešní době měla třeba hodnocení 32%. Protože vyšlo mnoho promakanějších her. Ovšem větišna těchto her by mu na jeho PC nejelo. takže po nastavení filtru (2 a níž) by se mu již zobrazilo třeba hodnocení 88%. Protože po czenzurovní žebříčku, by se hra vyšplhala mnohem výš.

0 0
možnosti

Ene Bene

7. 1. 2004 20:32
Hodnocení

No mě před nedávnem napadlo způsob hodnocení, kterej by mohl být snad i spravedlivější. Bohužel je tu problém, že by mohl být problém ho na zaběhlém serveru zavádět. Ono totiž každý redaktor má jiné kritéria, takže někdy může 6/10 znamenat víc než 8/10. A vůbec se to takhle porovnává blbě.

Ale co když by se vytvořili vzájemně nesrovnatelné kategorie (težko lze říct zda le lepší Sims, UT2003 nebo NHL2003). A každý redaktor by si v těchto kategoriiích vedl žebříčky ve kterých by bylo všechno co kd hrál. Samozřejměn by je mohl kdykoliv měnit. takže hráč b kromě číselného ohodnocení vyděl i to že recenzent hrál již 25 strategií a tuhle zařadil na 7 místo. Navíc by hráč měl zkušenosti se hrou na 3 a 10 místě a hned by věděl že hra je o něco zábavnější než tamta, ale na kvality té druhé nemá. No a pokud by hru hrálo víc lidí z redakce, tak by hru mohl porovnat ve výce jedinečných individuláních žebříčcích a myslím si, že by měl o kvalitách hry mnohem jasněji než ono 7/10=50% (průměr)

0 0
možnosti

sevencreature .::|^_^|::

7. 1. 2004 21:05
Geniální návrh, ne, redakce? Redakce?!! Redakce!!!!!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc

novinky 14. 4. 2024 16

Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...

Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno

magazín 12. 4. 2024 80

Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách

retro 11. 4. 2024 16

Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...

Snad každý je někdy hrál. Připomeňte si staré legendy mobilních her

magazín 10. 4. 2024 12

Hry jsou s mobily spjaté už od jejich samotných počátků. Pojďme si připomenout největší herní ikony...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sedm her Fallout se prodává v akci za zhruba 650 korun

novinky 9. 4. 2024 10

Uvedení postapokalyptického televizního seriálu Fallout, který vzniká na motivy stejnojmenné herní...

Blíží se beta World of Warcraft: The War Within, vstup zajistí epická edice

novinky 16. 4. 2024 0

Populární MMORPG World of Warcraft se ještě během letošního roku dočká rozšiřující expanze The War...

Fanoušci oživují prokleté LawBreakers, střílečku, kterou skoro nikdo nehrál

novinky 16. 4. 2024 1

Po pěti letech od vypnutí oficiálních serverů je opět možné zahrát si online střílečku LawBreakers...

90 %

RECENZE: Skvělé Balatro je žolík v letošním balíčku indie her

recenze 16. 4. 2024 0

Pokerové Balatro nás překvapilo svou chytlavostí. Relativně nenápadná indie hra vzala základ z...

80 %

RECENZE: Loutkové sci-fi Harold Halibut působí jako balzám na duši

ps5 15. 4. 2024 2

Více než deset let trvala tvorba výroba adventury Harold Halibut, na výsledku je to ovšem vidět....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!