The Long Reach vás v srpnu dokáže vyděsit, navzdory pixelové grafice

  7:45aktualizováno  7:45

Kdybychom měli psát o každé retro pixelové adventuře, která se na nás chystá, asi bychom se ani nedostali k „velikým“ hrám. Tentokrát ale uděláme výjimku, protože 2D hororový The Long Reach prostě vypadá dobře, čehož je největším důkazem to, že se jí dostane i vydání na PS4. Přeci jen si Sony kvalitu her v PSN obchodě docela hlídá. Prvotina týmu Painted Black Games byla původně plánována jen jako mobilní titul, ambice autorů jí však nasměrovaly na „veliké“ platformy. Inspirace tituly Lone Survivor, The Last Door, The Cave a The Silent Age je evidentní, jenže pixelová brutalita se nám jen tak neokouká.

Autor:
 
Témata: grafika

Nejčtenější

Odmítl 12 nabídek producentů, aby mohl udělat vysněnou hru bez kompromisů

Darq

Nezávislý vývojář vyměnil finanční jistotu za absolutní tvůrčí svobodu. Jeho krok byl sice riskantní, nicméně se mu...

RECENZE: Jak vůbec mohlo vyjít něco tak hloupého jako Left Alive?

Left Alive

Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je...

RECENZE: Dawn of Man je prehistorická strategie pro fanoušky Lovců mamutů

Dawn of Man

Hlavním tahákem skvělé strategie Dawn of Man je její zasazení do pravěkého světa. Přestože má hra málo obsahu a po...

Google ukázal budoucnost hraní. Propojí hráče a diváky na jeden klik

Stadia

Představte si, že sledujete na YouTube herní trailer. Následně kliknete na tlačítko Play a objevíte se okamžitě ve hře,...

Herní archeolog vypátral 30 let starou, nikdy nevydanou bojovku

Nikdy nevydaná hra UWC na konzoli NES.

Pro většinu dnešních hráčů je UWC jen nezajímavá a graficky zastaralá arkáda, ve skutečnosti je to však sběratelský...

Najdete na iDNES.cz