Jedna strana se smířila s tím, že stavbě zóny o rozloze 25,5 hektaru se 14 halami a téměř 1 900 parkovacími místy se už zabránit nepodaří. Výhrou je pro ni dohoda se společností Endeta, že ještě před otevřením zprovozní novou silnici, jež z Kuklen odvede podstatnou část dopravy.
Členové Spolku pro rozvoj Kuklen a Plačic však neskrývají skepsi a jsou proti výstavbě centra. V emotivní debatě na zastupitelstvu poukázali na to, že od roku 2029 se místní Pražská třída stane slepou ulicí a bez realizace nové radiály se místní stanou oběťmi a rukojmími obchodního centra. Požadují záruky, že Endeta silnici vybuduje a napojí ještě před otevřením svého centra.
Kdybychom mohli legálně zabránit výstavbě shopping parku, uděláme to. I já si představuju rozvoj Hradce Králové jinak než výstavbou velkého obchodního centra za městem. Je potřeba ale říct, že investor má veškeré pozemky, připravený projekt, prošel procesem EIA a má právo stavět podle stávajícího i nového územního plánu.