Diskuze

Stručný průvodce zákysem ve hrách. Co dělat, abyste se nezbláznili?

Možná jsou dnes hry opravdu jednodušší než bývaly, to však neznamená, že nás občas nedovedou pořádně potrápit. Přinášíme vám pár užitečných rad, jak se dostat přes obtížné pasáže, aniž byste hned museli hledat radu na internetu či snižovat obtížnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

K17a84r84e89l 97V28a68n25ě13k

12. 11. 2019 14:26

Ja jsem rozehral xcom 2 long war cz, a byl jsem nuceny prekopat charakteristiky vojaku a zbrani, protoze vyvojar long waru zneschopnil vase vojaky a orezal jim zbrane a naopak z emzaku udelal snipery a zesilil jim zbrane, davali dost casto instant kill. Pro me to byl sok kdyz jsem v prvni misi se vsema vojaky se netrefil ani jednou na emzaka 7 policek daleko ode me a naopak vsichni emzaci hezky zdalky me rozstrileli, nedalo se to, zvlast kdyz v long waru je v misi treba 50 emzaku proti vam. Ten vyvojar long waru to bud nehral nebo to udelal schvalne aby nastval lidi.

0 0
možnosti
LP

Já měl za to, že má člověk napsat do Zákysníčku ve Score a počkat až mu otisknou odpověď. ;-D

Jinak v Metru bylo lepší zvýšit obtížnost, protože pak mutanti míň vydrželi. :-)

0 0
možnosti
JP

Pamatuji si zásek v Halfovi 1. Mělo se tam skočit do výtahové šachty a chytit se žebříku. Vůbec jsem nevěděl jak na to, až jsem pak v časopise přečetl, že se musím skrčit, aby se Gordon chytil.

1 0
možnosti
TK

Ježiš, proto byl v HL1 výukovej mód, kterej hráče naučil, jak udělat long jump a crouch jump 8-o:-P

0 0
možnosti
DK

Mě nejvíc naštve, když člověk neví kudy dál, zkouší všechno možné a nakonec to vzdá, podívá se na návod a zjistí, že už to zkoušel, ale nešlo to. Potom už to samozřejmě jde. -__- Naposledy se mi to stalo u Little Nightmares, krátká hra, hodně mě bavila, ale co jsem se u ní kvůli ovládání na klávesnici s myší navztekal...

3 0
možnosti
Foto

U stříleček si dávám hned max obtížnost a nesnižuju. Když mě to začne "nejít" a seknu se, dám si pauzu a poté to najednou jde samo... :-)

Nápovědu jsem za posledních X let použil jenom u dvou her: Grim Dawn a sesterské Titan Quest, kdy jsem prostě ani zaboha nemohl najít určité skryté lokace a nápověda ze zadání questu mi nepomohla. No a když jsem pak ty lokace s návodem a mapkou našel, měl jsem chuť mlátit hlavou do stolu, protože jsem nechápal, jak je možný něco tak OČIVIDNÉHO minout... ;-D

1 0
možnosti
FT

F47i50l90i89p 39T82ř20e58b52a

8. 11. 2019 14:07

Můj limit pro snížení obtížnosti je někde kolem 3 hodin. Ne, že bych byl drsný jak 40ka šmirgl, ale čím víc času do toho člověk investuje, tím větší je zadostiučeinění, když to dá, a tím víc naštve, když to musí vzdát. Někdy to ale jinak nejde.

Baví mě hledat a zkoušet řešení v rámci otevřených enginů - tady máš problém, svoje možnosti už znáš, poraď si jak chceš. Naopak ze srdce nenávidím hledání přednastavených řešení a script triggerů a hádání, co konkrétně tady tvůrce zamýšlel, takže při prvním náznaku podezření, že řešení existuje jenom jedno (a nevidím na první pohled jaké), automaticky googlím.

Hledání sošek, kartiček, bobbleheadů a dalších -_-in v otevřeném světě je pak pro mě čiré utrpení, protože patřím k té sortě hráčů, která musí všechno vidět, se vším promluvit, všechno pobít, vybrat, ukraftit a splnit - a přitom vím, že je to příšerná nuda a naprostá zbytečnost, protože z příštího minibosse stejně vypadne něco lepšího. Ale stejně mi to nedá, takže sbírám rovněž podle návodu.

6 0
možnosti
DM

Tu poslední větu můžu potvrdit. Byl jsem ten, kdo automaticky ve svých oblíbených FPS dával nejnižší obtížnost, ale jednou jsem se donutil zkusit vyšší obtížnosti, a fakt jsem si to užil víc.

0 0
možnosti
MS

M25a26r95e20k 12S13e56i53d10l

8. 11. 2019 12:49

Hrát a dohrát hru bez návodu je vždycky výzva. (tečka) Poslední šílenost byl výlet do světa Dark Souls (konkrétně DS2 a to cíleně, protože si všichni stěžují, že se dá časem oblast "vykydlit" a není to to pravé Dark Souls). Já jen polkl, že bez toho to nedám a dal se do toho. Bez vyhlazení populace bych to v některých oblastech nedal. Do teď jsou pro mě nejtěžším bossem 3 Sentinelové, který jsem zabil na víc než 70. pokus. V mlze, která by se dala krájet jsem umřel víc než 100 krát. A po té, co jsem utesal dva bose co na mě šli naráz a ještě se navzájem oživovali, a objevil se třetí bos se sukýnkou a kosou jsem v klidu umřel a řekl si, že končím. Ano nedohrál jsem to a nestydím se za to. Ale zkušenost fakt drsná a měli by to dle mého názoru všude doporučovat hrát bez YT a návodů. P.S. Když jsem uviděl jak na Sentinely na YT tak se přiznám, že jsem se rozbrečel.

11 0
možnosti
AH

Na tohle nervy nemam. Zdechnu 3x, konci zabava. V DS je taky velmi snadne neco delat zasadne blbe. A ten navod ti taky nerekne nic moc vic. Stejne to nakonec musis odedrit. Na challenge, u kterych umru 70x, je vzdycky dost casu potom.

0 0
možnosti
PT

Ahojda kozlíku.

V časech, kdy internet byl u nás ještě stále v plenkách, byl zákys pro člověka, který už byl ze školy pryč a tím pádem se pohyboval mimo pařanskou komunitu ,dost těžkou zkouškou.

1 0
možnosti
MK

Škoda, že neexistuje efektivní způsob na sbírání různých předmětů v obřím otevřeném světě (50 kousků vesmírlé lodi v GTA V, sošky ve Far Cry 3 atd) to jsou buď stovky hodin hledání s nějakým systémem a nebo youtube (pro ty co chtějí dohrát hru na 100%) ale k tématu, tyhle obtížné hry prostě nedávám jako Dark Souls, na to nemám nervy ani dost peněz na nové ovladače. Nejvíc co jsem byl kdy frustrovaný tak v Broken Sword s tím blbým kozlem, bohužel tenkrát bylo u nás na vesnici jen hrstka lidí co mělo internet takže jsem na to musel přijít sám;-D

1 0
možnosti
MK

M47i52l70o79š 37K19r19u32m24p

8. 11. 2019 10:59

Na ty predmety se da obvykle koupit mapa primo ve hre, ne?

0 0
možnosti