Diskuze
Hradec chce přitvrdit boj proti koloběžkám, jako první chystá vyhlášku
Děkujeme za pochopení.
V70l40a81d48i81m77í15r 26F95i45b32i86g91e97r
Jo koloběžkdy jsou problém, ale jiný bordel v ulicích a autovraky se řešit nemusí. To jak je to rozházené dělajì lidi. Kdyby mysleli gak to nikde nepřekáží.
Z toho co by bylo v Hradci třeba je třeba chodník z nádraží na autobusák. Jsou tam na chodníku stromy o které se nikdo nestará a zarostly už po celé šířce a je to na mačetu.
J84a84n 91T45a24r30a55b72a
Ministerský úředník je už teď otrávený, že další městský právní paskvil bude muset před zrušením přečíst.
V86l86a57d66i25s39l49a80v 91M13a62n86d20y35s
Mládež raději pojede na koloběžce než trolejem. Tudíž klesá zisk DPmHK a následně žádá po městu vyšší dotace. V tom je asi problém.
L53i54b85o62r 88H63a32m72p25l
Je zajímavé sledovat posun v názorech vybraných vlivných. Že je jezdcům na EKB vlastní bezohlednost,ohrožování chodců,jízda na červenou a vyvolávání kolizních situací bylo známo předem odevšad,kde se tento mor vysemenil. Přesto ještě 6.7. v článku Sdílené EKB zde na iDnesu magistrátní Elvis za EKB horoval. Jenže když po týdnu viděl,jak se na tom jezdci chovají,tak pochopil,že toto mu volební preference nepřinese,tak sundal černé brýle a najednou vyhlásil v tisku EKB válku. Pod záminkou demokracie bylo možno věc připomínkovat. Jenže protože jsem si dovolil v minulosti již několikrát našemu náměstkovi ředitele Zeměkoule položit nepříjemné otázky,tak připomínky ,které jsem zaslal oficiální cestou se nikdo neobtěžoval do materiálu ,,Připomínek,,zařadit a tedy se k nim vyjádřit. Žádal jsem 1. Doložení homologace české akreditované zkušebny o způsobilosti pro provoz na veřejných komunikacích.2. Žádal jsem,aby každá EKB byla vybavena vybavena identifikačním číslem s číslicemi nejméně 10 cm velkými na tabulce z pružného materiálu s tím,že jednotliví provozovatelé budou mezi sebou barevně a tvarem tabulek odlišeni.
Stávající systém,kdy strážník MP se bude někde doprošovat,aby operátor provozovatele ve spolupráci s mobilním operátorem dodal identifikaci jezdce je opravdu úřednické veledílo! A jak se to bude řešit,když v křižovatce bude stát třeba 5 EKB,jeden se rozjede a,zaviní nehodu a ujede jsem se nedozvěděl.
To nejlepší přijde,až napadne 10 cm sněhu. Zima je v M. obstrouhána nekonkrétním kdákancem o řešení Správou majetku v rámci dalšího užívání. A to bude ta největší radost na všem. Ranní tma,třeba sněží,pluhy půl metru od krajnice nahrnutá,po ránu obvykle přimrzlá vrstva sněhu a soli a party prakticky neviditelných,často závodících frikulínů blokující silnici jízdou uprostřed pruhu či křižujících okruh mimo přechody.Kdo bude uklízet parkovací místa od sněhu,resp. kdo zaplatí toho joudu,co půjde před multikárou s kartáčem čistící chodník a uklízet válející se EKB?
J51a56n 97T28a25r38a13b97a
Generalizujete a nekázeň konkrétního "cyklisty" házíte na toho, kdo mu to e-vozítko pronajal. Totéž jak kdybyste chtěl zavřít půjčovnu aut, protože její klient jel rychleji než se smí a zastavil v zákazu.
L84i42b97o52r 94H90a25m62p74l
Je trochu škoda,že se autorovi článku nedostal do ruky konečný návrh memoranda a také připomínkový list k němu.Ten obsahuje přes 50 připomínek,naprostá většina byla známa dávno před tím,než šlo Memorandum poprvé do Zastupka.Celý text se tváří jako vážná věc,až na to,že zásadní body namísto toho,aby byly jasně a srozumitelně formulovány jsou psány rozplizle neurčitě,takže podezření,že podstatné věci jsou formulovány neurčitě,asi proto,aby nejspíše s někým v HK politicky vlivným spřažený provozovatel eliminoval možné budoucí problémy.Pro zvědavce,najděte si na webu ZM HK hlasovací protokoly z 28.6.kde(bylo to myslím hlasování 81,kde konkrétně uvidíte,jak který zastupitel posluhuje budoucím provozovatelům. Ostatně ani mu nic zásadního nehrozí,protože a to je prosím naprosto k nevíře,co uvádějí sami Magistrátní zpracovatelé Mem.v bodech 32 a 34Připomínek,tak ZÁVAZKY MEMORANDA JSOU PRÁVNĚ NEVYMAHATELNÉ S ODKAZEM NA CHYBĚJÍCÍ LEGISLATIVU!!!!!
Tohle lidi nevymyslíte! Provozovatelé v prvním nástřelu žádali 250 kusů,město nešetřilo a dalo napoprvé 300 a nyní jde do Z 400 kusů na firmu? Kolik bude firem? Nikdo nechce slyšet o zkušebním provozu a je tlak na to to schválit dřív,nežli začne školní rok. To totiž teprve něco vypukne,protože do HK bude denně jezdit ta správná zákaznická skupina postpubescentů,kteří mají všechno a všechny na háku a zajímá je jen vlastní adrenalin, Takže lze očekávat,že na důležitých křižovatkách bude veselo.
Je-li na EKB nahlíženo na silnici jako na kolo,tak pokládám za samozřejmé,že totéž platí i pro povinnou výbavu stejnou,jako je žádána na kole,tedy 2 nezávislé brzdy a odrazky. Osvětlení je samostatná kapitila.Přední světla většinou oslňují a tyčervené ledky u země nejsou na 30 metrů ve tmě a v dešti vidět,Takže by budoucí provozovatel měl bez diskuse předložit homologační protokoly autorizované ČESKÉ zkušebny,které povolují tyto stroje ke komerčnímu půjčování za úplatu.Ostatně pan Marek to prodává,tak by tech podmínky mohl zveřejnitna svém FB.
V76l24a53d29i33s14l87a58v 41M46a58n61d40y91s
Teď jsem byl ve městě a všude byly koloběžky vzorně zaparkované a nikde na chodníku nepřekážely. Teď je otázka jestli tomu komu vadí koloběžky je úmyslně na ten strom naaranžoval a schválně je na chodníku nastavil do cesty a vyfotil. V dnešní době se nedá věřit ničemu.
L49e23n70k15a 19R26o20z33d52o87l14s76k54á
Nevím kde ve městě jste byl, ale koloběžky se válejí všude, i na silnici, běžně na nich jedou dva lidé i po silnici, jedou i na červenou. Válejí se i na chodníku, kde se jim lidé musí vyhýbat.
M21i82r57e63k 70H10o23d85a18r
Celý problém je o tom, jak zajistit, aby lidi mohli normálně parkovat svá kola na ulicích, když jdou ve městě něco nařídit a přitom omezit tohle koloběžkové šílenství. Řešením je vyhláška, kdy cokoliv zaparkované na těch kritických ulicích v noci, třeba mezi třetí a čtvrtou hodinou, může být automaticky sebráno na sběrný dvůr, aby to nepřekáželo. Tam to může čekat na svého majitele třeba měsíc a pak se to může sešrotovat. Člověk normálně kolo nikde venku v noci neparkuje.
J29o95s28e51f 19K68r83a90l
Novináři by se měli zeptat, proč na koloběžky nejde využít poplatky za zábor veřejného prostranství apod., které mají všechny města ve vyhláškách. Proč to nejde aplikovat na odložené věci, které jsou jasně spojené s konkrétní firmou.
M54i46r54e50k 57H38o33d84a15r
Protože ti co je využívají, vám namítnou, že to by ten zábor pak musel platit i každý majitel kola, který si jede něco zařídit ve městě a své kolo zaparkuje do stojanu před obchodem.
A45d63r53i70a64n25a 56M59a76r75k83o82v87á
Už jsem si myslela, že mě na koloběžkách v HK nic nepřekvapí, válí se všude v okolí mého bydliště, už jsem to k podobnými článku tady psala něco v tom smyslu, že max do deseti minut chůze dokážu najít koloběžky pro celou školní třídu, možná pro 2 a to fakt nepřeháním, ale to co jsem viděla včera rano před Hvězdou...no masakr, hned u zastávky "smetiště" asi dvaceti koloběžek. A to ještě nezačala škola. Pokud budou striktně vymezena místa pro jejich parkování, nebude se jezdit po chodníku a budou se dodržovat obecně predpisy, tak snad ok. Do té doby hnus kamkoliv se podíváš. Chápu argumenty pro, ale proti zatím v reálu jednoznačně převažují.
P61a26v15e41l 93K74r86á66l
Pořád nechápu, s čím mají města problém. Proč pořád argumentují nějakými memorandy... Přece všechny půjčovny koloběžek využívají chodníky, které většinou patří obci. Využití obecního majetku se musí hlásit. Obec buď může vybírat peníze za zábor, nebo zábor neumožnit. Vždycky je to ale půjčovna, která se musí snažit domluvit. Ale z nějakého důvodu se nám pořád podsouvá, že půjčovny si mohou dělat cokoliv, a to obce se musí snažit o jednání, aby nebyl problém.
Plechový úkaz s atmosférou devadesátek. Polská tržnice dál láká zbožím i cenami
Premium Rázovitá tržnice táhne do polského pohraničního městečka Kudowa Zdrój tisíce Čechů. Autobusy sem už...
Zloději očesali nové vozy u autosalonu, škoda se šplhá ke dvěma milionům
Dva muži s pestrou trestní minulostí způsobili škodu za téměř dva miliony korun, když se v...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Špindlerův Mlýn povolil propojení skiareálů, parkovací terminál počká
Premium Kvůli raketově rostoucím nákladům musela společnost Melida zcela přepracovat projekt na lyžařské...
Řidič na stavbě vypil lahev vodky a převrátil tatru, nadýchal tři promile
Během pracovní doby popíjel na stavbě dálnice nedaleko Hradce Králové sedmačtyřicetiletý řidič...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Křižovatka byla příliš přehledná, divoké řidiče zkrotí kruhový objezd
Ještě před začátkem léta začne přestavba křižovatky U Voříšku, na spojnici mezi Častolovicemi a...
Za vraždu a pokus o další hrozí muži výjimečný trest, podle policie chystal i třetí
Jednoho člověka pobodal, dalšího nechal uhořet v domě, který úmyslně zapálil, viní kriminalisté od...
Ministr zamítl rozklady obce Všestary a občanů proti stavbě D35 u Hradce
Ředitelství silnic a dálnic má pravomocné stavební povolení na stavbu úseku dálnice D35 ze Sadové k...
První záchranka na elektřinu. V Hradci od ní očekávají výkon a levnější provoz
Záchranáři v Hradci Králové si jako první v republice pořídili pro výjezdovou skupinu s lékařem...
Basketbalistka Čuperková završila kariéru. I bez medaile byl konec příjemný, říká
Do osmé sezony v hradeckém dresu vstoupila Kristýna Čuperková kvůli dlouhému zranění se zpožděním a...