Úterý 10. prosince 2019, svátek má Julie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 10. prosince 2019 Julie

Diskuse

Crisis Core: Final Fantasy VII

Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Zásek

Chtěl bych se zeptat, jak se dostat přes část hry. Aerith jsem slíbil koupit vagón a rozvést kytky po celém Midgaru, lae nevim kde onen vagón sehnat. PLS help.

0/0
doporučit
19.1.2009 17:59

genesis

FIRST

ta nejlepsi hra vubec, lepsi nez vsechny ff a jine hry souboje su lepsi nez v ff7 a naj pribeh...

0/0
doporučit
30.7.2008 18:31

Jakubij

zklamani

hra me hodne zklamala, ani jsem ji nedohral, nejhorsi jsou souboje, vsechno ostatni je dobry, ale takova nahodilost a strasny zdrzovani jsou pak strasne neprijemny faktory. Hlavne postranni questy jsou zabava jenom v 1% pripadu.

0/0
doporučit
3.7.2008 9:15

Tidus

Re: zklamani

Hochu.... Nejsi nic jiného než vůl

0/0
doporučit
12.9.2008 21:16

mEm

Re: Re: zklamani

Asi tak

0/0
doporučit
30.11.2008 11:14

Mates

CC

Crisis Core me zklamalo. Pribeh, video sekvence, charaktery- super. Ale s trochou nadsazky muzete hru kvuli nesmirne linearnosti projit se zavazanyma ocima a cucet jen na filmecky. Souboje jsou nudne. Zadne nove zbrane, jen podpurne predmety, zadne brneni, nic.

0/0
doporučit
29.4.2008 22:05

Rimsy

FF CC

No já musím říct že mě FF CC lehce zklamalo. Ten soubojový systém je příšerný - ne  systém jako  takový, ale animace pro komba které po hodinách hry zdržují - to mě spolehlivě odrazuje. Zkouším se do té hry dostat, ale nedaří se mi to. Balduři nebo Fallouti byli pro mě prostě nr. one. Bohužel jsem se na FF CC hodně těšil, ale jsem spíš rozpačitý než nadšený ....

0/0
doporučit
29.4.2008 21:17

Chumbaba

Vše podstatné v jediné diskuzi :-)

1) Baldur's Gate má děj, ale hrozně nudnej. Planescape nebo Final Fantasy VII - tomu říkám děj.

2) Hraní JRPG kvůli příběhu - zřejmě jsou na to dvě názorové školy a obě jedou paralelně. Dobrým příkladem je FF12 (málo příběhu, super systém) versus Lost Odyssey (důraz na příběh, systém nic moc).

3) Systém v Oblivionu je výbornej - komu se nelíbí, nechť navrhne lepší při zachování stejné svobody (ale předtím ať si Oblivion pořádně zahraje, abychom se nebavili na základě třiceti hodin hraní).

4) A konečně Crysis Core - určitě bude príma.

0/0
doporučit
29.4.2008 10:20

chocobo

expeni

Levelovani neni nahodne. V rozhovoru s vyvojarem hry, ktery sem uvadel i na svem webu, bylo jasne receno, ze stale jsou ve hre tabulky expu. Jen je clovek nevidi. Takze clovek LVly dostava ne nahodne, ale podle normalnich tabulek. Nektere ostatni prvky ovsem nahodne jsou. Prijde mi docela neprofesionalni vytykat neco hre na takovemto serveru, kdyz to (alespon dle mych informaci) neni pravda :)

jinak pekna recenze

0/0
doporučit
29.4.2008 10:06

Mates

Re: expeni

Pravda, pravda. Levelovani neni nahodne. Kdyz dostanes na novy level treba kouzlo, nebo celou postavu, tak se pak spusti animace a nejaky specialni uder. Zadna nahoda, to by bylo dost divne ne?

0/0
doporučit
29.4.2008 21:59

Shorty

Re: expeni

Presne. Docela koukam s jakyma informacema je mozne dneska psat recenzi. Expy jsou normalne pritomne ve hre. Ve vysledku se pak "nahodilost" projevi jen pri porovnavani levelu, ktery clovek ma, s level, ktery by mohl podle expu ziskat. Misto toho, aby se na to autor podival objektivne, tak to jeste pridal do minusu. Opravdu se divim, ze to nekomu, v dnesni dobe mmorpg grindfestu a neustaleho plneni exp baru, neprijde originalni. Naopak, muj nazor je, ze myslenka je originalni. Clovek nemusi sledovat exp bar a rikat si: " uff tak jeste 23 souboju, coz je plus minus 69 monster a mam level". Ve finale se pak jenom soustredi na hru a kazdy lvl up je prijemne poteseni.

Dalsi zarazejici konstatovani je fakt, ze limit break se pousti jen pri velkem poskozeni - to taky neni pravda. Limit se muze spustit i pri plnych zivotech.

0/0
doporučit
28.7.2008 10:32

Shorty

Re: Re: expeni

Jeste me prekvapila jedna vec - crisis core neni akcni rpg? Co je potom akcni rpg? Vzdyt v crisis core mate k dispozici braneni i uskok - drtive vetsine kouzel se da sikovne vyhnout (a budete to muset pouzivat obcas). Podle pozice u monstra ziskavate vyhody - napriklad pri utoku zezadu 100% sance na critical, plny zasah kouzlem atd. Utoku monster je mozna uplne utect, pripadne uskocit nebo blokovat.

Tohle je pomerne spatna recenze, ktera o systemu hry nerekne nic.

0/0
doporučit
28.7.2008 10:35

Drizzt

VIII

No já nevím, měl jsem level 99 a Ultimecia mi připadala hodně jednoduchá, mnohem lehčí než na 30, protože na 99 máte lepší staty a silná kouzla si můžete dát do status def a atk, elem atk def, takže vás nikdo moc nezraňuje.

Ale i tak mi přišlo, že se levlování vyplatí. Nerad bych kecal, ale myslím že se příšerám měnil akorát počet HP, itemy které z nich padaly, a kouzla která používali a dali se z nich drawovat. No každopádně mi tenhle systém přišel mnohem povedenější než v Oblivionu například.

0/0
doporučit
29.4.2008 7:55

Flash

He

Jasne zas pribeh,ponoreni se do deje.Souboje nic moc,leveling nic moc.Vsadim se ze kdybych to hral tak to u me bude presne naopak.Kdy uz nekdo ty Final Fantasy zacne hrat tak jak se ma a ne kvuli deji.Ale o tomhle sem se uz nerozciloval dost.SE by ty FF mel zacit vyrabet specielne pro nasi zemi v podobe adventur,aby tu nikoho neobtezoval nudnym levelingem a souboji.Ale nic,kaslu na to.Du spat.Cau

0/0
doporučit
29.4.2008 3:21

Baf

Re: He

Ale FF je HLAVNĚ o ději. Kdybych chtěl hru bez děje, zahraju si (teda odklikám si) třeba Baldurs Gate. Ale leveling mě nikdy neobtěžoval a vlastně se v něm vyžívám, ale bez příběhu je hra prostě nuda. Bohužel CC je prostě jen taková zajímavá epizoda,ikdyž od Nibelheimu po konec je hra zcela vyjímečná (chtělo by to anketu - buleli jste na konci CC? ;-D).

Chápu, že CC je hra na kapesní konzoli, ale nahrazovat 3/4 herní doby misemi branými přes kopírák, to je trochu drzost. A za ty "one hit kills" bych někoho zaškrtil. Ale jinak souhlas s recenzí, celkem mě to bavilo.

0/0
doporučit
29.4.2008 8:00

Drizzt

Re: Re: He

Počkej to snad nemyslíš vážně, že BG nemá děj? To jsme asi oba dva hráli úplně jinou hru.

Hlavní příběh se železem, plný postav a frakcí co jsou do něj zapojeny, vedlejší linie, plné příběhu obyčejných lidí, úkol hráčovi postavy to je jako co? To není děj nebo příběh.

Jinak souhlasím v tom, že do FF se člověk lépe dostane, postavy mají duši, jsou propracované, mají mezi sebou spoustu sociálních vazeb.

Na druhou stranu třeba takový Planescape má možností co se postavtýče mnohem víc. Můžete si s nimi pokecat skoro o každém tématu na které ve hře narazíte, drbat s nimi ohledně druhých postav, rozhovory měnit jejich chrakter a vlastnosti k obrazu svému. V tomhle aspektu je Planescape mnohem promakanější než FF, kde je vám historie postav a dialogy naservírována. PT je více interaktivní a obsáhlejší, ale to jenom bokem :-)

0/0
doporučit
29.4.2008 8:43

Arenoth

Re: Re: Re: He

Naprosto souhlasim. I když jsem fanoušek FF serie, tak Baldur's gate ma asi o 100 % lepší děj. Postavy mě tam přišli uvěřitelnější a hlavně mě dostaly rozhovory mezi členy party. To je to co v moderních RPG chybí (vyjímkou je snad jen NWN 2).

FF sice je zajímavé také ale je poměrně lineární co se týče příběhu. Ten je sice užasný ale chybí mi tam možnsot volby. Jinak fandům FF doporučuji i serii Shadowhearts. JE to také výborné RPG s promakaným systémem boje. Ručím za několik desítek hodin perfektní zábavy.;-)

0/0
doporučit
29.4.2008 14:18

Drizzt

Re: Re: Re: Re: He

Ještě co mě u FF vždycky drželo kromě světa, postav, příběhu, systému byl ten úžasný sběratelský prvek, kdy to každý chce dohrát na 100 procent, mít všechny summony, zbraně, limity, kouzla, schopnosti, itemy, chocoby, karty a já nevím co ještě. Replayabilitu to má ohromnou.

0/0
doporučit
29.4.2008 20:19

Premium

Cítím hořkost. Bývalý šéf mordparty poprvé promluvil o svém odchodu

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let, stál za objasněním řady vražd a...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Premium

Hořký čaj? Nesmysl! Pediatr v knize vyvrací mýty o domácím léčení dětí

Hradecký dětský lékař Ladislav Hanousek vydal knihu Maminko, není mi dobře, která má rodičům pomoci s léčbou i výchovou...

Najdete na iDNES.cz