Diskuse k článku

Trenér Filc děkuje i za podporu z Česka

(Od zvláštního zpravodaje iDNES) Uprostřed bujarého veselí, které zachvátilo hokejový tým Slovenska, působí trenér Ján Filc jako ostrov klidu a rozvahy v rozbouřeném oceánu emocí. "S tímhle mužstvem jsem nepochyboval o vítězství," tvrdí kouč, jenž dovedl po stříbném stupínku z mistrovství světa v roce 2000 slovenskou reprezentaci až k letošnímu titulu mistrů světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IVAN

ZHODNOTENIE
Veľmi ma teší, že existuje tento spôsob dorozumievania. Sme všetci annonym, nebojíme sa povedať vlastný názor. Niekoho teší, že sme vyhrali, niekoho nie. Mali by sme sa tešiť spolu, tak ako sa tešíme keď vyhrajú česi ako keď vyhrajú slováci. Hokej je stále česko-slovenská škola. Tí čo vyhrali majstrovstvá, nie iba tieto, sú vychovaní starou školou. Slovenskou aj českou. Keď prejde 5 rokov, potom si môžme hovoriť kto na tom má akú zásluhu a či Slovenský hokejisti vôbec budú v "A" skupine, alebo aj český. Nevinímajúc Ukrajincov, Bielorusov, Lotyšov atď. V súčasnosti si nemôže hociktorý chlapec hrať hokej ako to bolo niekedy. Dopredu pôjdu bohatšie štáty, chceli by sme byť, ako aj vy medzi nimi. Môj syn má 6 rokov, sledujeme spolu v TV futbal, hokej .... Vždy sa ma pýta, ktorí sú naši, aby vedel komu má držať palce. Odpovedám mu tak ako aj mne odpovedal môj otec. Keď hrá PREŠOV so KOŠICAMI poviem mu, že PREŠOV, lebo sme z PREŠOVA. Keď hrájú KOŠICE s TRNAVOU odpovedám KOŠICE, lebo sú tiež východniari. Keď hrajú ČESI s RUSMI odpovedám ČESI, keď RUSI s KANADOU odpovedám RUSI, lebo sú SLOVANIA, alebo, že sú bližšie. Neviem či je to tak dobre, alebo nie ale je to už vo mne. Aj v súkromí držme palce najbližším, veď  kto nám pomôže, keď nie tí najblížší. A tie niektoré vaše názory ma vôbec neudivujú, vždy sme boli k sebe takí. Zahoďme to už konečne za hlavu. Rešpektujme sa, ak sa bude dať hľadajme k sebe cestu ako rovnocenní, neosočujme sa, načo ? Navševujme sa, poznajme vzájomnú reč, ak si ju pamätáme nezabudnime ju. Učme ju aj deti. Veď keď sa v zahraničí, mimo ČR a SR stretnú česi a slováci, je to ako keby sme stretli krajana. Prečo nebyť k sebe dobrí aj tu. Majte sa.                                  
0/0
18.5.2002 15:18

Zicher

Pozde, ale prece ...
Az ted jsem se dostal k netu a mohu touto cestou podekovat a pogratulovat slovenskemu tymu k jejich zivotnimu uspechu. Fandil jsem vam cely turnaj a bohuzel, na semifinale i na finale jsem byl doma. Tady na kolejich je odhadem 400 Slovaku a ti slavili az do rana a jeste cele dva dny ... Proste parada!!! Jen tak dal, a za rok treba zopakneme finale CR - SR (a nase koleje spadnou ...)
0/0
14.5.2002 16:41

heja-heja-hejahejaheej

slovenskoooo, slovenskooooooo, hejahejahejahejahej
ciky-caky-ciky-cak,  heja-heja-hejahejahej!
0/0
13.5.2002 18:47

Jan

par slov o teme mimo hokeja
Este mi neda reagovat na prispevky chudakov ktori sa ohanaju bezplatnym studiom Slovakov v Cechach. Rad by som ich spytal ako oni platia za to studium. Pretoze ak mi niekto odpovie ze v daniach, tak im na to mozem povedat len tolko ze ja som sa uz dani v Cechach naplatil az az. Myslim ze by to pokrylo aj viac takychto studii. To sa samozrejme netyka len tych co tu pracuju, pretoze aj ostatni platia dane vo forme DPH. Ak si niekto mysli ze studium sa neplati z dani tak ... tak ma asi pravdu . Este taka perlicka o ubytovani na Koleji. Mnoho Cechov ma nazor ze Cesi by mali mat na kolejach prednost. Tu by som ich zase odkazal na dane. A ak by niekto zastaval nazor ze niektore koleje sa postavili s penazi ich rodicov, takby som im povedal len tolko ze kedysi sme boli jedna krajina a moji rodicia takisto platili dane z ktorych sa postavili koleje v ktorych teraz byvam. Co sa tyka prevadzky koleje tu si kazdy plati samozrejme sam.
Velmi sa ospravedlnujem ze tuto temu taham do prispevkov o hokeji ale len reagujem na prispevky par ludi ktori s tym zacali.
0/0
13.5.2002 15:19

studentka

Re: par slov o teme mimo hokeja
Ale me prece nevadi, ze tady studujete zadarmo, jen mi prijde divny, ze ti studenti tak nenavideli Cechy v zapase CR-Rusko. Ziji tady 10 mesicu v roce, kdyz nas nesnasi, tak proc tady jsou???
0/0
13.5.2002 15:57

DJara

Re: par slov o teme mimo hokeja
Trochu to zkreslujes. Mas castecne pravdu, ale jen castecne. Za prve staty jsou rozdelene (bohuzel), takze kazdy Slovak je stejny cizinec jako treba Africani. Nejsou obcane CR a proto logicky nemaji narok na nektere vyhody. Placeni dani to nemuze zmenit, tim ziskavas jen nektera prava. Minulosti se taky nemuzes ohanet, nekde se ta cara udelat musi a pripadne vyrovnani je veci nekoho jineho a nekde jinde. Takze suma sumarum mozna citis moralni pravo na to vsechno, ale fakticky zadne nemas. Na druhou stranu nutno poznamenat, ze Slovaci a vubec cizinci u nas nestuduji zadarmo. To je veci mezivladni dohody a funguje tam reciprocita. Neco jako "vy nam nechate studovat 300 studentu rocne a my vam dodame 15 tanku" (jen nesmyslny priklad). Ta smlouva je pro slovenske studenty pomerne vyhodna, proto jich tolik jde studovat do CR spis nez jinam do zahranici (ne nepodstatny je take jazyk). Jestli nekdo ale opravdu chova k Cechum velkou zast, nechapu proc nezustane doma nebo si nevybere jinou zemi...
0/0
13.5.2002 15:59

Jan

Re: Re: par slov o teme mimo hokeja
Az na par drobnosti mas pravdu. Ono to nieje tak ze citim moralne pravo a fakticky ziadne nemam, ale skor ze fakticke pravo mam ale snazim sa obhajit aj to moralne. A samozrejme ze Slovaci tu studuju na zaklade medzivladnych dohod a nie preto ze by si to politici spocitali podobne ako ja :). Myslim ze medzi Ceskom a Slovenskom je to na zaklade vymeny studentov. S tym ohananim minulosti a tou ciarou mas samozrejme pravdu ale ja som to uviedol naozaj len ako prelicku. A co sa tyka zaste ja osobne vobec ziadnu necitim. Mnoho mojich blizkych pribuzdnych su Cesi.
Este sa vratim k hokeju a k predoslej reakcii. Samozrejme trupici co su otvorene proti cechom ci uz v hokeji alebo inde a pritom tu studuju by mali navstivit psychologa a stazovat si na rozdvojenu osobnost.
0/0
13.5.2002 16:18

Ivan

Re: Re: par slov o teme mimo hokeja
vacsinou ti studenti, skor ako prisli do ceska, neboli zatrpknuti, nemali proti cechom nic, skor boli nadseni. Tu averziu nadobudli az spolocnym zivotom s cechmi, priciny treba hladat tu...
Som velkym priatelom cechov a ceska, ale viem, ze dokazete zbytocne ponizovat a urazat, mozno si to ani neuvedomujete. Nuz a su ludia, ktori sa cez to nevedia preniest. Ja s tym nemam problemy, berem cechov takych, aki su. Poznam nase nedostatky, poznam vase nedostatky. Treba to tolerovat.
 
Dakujem za podporu nasich zlatych chlapcov!!!!
0/0
14.5.2002 4:34

ference

Re: par slov o teme mimo hokeja
tady na vas neni nikdo zvedavej, bezte si studovat k vam. proc sem furt lezete?
0/0
13.5.2002 17:26

snoopy

Re: Re: par slov o teme mimo hokeja
Lebo je to o kalkulacii ! Aj vlada CR vie, ze Slovaci nie su blbsi od Vas. A kalkuluju s tym, ze - vzhladom na demograficku katastrofu, ktora vladne uvas i u nas - sa tito Slovaci usadia u Vas a pomozu korigovat vypadky v hospodarstve vplyvom ceskej emigracie. Takze mate vacsie stastie ako my tu na Slovensku, pretoze od nas mladi vdaka skvelej buducnosti len odchadzaju... A ked budete v tej EU, nebudeme k Vam "liezt" studovat len my, ale i Nemci, Turci, Taliani, proste vsetci, ktorym sa to zapaci.
0/0
13.5.2002 21:01

Jan

prajnost ci neprajnost
Ja by som sa chcel vyjadrit k tej neprajnosti zo strany slovakov. Poznam mnoho slovakov ktori fandia Cechom a mnohich ktory skor nepraju. Myslim si vsak ze aj tak vecsina z tich co fandia kdesi v kutiku duse stale ticho zavidia predosle ceske uspechy a  tak to fandenie nikdy nemoze byt uplne uprymne. Ono ak by to bolo opacne (keby Slovaci zazili tolko uspechov ako Cesi a Cesi by zazivali stale rovnake sklamania) tiez by sa Cesi spravali podobne. Myslim si vsak ze tento uspech pomoze vzajomnym vztahom a pribudne Slovakov, ktori zacnu fandit Cechom naozaj uprimne. Dufam ze raz pride chvila ked nase tymi budu na tom s  uspechmi podobne a nastanu casi priatelskej rivality, ked budeme moct sledovat napetia plne derby medzi ceskom a slovenskom a zaroven si v ostatnych zapasoch fandit. Myslim ze ale este musime ziskat par medaili aby sme sa dostali na taku uroven. Ja osobne som patril tiez medzi tich co v kutiku duse Cechom nefandia ale urcite som to nikdy nedaval otvorene najavo (niesom rad ked medzi Cechmi a Slovakmi narasta skodlive napetie ktore moze vyustit do nenavisti medzi narodmi napr. ako medzi Izraelom a Palestinou -samozrejme prehanam) Zaroven som Cechom velmi fandil pretoze som si prial (a zaroven neprial :) pretoze by sme to asi prehlali) aby sme sa stretli vo finale.
0/0
13.5.2002 15:05

richard

Pán prsteňov
Už sa strašne teším na finále MS v Prahe (Slovensko - Česko)!!! Mohlo by to byť tak, že každý rok sa budeme striedať na tróne - každý párny (sudý) rok budem majstri my a každý nepárny (lichý) zase Češi. Ale to by sme to Čechom museli u nich doma pustiť a potom zase oni nám. Alebo nabudúci rok možeme titul nechať niekam trebárs do Fínska, alebo Švédska - tím by som to docela prial, na OH mali strašnú smolu - nech si ten titul užijú aj niekde inde než len v našich mini krajinách. (aj tak je to sila - ukážte mi iný šport - okrem kolové:o) kde by dve tak malé krajinky tak tvrdo dominovali - viz výsledky českých a slovenských hráčov každý rok v NHL, viz MS, Olympiády, viz juniorské súťaže atd.
Trochu mi to pripomína Pána prsteňov - malý národ Hobitov z Kraja píše dejiny veľmociam...Frodo Šatan to Glumovi Fasssssselovskému pekne ukázal....
0/0
13.5.2002 14:43

Petr

Petr
A jestli někdo napíše, že Slováci jsou ***** (ani to nechci opakovat), tak je to on sám. Myslím, že už uplynulo deset let a že dokázali, že dokážou žít ve vlastním státě i bez nás. A hokeji taky rozumí... 
0/0
13.5.2002 14:28

Jarda

postřeh 2
Líbí se mi na slovenském titulu také to, že náš kanadskoamerický řiťolezec Fasel bude mít na další olympiádě dost těžkou pozici. Jistě je na Slováky hodně nas..nej, protože oni nejenom že vyřadili jeho milovanou Kanadu, ale právě tímto titulem v historické tabulce všech MS předstihli jeho Švýcarsko. Slováci jsou teď osmí s bilancí medailí 1-1-0 a Švýcaři až devátí (0-1-8). Viz http://hokej.snt.cz/index_cz.htm
Přesto přese všechno - posílat do kvalifikace mistry světa a stříbrné medailisty z posledních let (a kdoví, co ještě přibude) a zároveň kvalifikaci odpustit nemohoucím Američanům, bude vypadat dost blbě. Koho tam tedy poslat při zachování šesti týmů s jistou účastí? Snad ne ty Američany, kteří mají ze "silné šestky" dlouhodobě s přehledem nejhorší výsledky na MS a před pár lety to dokonce zavánělo jejich sestupem do Béčka? S kýmpak by USA tu kvalifikaci hrály bez přerušení NHL? Snad ne s hráči z univerzit nebo farem? Už se těším na ty výprasky od Ukrajiny, Lotyšska nebo Kazachstánu.
Ale teď vážně, já vím, že jsem naivní. Ten švýcarský zubař jim to vždycky nějak zařídí, stejně jako jim to hodlal zařídit v případě sestupu, který onehdy hrozil. Pokud by Američanům hrozila olympijská kvalifikace, určitě by se stanovila "nová kritéria" pro nasazování do olympijského turnaje, např. podle výsledků na MS v roce 1960 nebo podle pořadí na olympiádě v Lake Placid.
Proč to však neudělat jednodušeji? Proč neodbourat kvalifikaci a neudělat ty čtyřčlenné skupiny čtyři? Z nich by neměl "postup" zajištěn každý, jako teď, ale pouze první dva, a dál už by to bylo klasické play-off. Časově i počtem zápasů na mančaft by to vyšlo úplně stejně, jako současná hlavní olympijská soutěž, takže NHL by se nemohla ohánět krátkou dobou přerušení soutěže. 
Vadu by to mělo jen jedinou. Mohlo by se stát, že by někdo vyřadil třeba Kanadu již před play-off a plačící Wayne Gretzky by musel jít za René Faselem, aby do příště zjednal zase "pořádek".
0/0
13.5.2002 14:28

Sotti Landys

Jan Filc -Pan trener
VIDELA JSEM VSECHNY ZAPASY VE SCANDINAVIU A DOSLO NA MOJE SLOVA JESTE Z KVALIFIKACE:SLOVENSKO PO DEBAKLU NA ZIMNIH OH NEMA CO ZTRATIT A S TRENEREM "HOKEJOVYM PROFESOREM"PANEM FILCEM VYHRAJE MS. TOHLE JSEM PRONESLA KDYZ DRUZSTVO ZROVNA V KVALIFIKACI PROHRAVALO ,TAKZE JSEM RADA,ZE I ZENA MUZE MIT PRAVDU MEZI HOKEJOVYMI ODBORNIKY,KTERI SE OTOCILI A DIVALI SE NA MNE JAKO BYCH "SPADLA" Z VISNE.REKLA JSEM,ZE BYCH CHTELA MIT PUK ZROVNA Z TOHOTO PROHRANEHO ZAPASU,COZ MI BYLO PRISLIBENO.PANU PREZIDENTU SCHUSTROVI JSEM BEHEM DRUHE TRETINY DO CESTNE LOZE PREDALA PRO JISTOTU LAHEV SEKTU Z MODRE U BRATISLAVY.I KDYZ PUK ZATIM NEMAM JSEM MOC RADA,ZE SLOVENSTI HOKEJISTE MAJI POHAR VITEZU MISTRU SVETA.A VITE,ZE TRENER FILC MA TAKE DCERU EVU,KTERA REPREZENTOVALA SLOVENSKO V MODERNI GYMNASTICE PRAVE GÖTEBORGU V MEZISTATNIM UTKANI SE SVEDSKEM,KTERE SLOVENSKE GYMNASTKY VYHRALY?STEJNA SPORTOVNI HALA VALLHALLA,KDE UTKANI V GYMNASTICE PROBIHALO,BYLA PRI MS V HOKEJI TISKOVYM STREDISKEM.TAKZE JA BYCH REKLA,ZE NEJEN EVA FILCOVA ALE I JEJI OTEC VZPOMINAJI NA GÖTEBORG S USMEVEM. JO A PROC ZROVNA LAHEV SEKTU?????DODNES VZPOMINAM JAK TRENERKA SABOVCIKA A CELA SLOVENSKA VYPRAVA TEHDY NEMELI CIM V GÖTEBORGU OSLAVIT EVROPSKY TITUL SABOVCIKA A O PULNOCI JSEM SLA VYPUJCIT ALESPON NEKOLIK LAHVI VINA DO SVEDSKE RESTAURACE,ABY BYLO CIM ZAPIT EVROPSKY TITUL.PROTOZE NA PREDCHOZI SAMPIONAT SEBOU VEZLI UZ DOPREDU NA OSLAVU SABOVCIKOVA VITEZSTVI SPOUSTU "MOKU" A NEVYHRAL,TAK DO GÖTEBORGU Z POVERCIVOSTI PRIJELI BEZ JEDINE LAHVE ... TAKZE Z TOHO PLYNE PONAUCENI,ZE DO GÖTEBORGU BYSLOVACI MELI JEZDIT NEJEN PRO USPECHY,ALE I S PATRICNOU ZASOBOU TECH PRAVYCH TEKUTIN
0/0
13.5.2002 13:52

Joslin

Re: Jan Filc -Pan trener
Ok článek, ale prosím tě příště piš malýma, protože se to jinak špatně čte
0/0
13.5.2002 14:51

Jan z Rokycan

ja slovakum nefandil
Ja slovakum nefandil, tak hadam, ze pro mne diky asi nebude. Uz se tesim na dalsi sluzebku na slovensko, to si kazdy vypocujeme, ked su teraz majstry......
 
0/0
13.5.2002 13:23

dood

vdaka
chcem podakovat vsetkym cechom ktory fandily slovenskemu timu!Dost ma to prekvapilo.myslim ze u nas by sa doterz take nic nestalo,ale bolo to naozaj asi tym,ze v dolezitych stretnutiach ste nas vzdy nabily!!!Takze sa chcem ospravedlnit za moju doterajsiu neprajnost ceskemu timu. dakujeme!!! 
0/0
13.5.2002 12:44

René Fasel

vy Slováci máte tak co nadávat Američanům... prosim vás přečtěte si na www.sme.sk, co tam píše ten váš Mečiar - a takový ste všichni! opravdu to není normální, jak se projevujete.
0/0
13.5.2002 11:48

Johann.

Re: Ty si ale fas!
Normálny nie si Ty! Precital som si vacsinu Tvojich prispevkov a prisiel som k jednoznacnemu zaveru: Si nevyrovnana a zakomplexovana osobnost s potrebou nejakym ( akymkolvek ) sposobom uputat pozornost okolia a zdvihnut si tak hlboko poklesnute sebavedomie. Myslim, ze by si mal konzultovat s psychiatrom ( myslim, ze Tvoja diagnoza je dost evidentna ) a nie na webe o hokeji. Nechcem Ta urazat, ani nadavat. Ludia ako Ty su na polutovanie. Ale to s tou diagnozou myslim vazne. Chod za odbornikom cim skor, inac prezijes smutny a nestastny zivot.
0/0
13.5.2002 12:18

Dave

Re: Re: Ty si ale fas!
Souhlas, taky jsem narazil na jeho prizpevky a je to chudak
0/0
13.5.2002 13:26

Johann.

Americania ...
No I haven't heard about the hockey thing. Maybe the usa team is not doing well so that is why they aren't mentioning it.  Tak toto napisala moja kamaratka z Ameriky na moju otazku, ci pocula o prebiehajucich MS v hokeji. Je to naozaj ( ako to uz napisal niekto predo mnou ) ich narodna mentalita, ze pokial nie su v niecom najlepsi, tak to ignoruju. Americania su uz jednoducho taki. Ale nechapem, preco my sa musime prisposobovat a stotoznovat svet s Amerikou. To, ze oni ignoruju MS neznamena, ze by to malo prestat zaujimat aj Europanov. Pre mna je urcite MS dolezitejsie, ako ten ich Stanley cup. Zaujima snad americanov ceska, alebo slovenska liga? Nezaujima. A vacsina z nich netusi, ze nejake Cesko, alebo Slovensko existuje a ze sa tam hra hokej. Myslim, ze by sme sa mali snazit uchovat si europsku identitu a to nie len v sporte, ale aj v kulture, politike ... Aby bolo jasne: Proti Amerike nemam nic, mam tam priatelov, frajerku a rozhodne povazujem vela veci v Amerike obdivuhodne. Chcel som len povedat, ze Europa jednoducho nie je Amerika a dufam, ze sa nou ani nikdy nestane.
0/0
13.5.2002 11:40

g

Slováci, za svoje propadáky na OH v Naganu a v SLC poděkujte JEN a JEN pánům Golonkovi a především FILCOVI, kteří výborně zvolili způsob sestavení kádru. A nevymlouvejte se furt na IIHF!
0/0
13.5.2002 11:26

mirca

Re:
Drz diiiiiiiiru ty kretene.
0/0
15.5.2002 14:55

studentka

Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
Pri zapase CR - Rusko se pri kazdem golu Rusu slovensti vysokoskolsti studenti (zdarma studujici v Cechach!!!) radovali a poplacavali mezi sebou, jak kdyby nejmin vyhrali OH. Nereknu, kdyby meli nejakou ostrejsi poznamku, ale uprimne se radovat z naseho neuspechu, to mi neprijde moc normalni.
0/0
13.5.2002 11:25

fanusik BA

NEBOJ Re: Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
pozri, radsej sme chceli Rusov dostat, s vami je to smola, blok alebo jednoducho vidina prehry... neboj sa odteraz vam budeme fandit, ale doteraz ste o to ani nestali a skor boli povysenecky, teraz mame svoj titul, sme spokojny, komplexy kto mal su prec, bude to o sporte, nie o hrdosti a primitivizme
drzali nam palce Cesi, Svedi, Fini a mozno aj polovica Rusov,
dakujeme, snad sa stretneme vo finale v Prahe, alebo radej nie...
0/0
13.5.2002 11:39

studentka

Re: NEBOJ Re: Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
Myslim, ze by bylo super hrat v Praze finale CR - Slovensko, otazka je, jestli tady nejaka hala vubec bude stat. Jinak ja Slovakum moc fandim (teda kdyz nehrajou s nama) a myslim, ze ten titul si vazne zaslouzili.
0/0
13.5.2002 11:46

hartie hartmann

Re: Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
soulasím mám stejnou zkušenost
0/0
13.5.2002 12:44

Biochemik

Re: Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
Ano s tim naprosto souhlasim (hlavne s tim bezplatnym studiem v ČR!!!!!!!)
0/0
13.5.2002 12:46

richard

Re: Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
Bohuzial mas pravdu - toto som videl na vlastne oci a neveril som svojim ociam. Ja to vidim tak, ze zakomplexovani, zavistivi idioti naschval nepriali Cechom len preto ze oni doteraz mali uspechy a my nie. Normalni ludia vam ale drzali palce skoro ako svojim (najviac samozrejme drzali palce Slovensku, ale to je normalne). Semifinale som pozeral v Prahe v krcme spolu s 10 Slovakmi a ti mi vysvetlovali preco nefandili Cesku - nepochopil som ani jeden argument. Jedine co som im mohol povedat bolo: Tak na co sem ku.va lezies do Ceska studovat a pracovat ked ich tak velmi nemas rad! Na finale som bol na Slovensku a drtiva vacsina mi potvrdila ze fandili Cechom! Elán: Nie sme zlí, azda bývame bezradní...
0/0
13.5.2002 14:30

mirca

Re: Slovaci ale Cechum nefandi!!!!
A mne zase nepride normalne ze niektori Cesi by proste radsej umreli akoby mali pripustit, ze Slovensko hra dobry hokej. A normalne mi nepripada ani to, ze sa nas niektori z tvojich krajanov snazia cielavedome utapat aj v lyzicke vody nielen kvoli nasmu hokejovemu uspechu ale mam pocit ze aj z akejsi obavy ze by sa nahodou mohol svet dozvediet, ze aj v tej malej krajine ktore volaju Slovensko sa najde vela schopnych a cielavedomych ludi. Preto o nas radsej ceske nakladatelstva vydavaju knihy, v ktorych nas popisuju ako bandu ciganov a fotografie zo skanzenov komentuju tym, ze na Slovensku sa zije tak a ze nemame pomaly ani kanalizaciu. Samozrejme ze to nezabudaju distribuovat do zahranicia. Neviem ako by sa to TEBE pacilo keby si sa nieco take docitala o svojej krajine a nebodaj by to o vas napisal Slovak. To by asi vypukla vojna. Tak sa schlad a pozametaj si najprv pred vlastnym prahom kym sa zacnes do niekoho navazat.
0/0
15.5.2002 15:03

jaro

90% Cechu Slovakum fandi, 10% by jim fandilo bez Stastnyho. 99% Slovaku Cechum vsechny tituly zavidi a zbytek nas navic urazi... ubozaci.
0/0
13.5.2002 11:23

fff

90% Čechů Slovákům titul přeje. Jsem přesvědčen, že zbylých 10% lidí by jim ho přálo taky, nebýt v minulosti nechutných nacionalistických keců pánů Golonky a Šťastného.
0/0
13.5.2002 11:20

rg

Proc nadavate Zarubovi, vy smejdi! Proc by mel fandit Slovakum? Je to Cech, coz je JINA NARODNOST nez Slovak. Cech, Slovak, Rus, Nemec, Polak atd. - to sou vsechno narodnosti, a ne zadny Cechoslovaci! Kouknete se do obcanskejch prukazu, vy magori! Mimochodem jeho straneni Slovensku bylo zcela evidentni, viz krik po Bondrove golu.
0/0
13.5.2002 11:18

richard

Re:
Myslím, že Záruba skutočne fandil Slovensku! A ešte k tomu TV prenosu - počas zápasu sme doma chvíľkami museli prepínať na ČT - kvalita moderátorov je obrovská! Záruba je Pán moderátor, ale ten náš...to sa chvíľkami nedalo počúvať (práca s hlasom, intonácia, znalosti atď.)
0/0
13.5.2002 14:34

Beef

gratulace
otazky typu,  co  kdyby,  co by  se stalo... nemeji smysl.  Slovensko  hralo skvele  a to se musi nechat a  i ten kus stesti k tomu samozrejme patri. My  i s rovnakou  davkou  stesti by  jsme letos na vic nemeli... Blahopreji
0/0
13.5.2002 11:00

kyro

snad příště...
souhlas
ať žije mistr!
0/0
13.5.2002 11:14

mirca

Re: snad příště...
Vdaka bohu za vas, normalnych, prajnych Cechov, ktorych je nastastie vacsina. Mate vsetci moje velke sympatie  
0/0
15.5.2002 15:33

postreh
Rad by som tu uviedol par postrehov, mozno nebudu natolko hokejove, ale predsa. V prvom rade, naozaj neviem odkial ste vy Cesi vzali slovo "cehuni", ktorym vas vraj my, Slovaci, titulujeme. Ja osobne som toto slovo nikdy z ust ziadneho mojho znameho nepocul. Mozno to mate od M.Markovica z jeho talkshow, ale je to pravdepodobne len jeho vymysel, ktory sa ujal medzi Cechmi, ale Slovaci ho vobec nepouzivaju. Samozrejme, ze dakujem tym, ktori vyjadrili nasemu muzstvu podporu a musim sa priznat, ze ma prijemne prekvapili. Dalej som si samozrejme vsimol aj reci o "pastevcoch" a pod., ale ved taki ludia su (bohuzial) vsade na svete. Dalej, co sa tyka slovenskej "ubrecenosti". To, ze za SK nemohli na olympiade nastupit najlepsi nasi hokejisti je fakt a pokial to niekto povazuje za "ubrecenost" je to jeho vec. Na druhej strane si myslim, ze to pomohlo k titulu, pretoze nasi hokejisti boli spravne nabudeni a chceli dokazat, ze hokej hrat vedia. Takze, vsetko zle je na nieco dobre. Dalej postreh k niektorym hlasom o nevyznamnosti turnaja MS vo svete a tym znizovanie skveleho vysledku slovenskych hokejistov. Za prve, ten "svet", to je asi podla niektorych USA, pretoze si myslim, ze v Europe je titul majstra sveta dost ceneny. A okrem toho si myslim, ze keby vyhrali titul americki hokejisti, boli by toho plne noviny a zrazu by to vsetkych v USA zaujimalo. Je to proste taka ich povahova crta, ze pokial nie su v niecom najlepsi na svete, tak sa tvaria,ze to neexistuje. Dalej "velka sestka". Co to vlastne je? Podla vas Slovensko tam nepatri a USA ano? Vsak oni vyhrali titul naposledy v 60tom roku! Preco vsetci stale pred USA a NHL padaju na zadok? Myslim, ze aj tu v Europe mame byt na co hrdi. USA a Kanada este stale ziju niekde na zaciatku storocia, ked sem prisli a zacali nas ucit hrat hokej. Dovolim si tvrdit, ze NHL bez europskych hracov by nemala vobec uroven, jedine ak v osobnych subojoch a bitkach. Dakujem tym, ktori to docitali do konca.
0/0
13.5.2002 10:57

richard

Re: postreh
Je to pravda - do doby, než som sa nenastahoval do  Ciech som NIKDY na slovensku nepocul slovo Cehuni. Slovaci to skutocne nepouzivali (teraz sa to ujalo, ale proslo z Ciech!!!)
0/0
13.5.2002 14:23

Petr

Re: postreh
Docital jsem to do konce, a musím souhlasit, je to pravda. Američani jsou lae Američani - pro ně jsme divní zase my, nechápou jak může někdo spokojeně žít mimo USA 
0/0
13.5.2002 14:26

Joslin

Winner
Srdečně přeji vítěztví Slovensku hráli moc dobře, ale fandil jsem Rusákům zasloužili by si to taky (už léta nic nevyhráli a hráli moc let dobře).  PS: Co se stane až nebude hrát Šatan, Bondra a Višňovský?
0/0
13.5.2002 9:54

Libor

Re: Winner
No, hadam aspon orgovany(seriky) budu v maji kvitnut!
0/0
13.5.2002 10:32

Dan

SLOVENSKO HRALO NEJPOHLEDNEJSI HOKEJ NA MS!!!
blahoprani k titulu
0/0
13.5.2002 9:28

hana

Re: Fandil jsem Slovakum...
Nase muzstvo nehralo "docela hezkej hokej" hralo vynikajuci hokej. A co sa tyka stastia Vy ste ho mali vzdy najviac!!!!!!!!!! Poslednu tretinu nehrali dobre, ale to sa stava kazdemu muzstvu, su to tiez ludia a nie stroje.Prve dve tretiny hrali ukazkovy, super hokej¨!!!!A prestante omielat stale nieco o komplexoch, nehrajte sa na psychologov.
0/0
14.5.2002 15:19

SLOVENSKOOOOOOOOO!

CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!!
CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!!  CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!! CIKY-CAKY, CIKY-CAK, HEY-HEY-HEY!!!
0/0
13.5.2002 9:13

moula

Sme majstri sveta, sme majstri sveta!!!
0/0
13.5.2002 9:03

r@r

HOKEJ
0/0
13.5.2002 8:58

Johny the Five

Blahopžání k titulu ,istrů světa
Chtěl bych poblahopřát Slovákům k titulu mistrů světa, který jim moc přeju, uznávám, že po rozdělení federace se asi měla uskutečnit kvalifikace mezi ČR a SR o mistrovství světa, na druhou stranu po SSSR to taky dostali Rusové a nikdo se na nic neptal. Mnoho Čechů otrávily výroky Petera Šťastného o tom jací byli Slováci chudáci a že jim Češi furt křivdili a že Slováci jsou lepší a češi na ně nemají...... Co on o tom věděl když za ČSSR hrál naposledy v roce 1980..... no ale jeho názor, bohužel až moc prezentovaný, nadchl mě Miro Šatan, mluvil jako správný kapitán, o je člověk který může reprezentovat dobře v médiích Slovensko, ne jako Peter Šťastný, který alespoň dle mého názoru moc Slovensku neprospívá ...
 
PS : K MS 1986, Slováků bylo v nominaci víc, ale jak psal ve svých vzpomínkách tuším Vláďa Růžička, takový Slanina, ale i další hráči Košic si celé MS stěžovali že toho mají po náročné sezóně plné zuby a bolí je moc nohy, že to nejde, ten rok naopak stála repre na hráčích mistrovských Košic .... (Lukáč a Pašek hrát nemohli, jelikož stejně jako Králík odešli na západ a to byl konec v repre .....automaticky pro všechny).
0/0
13.5.2002 8:51

Najdete na iDNES.cz