Pro připomenutí: Diablo III je akční řež, v níž nepřátelská monstra umírají ve velkých počtech. Chytlavost je založena na lovu předmětů, které hráčovu postavu vylepšují. A právě v tomto ohledu hra z mého pohledu selhala.
Na tom, že z monster vypadávají ve většině případů nepoužitelné věci, je hra založena. O to má člověk větší radost, když uloví nějaký použitelný kousek. Jenže celou tuto formulku nabourává aukce, respektive fakt, že na veřejné aukci si za pakatel koupím předmět, ušitý na míru.
Zadám požadované preference, maximální cenu a bum, většinou si ještě mám z čeho vybírat. A to ani nemluvím o několikanásobně dražší výrobě vlastních předmětů, při níž o jejich výsledných vlastnostech rozhoduje náhoda.
Diablo III v číslech4,7 milionu – tolik kopií Diabla III se prodalo za jediný den |
Jasně, platí to pro nižší obtížnosti. Předměty pro maximální úroveň jsou sice citelně dražší, ale princip zůstává stejný. S počtem lidí, kteří hrají na maximální úrovni, se snižuje i cena sice ne nejlepších, ale pořád velmi slušných předmětů, které k pokoření té nejtěžší obtížnosti stačí.
Nepochopte mě ale špatně. Diablo III jsem si užil a strávil u něj více času než u kdejaké jiné hry. Jen ten dobrý pocit z lovu se rychle vytratil. Tím spíše, že než mi vypadne kvalitní předmět při hraní, tak si na něj dříve našetřím do aukce.
Výzva: Napište nám do diskuze nebo na Facebook, co si o Diablu III s odstupem myslíte. Váš názor nás zajímá. Na základě vašich příspěvků sestavíme čtenářské hodnocení Diabla III.