Diskuse k článku

Od vydání Anthem uplynuly již tři týdny, ale problémy stále přetrvávají

Po třech týdnech vytrvalého hraní přinášíme doplňující dojmy a souhrn všech větších významnějších událostí okolo kontroverzní „live service“ sci-fi střílečky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O44n32d65ř17e72j 50S18e47k85e75r50a 1347396766159

Ještě bych zmínil mapu, u které nějaký dement rozhodl, že v zájmu větší dynamiky a realismu není možné do ní nastavit waypoint, a nesmyslně komplikované menu, které patrně vytvářel někdo po několikadenním tahu. To byla mimochodem častá výtka i u Andromedy - a já fakt nečekal, že to v Anthemu bude JEŠTĚ HORŠÍ.

+1/−1
8.3.2019 10:25
Foto

M29a20r96t31i50n 44Z73a95v14ř76e61l 7489186769502

Yup, o těch problémech s ikonami na mapě (kdyby tam alespoň ukazovalo, že někde/kde začal Public Event!) jsem se v článku tuším zmínil...

...a ano, ta menu jsou zbytečně graficky i animačně přehnaná, takže jsou pomalá a nepřehledná :-/

0/0
8.3.2019 15:40

Najdete na iDNES.cz