- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek sugestivně popisuje budoucí hradeckou ztrátu, bez jediného náznaku, kolik tyto zázraky stojí a jaké mají náklady na provoz a životnost (a už vůbec ev. návratnost)..
Dostupnost MHD je v HK dobrá a kolo není díky tomu nezbytné, takže IMHO by se město mělo zaměřit spíše jak se k MHD lidé mohou dostat (i.e. chybějící P+R parkoviště)
No, v podstatě se to ukazuje býti pěknou hloupostí. Nadšení propagátoři cyklistiky coby základního způsobu dopravy žijí ve své sociální bublině a neuvědomují si, že je to vhodné jen pro dva typy lidí ... pro nadšence a pro lidi, kteří tak činí z ryze ekonomických důvodů a jen na krátkou vzdálenost. A ti tyto "monstrstavby" opravdu nezaplatí.
A ještě z větší části mladé a zdravé. Znám pár lidí co byli nadšení cyklisté ale dnes jim zdraví nedovoluje
A co takhle instalovat normalni stojany na kola, mozna s nejakym integrovanym "chytrym" zamkem na petikorunu? Stojany se navic daji umistit po celem meste a ne postavit tri cykloveze.
Jenže to by bylo moc jednoduchý a nedá se na tom zbohatnout. Stojan na jedno kolo za 93.000 Kč by byl neobhajitelný.