Navrhujte unikátní hry a nesnažte se zavděčit všem, říká Bethesda

  10:41aktualizováno  10:41

Vydavatelství Bethesda před investicí do projektu zkoumá především zápal vývojářů. Šéf marketingu Pete Hines říká, že cílem není zavděčit se všem. Tvůrci musí prodat jednu jedinou kopii a to je „ta pro něj“. O prodej všech dalších se pak Hines postará.

„Prodejte mi něco, čím žijete. A my přijdeme na to, jak to dostat k zákazníkům. Pokud budeme mít pocit, že je to zajímavé, najdeme způsob, jak to prodat všem ostatním.“

Hines se prý příliš často setkává s vývojáři, kteří se v prezentacích soustředí na prvky, které by měly zaujmout jako odrážky na obalu. A to je podle jeho názoru špatně. Vývojáři by neměli řešit marketingový potenciál pro masy, ale soustředit se na unikátní a zábavný koncept.

Hines o svém přístupu pohovořil pro server Games Radar.

Skyrim: Special Edition

Bethesda loni vydala modernizovanou Skyrimu.

Autor:
 

Nejčtenější

Nadvláda Steamu končí, přišel o všechny veliké vydavatele

Steam

Ještě nedávno prakticky nemyslitelná situace se rychle stává realitou. Obchod Steam, jehož aplikaci má dnes na svém...

Třicet jedna her na zpříjemnění zimních měsíců

Kona

Vánoce a Silvestr jsou sice za námi, ale jelikož zima tu s námi ještě nějaký čas pobude, neuškodí připomenout si...

RECENZE: Upřímný názor na PlayStation Classic s dvacítkou minirecenzí

PlayStation Classic

Na novodobou verzi PlayStation jedničky se čekalo s nadšením, které však po jejím vydání rychle opadlo. Že to není...

RECENZE: Feudal Alloy je nenápadný hit od českých tvůrců

Feudal Alloy

Povedená 2D skákačka od českých tvůrců sice neobrátí herní průmysl naruby, ale díky chytlavé hratelnosti a milé grafice...

Třicet minut hrůz i nadšení. Dojmy z demoverze remaku Resident Evil 2

Resident Evil 2 (2019)

Remake hororové klasiky Resident Evil 2 se nezadržitelně blíží. Kdo už se nemůže dočkat vydání, najde dočasnou útěchu v...

Najdete na iDNES.cz