"V tuhle chvíli vámnic konkrétního neřeknu, oficiálně tu firmu představíme až 6. září na akci, kterou pořádáme pro fanoušky k zahájení sezony," bránil se odpovědi jednatel Dukly Bedřich Ščerban.
Jeho informační embargo se vztahuje také na lokalitu, ze které má firma pocházet.
"Ne, ani to vám nepovím. Minimálně do začátku příštího týdne," dál si trval na svém.
V poslední době byl Ščerban několikrát viděn ve společnosti Zdeňka Kratochvíla, jehož jméno je spojeno s firmou ICOM.
"To nebudu komentovat," odmítl spekulace jednatel jihlavských hokejistů.
Každopádně nový generální sponzor bude s Duklou spolupracovat minimálně pět let, přičemž ročně by do ní měl nasypat částku, která obsahuje sedmimístné číslo.
"Ta cifra je daná, ale může i narůstat. To podle toho, jak se nám bude v soutěži dařit," prozradil Ščerban.
Obvykle změní klub s příchodem nového generálního partnera název – a jmenuje po sponzorovi. To prý ale v Jihlavě nehrozí.
Dukla má pořád zvuk
Jednatel Ščerban říká: "Pořád budeme Dukla Jihlava v bordóžlutém rozlišení. Náš nový partner totiž uznává tradici. Za což jsme mu pochopitelně vděčni, protože Dukla má ve světě pořád silný zvuk."
Prezentovat se tak nový generální sponzor bude hlavně prostřednictvím reklamy na dresu prvoligového A-týmu. Až doposud na něm měla Dukla znak klubu.
"Navíc bude logo našeho generálního partnera rovněž ve středovém kruhu na ledové ploše Horáckého zimního stadionu," podotkl jednatel Bedřich Ščerban.