"Určitě to přineslo efekt," nepochybuje generální manažer Miroslav Michalovský. "Podařilo se vytvořit dobrou kulisu a navíc jsme vyhráli," připomněl důležitou výhru 2:1.
Majitelé permanentních vstupenek se ale nemusí obávat, že své peníze investovali zbytečně. Šlo totiž o ojedinělou akci, která byla omluvou za špatné výkony a zároveň snahou o lepší kulisu.
"Doufám, že už nebudeme hrát tak špatně, abychom to museli opakovat. Navíc příjmy ze vstupného nejsou nedůležité," podotkl Michalovský.
Domácím hráčům možná pomohla i změna dresů. Nastoupili totiž ve žlutých, které jsou v posledních letech určeny pro venkovní zápasy, i když diváci je mají radši než modré. Klub se na prohození sad dohodl s Budějovicemi, stejný záměr má také pro nedělní zápas s Třincem.
"Doufám, že v tom nebude problém," předpokládá zlínský generální manažer.