Přednáška přibližuje triky pro tvorbu realističtější grafiky

  13:04aktualizováno  13:04

Technika známá jako fotogrammetrie se stává jedním ze způsobů, jak se citelně přiblížit k realistické grafice. Kromě působivých výsledků navíc může čas potřebný pro tvorbu vizuálního obsahu zkrátit i na polovinu.

Jak to v praxi funguje, přiblížili zástupci studia DICE. To totiž postup využilo při vývoji loňské akce Star Wars Battlefront a efektivitu techniky mohlo porovnat s náročností práce na Battlefieldu 4.

Autor:
 

Nejčtenější

Našel na půdě 35 let starý Apple II, zapnul ho a dohrál uloženou hru

Spoustu let ležel na půdě, po zapnutí funguje „jako zamlada“.

Newyorský učitel našel u rodičů na půdě starý počítač Apple II. Zkusil ho zapnout a překvapivě mohl pokračovat ve hře,...

Nastává herní svátek, vychází rovnou několik netrpělivě očekávaných pecek

Anthem

Herní průmysl dnes zažívá jedno z nejbohatších období roku, protože vychází rovnou několik titulů, na které jsme se již...

Fanoušek cestoval přes půl Evropy, aby se podíval na skutečný hrad z CS:GO

Google Maps

Youtuber známý jako 3kliksphilip se vydal z Anglie až do malé vesničky Predjama na jihozápadě Slovinska, jen aby se...

RECENZE: Třetí přídavek pro český Kingdom Come je zatím ten nejlepší

Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards DLC

Přídavek Band of Bastards pro Kingdom Come: Deliverance láká na těžké souboje a lineární hratelnost. Sice nám v něm...

RECENZE: Postapokalyptický Far Cry New Dawn přidává nechtěné novinky

Far Cry New Dawn

Střílečka Far Cry New Dawn se odehrává sedmnáct let po jaderné apokalypse ve Far Cry 5 a celý příběh uzavírá. Zároveň...

Najdete na iDNES.cz