Otakar Petráček, ředitel hořické textilky Mileta | foto: Martin Veselý, MAFRA

Kupujme vlastní kvalitní zboží, vyděláme na tom všichni, říká šéf textilky

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Generální ředitel hořické Milety Otakar Petráček doufá, že koronavirová krize změní myšlení zákazníků. Koupí kvalitních domácích produktů místo levného asijského zboží prý vydělají všichni. Západní Evropa by podle něj měla přestat nesmyslně konzumovat množství levných hraček, bot i elektroniky.

Jako na houpačce. Tak vypadá byznysový svět podle šéfa jedné z největších českých textilek Otakara Petráčka. Mileta zažívá už třetí krizi za posledních 15 let. Nejprve přišla ta ekonomická, v roce 2012 zcela vyhořela její hlavní továrna v Hořicích a nyní všechny trhy, kde firma působí, bojují s novým koronavirem.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se