Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

H32y96n68e20k 17T96r24o21j20a44n 1861531913109

Ani náhodou! Tahle bitva je sice prohraná od doby, kdy se hry vydávají souběžně na pc a konzole, ale hraní her bývalo hardcore koníčkem a je fajn, že se občas objeví vlaštovka, která tuhle dobu připomene.

A jak bylo zmíněno v článku, je naprosto šokující, že s něčím takovým přichází herní "novináři". Na druhou stranu, není to poprvé (Cuphead). Na třetí stranu, herní novinařina (hlavně anglofonní) má sjw rakovinu v pokročilém stádiu a tohle je prostě jen symptom jejich touhy aby bylo všechno "diverse" a "inclusive".

+16/−1
doporučit
13.4.2019 0:56

D15a48v22i34d 33S19z50e97p67e60s62s79y 1606583500975

Samozřejmě že ne, stačí se podívat jak za posledních 15 let herní průmysl zdegeneroval, jak po stránce obsahu tak kvality/obtížnosti, asi nejlépe to vystihuje toto video https://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU

+11/0
doporučit
13.4.2019 1:02

M92a51r90t24i37n 13N45o83v47o77t60n36ý 8349744387414

Hru hraju proto, abych se zabavil. Takže chci takovou obtížnost, aby to nebyla nuda ale abych se nezasekl. Pro každého je to ale jiná obtížnost, pro někoho kdo paří několik hodin denně je asi zábavná jiná obtížnost, než pro mě, když hraju pár hodin za měsíc.

Naštěstí dneska je těch her tolik, že když mi hra nedovolí nastavit si přiměřenou obtížnost, tak si prostě najdu jinou.

+7/0
doporučit
13.4.2019 21:54

K76a88r81e76l 57N15o46v15á21k 8334381180576

Myslím, že ideálně to mají vyřešené mobilní hry. Jsou obtížné pro každého, ale když člověk pustí nějakou tu tisícovku, aby za ni nakoupil kredity, a rázem to jde jak po másle. A stačí utratit desetitisíce a s power upy bez problémů pokosíte tisíce nepřátel a postavíte megapole... ;-D

+7/0
doporučit
13.4.2019 4:59

J37a46k65u69b 21B51o45h61o76n72ě12k 8125376869557

Nějak nechápu, jak může někomu tak strašně vadit, že by hra měla prostě volbu obtížnosti.

Jestli tu jste opravdu hardcore pamětníci, tak musíte vědět, že to měl i Wolfenstein 3D, Doom nebo Duke Nukem 3D.

Hlavně když u tohohle typu her stačí implementovat indexy a je to. Obdržená damage x0,5, způsobená damage x2 a hra je hned schůdná i pro ty, co mají taky lepší věci na práci než hodiny studovat sekvenci útoků jednoho bosse.

+5/0
doporučit
14.4.2019 20:37

P58a23v72e91l 32U30r12b71a75n 8734503862

Osobně hraji všechny hry na nejvyšší obtížnost, ale chápu, že to není pro každého. Určitě bych lehčí varianty neviděl jako povinnost, na druhou stranu bych se takové možnosti nevyhýbal. Již dnes je u nastavení obtížností popis, který říká, co od dané obtížnosti čekat. Oznámení, jaká obtížnost je považovaná za zamýšlený zážitek ze hry je podle mne plně dostačující.

To, že hra nefunguje na lehčí obtížnost je relativní. Ano, nebude nejspíš fungovat tak, jak zamýšlejí autoři, ale může fungovat pro někoho, kdo tam hledá něco jiného. To, že má hráč možnost volby považuji rozhodně za plus. Nicméně opakuji - určitě bych to nestavěl jako povinost pro vývojáře. I pro ně by to měla být možnost volby.

+5/0
doporučit
13.4.2019 10:01

K15r84y12s13t73o37f 36P19e40c94h66o23u33s 6924795986258

Spíše by měli udělat nejaky rozšířený tutorial,aby i tupci(třeba jako já)byli schopni pochopit herní mechanismy a pak by jich většina tolik neberecela

+6/−1
doporučit
13.4.2019 5:47

V79á73c30l28a89v 56H97u60c46l 1855366348748

Já mám rád hry, ve kterých je obtížnost tvořena tím, že je potřeba vymyslet postup jak porazit nepřítele nebo dostat se přes překážku. U těchto her existuje pro nechápavé nebo líné hráče jednoduchý způsob snížení obtížnosti - vygooglí si návod.

Pokud je postup evidentní a jediné co tvoří obtížnost je potřeba přesně časovat mačkání kláves případně si pamatovat sekvence kláves pro komba, tak to není nic pro mě, nebaví mě to. U her tohoto typu s lepším příběhem jsem to obešel tím, že jsem si komba naprogramovat do maker v klávesnici, ale většinou ta námaha za to nestojí.

+4/0
doporučit
13.4.2019 17:05

V88l95a70d63i39m75í74r 69K38r74i11s76t24e63n 7566582685388

Malinko bych odpovědí uhl. Sekiro jsme hrál a hraji. Nejde o to, že je ta hra obtížná. Že jsem hodiny umíral na Lady Butterfly Genichirovi a opičácích mi vubec nevadilo ty bossové jsou ok až uu opičáků kamera. . Ale to, co jim vyčítám a ztotožnuji se s jednou recenzí, je místy špatná obtížnost, špatně navržená hra, obtížnost pro obtížnost. Uvedu příklady.

Boss Drunkyard zajímavě koncipovaný ale na začátek hry se vůbec, ale vůbec nehodí. Pro ostatní vysvětlení. Boss na začátku, kdy se seznamujete se základy hry a mechanikou, cesta k němu od "ohniště" je asi přes 20 nepřátel sám má kolem sebe asi dalších 5 sidekicků, takže když umřete musíte se probít znova. Je to uměle vyrobená obtížnost bosse, kdy natahujete dobu učení . Nic na tom nemění fakt, že samotný boss a jeho zabití je skvěle vymyšleno, že pokud už se ve hře vyznáte, víte jak cestou ty okolo obejít, že se dají minioni naagrovat rychle zabít boss vylákat a až se uklidní pak je na něj možné mu ubrat silent killem celej jeden health bar a ještě použít pomoc NPC. Jenže tohle všechno budete vědět až tak v třetině hry případně pomocí letsplaye, ne zpočátku. Ostatně ve zbylé hře co jsem zatím prošel, takhle dlouhá cesta k bossovi a takhle vtipně koncipovaný se už potom nenalézá. ..

Další příklad. Genichiro. Naučí vás téměř dokonale mechaniku krytí a protiútoků Strávil jsem s ním opravdu dlouhé hodiny. Prostě nejsem tak dobrý, Ale to, co je špatně je , že má 3 fáze, kdy první dvě jsou v podstatě naprosto totožné a ta druhá má za úkol jen vyplácat váš čas a healy, aby ve třetí fázi se objevila uplně nová mechanika kterou se musíte naučit a když selžete je to instakill a k musíte zase odzačátku... To je to stejné umělé natahování doby které se mi zdá přes čáru.

Takže obtížnost ano, své kupce si najde i prodeje jsou skvělé, je jen otázkou zda, to že to přepálili se jim možná projeví v nedůvěru kupujících v sebe sama při potencionální koupi další hry od nich.

+4/0
doporučit
13.4.2019 3:35

O50l12g55a 95S98v29o68b24o38d14o51v36á 1514987837

V podstatě se tu bavíme o tom, jestli je dobře mít volbu. No... Něco mi říká, že hardcore hráčům to může být jedno a těm ostatním se alespoň otevře možnost objevit lore Dark Souls a spol.

Mít volbu je přece dobře vždycky.

+5/−2
doporučit
13.4.2019 18:54

V65á15c69l52a69v 62H13u34c55l 1515986288508

Já hraji čistě pro odreagování, takže extra těžké hry mě nezajímají, nesleduji, nekupuji a neřeším. I přes to mám koupeno víc her něž kolik stíhám hrát.

Za mě pokud si chtějí vývojáři vytvořit pro mě nehratelnou hru, směle do toho, mě to nevadí, jen ode mě neuvidí ani korunu :)

+3/0
doporučit
13.4.2019 1:34

T75o91m51á12š 77D56u85š32e28j92o95v50s94k25ý 3467693277110

Jakube Žežule to vidí nejlépe. R^

Ve všem s ním souhlasím. Proč by se mělo pořád někomu ustupovat a něco usnadňovat. (Pak když před člověka zhýčkaného ustupováním přijde v reálném životě překážka začne vše hned vzdávat.) Pokud hru nechce někdo hrát, ať si ji nekupuje (recenze a lets playe ho na vysokou obtížnost upozorní). Dnes je tolik her (obzvlášť v tomhle žánru), že si může zahrát nějakou od začátku určenou pro mimina. :-P

+4/−2
doporučit
13.4.2019 7:02

J32a11n 91O57n57d85r15a 6977753479767

Dle mne je dulezite. Aby vyvojari dopredu upozornily zakaznika, ze hra bude tezka. Coz tvurci Dark Souls, Sekira udelali.

Pokud nekdo vsak udela hru a dopredu o vysoke obtiznosti neinformuje je to obycejny hajzl.

+3/−1
doporučit
13.4.2019 10:16

B10a53r10b11o27r48a 46B62a49l58l93o23v61á 2471227730127

Argumentácia EA games, to snáď nemyslíte vážne. Za mňa áno. Ja chápem, že hardcore hráči, ktorí žijú v cykle robota/škola - rýchlo domov - hrať do druhej v noci - pospať 4 hodiny a znova dookola toto nechápu, ale sú hráči, ktorí toľko času na hranie k dispozícii nemajú (hoci by chceli), takže doslova zabiť 2 hodiny pri jednom bossovi neprichádza do úvahy a tým sa ochudobňujú o skvelé hry s prepracovaným príbehom. Je to škoda.

+8/−13
doporučit
13.4.2019 6:54

J46i65ř63í 37Ř50e75h26o58ř 9278448646958

hra nemá účel vychovávat a určovat co je pro koho dobré. Hra má pobavit. Chtějí pobavit více nebo méně lidí? Toť otázka ;-D

+2/0
doporučit
15.4.2019 8:57

J78á79n 48C54i28s48á95r 7482768764107

Zach má pravdu, zapamätáme si tie momenty, ktoré boli ťažké. A zároveň aj väčšiu radosť mám keď zvládnem niečo náročné.

+2/0
doporučit
14.4.2019 23:32

J17a77r51o37m87í40r 20M44a22y13e34r 1381802229718

Rozhdně ne. Někdy si vítězství je nutné zasloužit.

Git gud or get rekt :-P

+2/−1
doporučit
13.4.2019 18:15

M13a33r83t68i30n 11B96e53n79e24š 3742167284739

Mam rád obtížné hry, ale je třeba rozlišovat víc druhů obtížnosti. Pro Soulslike hry je typická účelová a vykonstruovaná obtížnost. Často je dána čistě kombinací špatného ovládání a silné neférovosti hry. Je v nich spousta momentů, kdy sebelepší hráč při prvním průchodu hrou umře na něco, co nemohl nijak předvídat. Často je to vyloženě trapné (např. neviditelná propast v temné chodbě, apod.) Tohle je druh obtížnosti, který osobně moc nemusím. Soulslike hry jsou pro mě, spíše než obtížné, jen extrémně otravné.

+1/0
doporučit
15.4.2019 13:17

M76a62r96i69a64n 56B59e97n47č38a27t 4168981525924

V anketě je málo možností... Za mě osobně mi přijde to, jak to prostě dělá celá série dark souls a bloodborne. Tedy něco velmi těžkeho, ale s možností se prefarmit. To mi přijde naprosto idealni. Defakto je to takhle i ve všech open world hrach.. taky můžete mít insane mode a jít podlevlenej na hard enemies... U soulsbourne můžete jít zase naopak prefarmenej s udělat si z insane -> normal.

U sekira to není o farmeni, ale nabrání zkušenosti.

+1/0
doporučit
13.4.2019 14:05

M54i50c66h41a55l 45G72o64r18g56o98l 6203338715230

Trochu mi tady chybí argument o množství (a dnešní dostupnosti) her. Člověk má tolik možností v bezmála všech žánrech, že si myslím, že není potřeba dělat lehké režimy. Nezvládáte Dark Souls? Tak si prostě zahrajte Skyrim. Nebude to totéž, ale zůstáváte v rámci žánru.

+1/0
doporučit
13.4.2019 13:41

L23e33o90š 70V44e49r36n68e25r 4654220146843

Žežule na hrad! ;-) Mám zcela shodný názor. Ale ten Gothic 3 je podle mě zbytečně zabitý čas, proti gustu žádný dišputát, ale to bych si radši dal znova Oblivion nebo Two Worlds. Už jen jak se tam stvůrky zasekávali za neviditelnou hranici a šlo je pak ustřílet na nízkým levelu ...

+1/0
doporučit
13.4.2019 8:06

V54á50c23l11a54v 60H35u72c17l 1745726388148

Pokud jde o anketu, tak se jí bohužel nemůžu zúčastnit, jelikož ani jedna z možností neodpovídá mámu názoru. Nemyslím si že by těžké hry měli být přístupné pro každého, ale zároveň ale ani nesouhlasím s tvrzením, že vysoká obtížnost dává hře její kouzlo. Za mě je bych tam potřeboval třetí možnost, něco jako: "Je to čistě na rozhodnutí vývojářů." ;-)

+1/0
doporučit
13.4.2019 1:41

M97i87c23h65a46e35l36a 34U25r93i25n38o17v52a 2274811510740

hoci je dark souls nepochybne skvelá hra. tak tá náročnosť je v niektorých ohladoch poriadne prehnaná a to nehovorím o náročnosti súbojov ktore sa daju zvladnnuť ale o náročnosti ako napríklad že musim vyčítať na internete ako sa v hre dostať k DLC a ked prešvihnem nejaku udalosť tak sa k DLC obsahu dostanem az pri opakovanom hraní... alebo že niektore rozsiahle oblasti su skryte za neviditelnou stenou,to su už veci ktore nie su v poriadku

+1/−3
doporučit
13.4.2019 23:10

P43a40v86e19l 66H42a96l65b72i46c50h 6159582286429

Me na argumentu jistych novinaru i diskutujicich zarazi, kolik lidi se domniva, ze maji na neco automaticky narok a ostatni jsou povinni jejich naroky splnit. A tem bych chtel vzkazat jedinne: Kdo si myslite, ze jste? Jaky automaticky naroky? Jestlize neco chcete, tak si to musite prvne zaslouzit. A tim, ze budete ostatnim nutit svuj nahled na svet a nebudete respektovat nahled ostatnich, tim mozna vybudujete nejake svetlejsi zitrky, ale to je tak vsechno. A takovejch budovatelu uz tu bylo...

0/−1
doporučit
13.4.2019 17:49

Najdete na iDNES.cz