Diskuse k článku

Soudce, který čistí hokej. Eratův zákrok byl úlet, říká Ujčík

Se stejnou přímočarostí, díky které vynikal na ledě, se pustil do nové výzvy. „Mohl jsem dělat věc, která mě bavila a živila. Vím, že hokeji něco dlužím,“ říká Viktor Ujčík. Stejně jako řada vrstevníků ze zlaté generace se vrhl na trenéřinu. K tomu si ještě přibral funkci hokejového soudce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a33r12t34i23n 61F79l78i47n43t57a 5778568686587

Tak poslední "kauzou Ševc" se Ujčík ukázal jako zaujatý amatér. Měl možnost případ smést ze stolu bez toho, aby lhal.... pro mně je od dneška usvědčený lhář.:

https://www.facebook.com/watch/?v=291434461803617

+2/0
11.4.2019 6:24

J31a47n 87K89l37á46s71e97k 6188134198239

Pane Ujčík, asi takto: Jako hokejista určitě víte, že zákrok na hlavu má hodně podob, na kterých se podílí jak atakující, tak i atakovaný hráč. Na jedné straně vykládáte, že spousta hráčů si nevšímá, co se kolem nich děje, na druhé straně přiznáváte, že byste Eratovi nejraději dal stopku na 10 zápasů, zatímco třeba Okálovi byste dal zpětně čtyři. Jestli měl Havránek horší následky než třeba Kolouch je věc čistě náhody. Naopak je evidentní, že zatímco Erat dohrával hráče s pukem, Okál zasáhl hráče bez puku, který ho zezadu ani nemohl vidět. Navíc se u Okála jednalo o recidivu. Erat chtěl protihráče dohrát, ale určitě ho nechtěl trefit do hlavy. To byla nešťastná souhra okolností. Takže ty tresty klidně zpřísněte, ať Erat příště dostane těch 10, ale až po tom, co je dostanou i ti ostatní. A přestaňte donekonečna blábolit o rozhodování podle toho, jaké následky postižený hráč utrpěl. Posuzovat se může úmysl, následky jsou prostě někdy menší, někdy větší - to záleží jen na tom, jak ke střetu došlo.

+6/0
10.4.2019 19:34

M23a29r87t18i40n 84S39t47r22a61k93a 7480548609708

Sakra, jinam.

0/0
10.4.2019 17:43

M51a46r91t56i44n 33S68t86r39a98k68a 7100668539348

Ani Budějovice nepodali podnět s tím, že není na co ho podávat. Tak co řešíte?

0/0
10.4.2019 17:40

J93o31s14e47f 65K59e58m34r 8262915278311

Bezva rozhovor, aspoň je o čem diskutovat :-)

0/0
10.4.2019 17:21

K46a68r52e48l 44H75a75g29e61r 2252569731886

Pane Ujčík, kdy se začnete zabývat zákrokem JJ na Pavlina? Zlomené žebro, odražená ledvina. Pokud si to udělal Pavlin sám, jak se nám snaží podsouvat media a hokejový experti ve studiu, tak je Pavlin masochista:-(

+2/−1
10.4.2019 15:12

R54o41b57e18r71t 84F71a93j86m67o72n 4448173943

Ja fandím např. Plzni, Franta Liberci , Já jsem předseda komise , Franta sedí v komisi. Faul provede Liberec např. Švec. Franto musím mu dát trest. Pepo nějak to udělej nedávej mu to. Ty si to vždycky nějak obhájíš. Max budou fanoušci chvíli brblat,ale to ustojíme. Já Švecovi domluvím,aby příště už nedělal blbiny jinak přijde trest....a ty to nějak hoď pod kobereček. No jo ale je tam video, na to kašli, oni nevidí to co vidíš ty....

0/0
10.4.2019 14:40

M21a92r21t75i63n 27S12t32r27a86k60a 7340338909348

Myslíte, že to takhle v českém hokeji funguje? A rozmyslete se, co odpovíte :-) Protože pak se zeptám na Zábranskeho a výkonný výbor :-)

0/0
10.4.2019 17:42

R72o77b73e40r57t 20F27a10j26m53o17n 4558373583

Ano funguje

0/0
10.4.2019 20:37

M11a78r14t37i80n 63S36t49r48a91k56a 7860318239708

Takže to takhle funguje i se Zábranským ve Výkonném výboru? Fandové ostatních týmů budou chvíli brblat, ale to ustojíme... Toho Erata nějak okecáme a až budete příště potřebovat vy, zas vám píchnu já? Nebo to takhle funguje v českém hokeji všude a jen Brno je výjimkou?

0/0
10.4.2019 20:48

V57l47a61d79i68m24í88r 98Š14m58í84d 3938916945327

To se Daněk moc nepředvedl ani s titulkem. Nahlíženo prizmatem textu měl správně znít: "Amatér, který značně komplikuje vztahy v hokeji"

+1/0
10.4.2019 14:26

M56a71r74e72k 26N18o56v95á52k 5368975330391

Tak díky za snahu a pusť se do trénování, těch přešlapů už jsi jako "soudce" udělal dost.

+1/0
10.4.2019 13:55

J80i83ř70í 87S13t39e67h16l54í74k 4670448216781

Erat: tým potřeboval vidět, že když se srazí Erat....

Takže Erat srazil ramenem do hlavy v tu chvíli nejzranitelnějšího hráče na ledě, který vnímal jen hru. Popřel svůj úmysl a Kometa se proti trestu odvolala.

Jak chlapské Rv

Erat je u mě chudákem roku! A Kometa dohraje už v SF!

+1/−11
10.4.2019 12:41

M98a78r95e69k 43N53o26v45á83k 5228575960621

On právě ten nejzranitelnější chudák na ledě hru nevnímal, protože kdyby ji vnímal, tak nečumí do ledu, ale dívá se kolem sebe. Jágr má z OH podobný obrázek od Ovečkina, kdy nevěnoval pozornost tomu, co se děje kolem něj...

+2/0
10.4.2019 13:53

J11i50ř19í 53S70t89e59h27l30í87k 4950908626371

Vše podle pravidel a Havránek si za to může sám, asi chcete říct. V tom případě jste zcela mimo.

+1/−2
10.4.2019 14:13

R25o11b96e16r38t 15F38a56j27m56o66n 4638783223

Mimo jste vy....pokud jste nepochopil proč se to stalo,ale to by jste musel mít trošku přehled....

+2/−1
10.4.2019 14:29

J45i98ř57í 39S15t75e66h65l45í30k 4950538616611

Zkuste si přečíst aspoň nadpisy článků k této události v rubrice nějakého sportovního serveru. Najdete v nich slova jako faul, otřes mozku, Erat potrestán.... Pokud chápete tato slova v jejich významu, nemusíte znát ani pravidla hokeje a mohlo by i vám v úrovni vaši prodloužené míchy sepnout, že se něco nesportovního přihodilo, z cizí viny. Já si to bohužel nevymyslel.

Nebudu zdržovat, věnujte se opět fotosyntéze.

+1/−1
10.4.2019 15:02

L78u90k98a77s 80M26u10d44r86a 6156296912341

Fandim Ujcikovi v tom, co dela, a jak to dela, bez ohledu na to (nebo mozna prave proto), jak ho nemohou fanousci nekterych klubu vystat.

Libi se mi, ze se Ujcik neboji rici svuj nazor, hajit sve rozhodnuti (at uz je jakekoliv), a celkove se nechovat jako robot.

Bylo zrejme, ze vzhledem k zakulisni sile Brna vyvola kauza Erat hodne zle krve a nesmyslnych diskusi (uz jen v teto diskusi je nesmyslu habadej). Nicmene to je presne ten duvod, proc je tam Ujcik clovek na svem miste - on totiz nema vubec zadny duvod se kohokoliv z tech sibru bat nebo jim jit na ruku. A to je dobre i presto, ze muze obcas jako kazdy udelat nejakou chybu.

A jeste poznamka ad zminka o ucasti Jihlavy v barazi a s tim souvisejici zmene v cele DK - proboha proc??? To nejlepe vypovida o ceskem pristupu a chapani nezavisle spravedlnosti, a bohuzel se to promita i do mnohem zavaznejsich oblasti zivota nez jen do sportu. Neboli - jsem-li predseda jakehokoliv soudu nebo komise, beru to jako poslani a zustavam prisne nestranny a objektivni, i kdyby se rozhodovani tykalo me osobne. V zamori nebo zapadni Evrope zcela bezna a akceptovana vec - nikdo si nedovoli jakkoliv zpochybnit nezavislost organu, pokud neni jednoznacne prokazan opak, anebo se organ nezpochybni sam.

Nebo si myslite, ze kdyz sel pan McCreary v Naganu piskat SF CR-Kanada, ze nekdo z Kanadanu doufal nebo veril, ze jim “pomuze”? Budte si jisti, ze nikoho z nich by ani na minutu neco takoveho nenapadlo.

+2/−6
10.4.2019 12:33

R54o32b61e85r16t 20F46a80j30m39o65n 4848853693

Ať máte pravdu či ne. Já se ptám proč nepotrestal Šveca ? Nesouhlasím,že se to řeší kvůli nějakému dopisu od nějakého starosty. Jsem rád,že se k tomu výborně postavil majitel klubu. Ale když už se to rozjelo ,tak trest měl přijít. Obhajuje to špatně. Záznam je prokazatelný na 100%. Není pán na svém místě. Že by proto,že je tam pan. Jelínek,který má syna v Liberci? Trošku otevřít oči,než něco napíšete.

+6/0
10.4.2019 14:33
Foto

J59a64r75o20s84l52a75v 76S36v56o87b82o62d21a 5111215525202

Já si hlavně myslím, že by si Viktor Ujčík měl své neustálé útoky na Martina Erata nechat pro sebe. Dva dny poté, co zákeřně Ševc bodá hokejkou ze střídačky do soupeře, který nemá nejmenší šanci se tomu bránit (ale podle Ujčíka šlo o normální a nijak nebezpečný moment), on zase řeší měsíc starý střet. Rovnou Viktore řekni, že ti je proti srsti Kometa, Erat a že prostě furt do nich budeš rejt.

Dudovi svaz tak nějak citlivě vysvětlil, že jakkoliv komentovat dění v ELH nestrpí, a tady Viktor uprostřed playoff bude mimo své oficiální vyjádření nakládat furt Kometě. A ostatní jsou v playoff svatí. Hlavně tedy Ševc. Rv

Trochu objektivity by zrovna člověku na této pozici nevadilo. Ale co už.

+15/−10
10.4.2019 11:45

T23o50m22á42š 82P44o89l42e24d79n57ý 1602434924937

Jste blázen. Kdy konečně dokážete pochopit, že to jestli je to Kometa nebo ne je každému vy víte kde.

+1/−5
10.4.2019 12:16

M55a50r78t21i94n 44P48a58s76t95y15ř96í33k 9579342790199

Pláč po objektivitě z Brna mě vždycky pobaví. Ujčík se do Erata nenavážel, mluvil o něm s respektem. Ale to je asi mimo vaše rozpoznávací schopnosti....

+2/−2
10.4.2019 12:16

F85r54a70n45t57i27š80e40k 30F51l38i94n28t74a 1224940879163

Je zvláštní, když už tady zmiňujete jednání Ševce, které rovněž neschvaluji, které ale těžko bylo způsobilé způsobit zasaženému nějaké poranění, a zároveň mlčíte o faulu Orsavy, který špičkou čepele bodl ležícího protihráče zasaženého pukem do obličeje.

A k údajným útokům Ujčíka na Erata. Ujčík odpovídá na dotazy novináře. Co víc dodat.

+1/−2
10.4.2019 12:25

L70u31k98a57s 75M74u91d44r45a 6776476652841

Ujcik je predseda DK, a neni nikomu (dokonce ani ELH) nijak zavazany, tudiz si muze rikat co chce a kde chce, aniz by resil, co si o tom mysli v Brne (Hradci, Plzni, Liberci...).

Ze je kolem jednoho Erata takovy medialni humbuk, to ho vubec nemusi zajimat.

Stejne tak je dobre, ze o tom otevrene Ujcik mluvi, ze klidne rekne ze s rozhodnutim VV nesouhlasi, ale ze VV na nej ma pravo, protoze disponuje vyssimi rozhodovacimi pravomocemi.

Co je na tom vsem “nakladani Komete”?

+3/0
10.4.2019 12:42
Foto

P88e10t48r 73K88a32d58l96e32c 1970803747918

Řeší? On odpovídá na otázky.

0/0
10.4.2019 13:17

M19a62r57t30i91n 12F45l50i63n58t19a 5388788956527

spolupráce s Jelínkem a v poradním panelu Josef Řezníček..... a příští rok k tomu přizvěte Dudu, Skuhravého se Ševcem a budete komplet.R^

+19/−1
10.4.2019 11:02

O23n81d13r92a 63K66ň49a94v79a 4105334712395

Ujčo sakra. Kdy pochopíte, že nemůžete telefonovat, jak je faulovanému hráči?! Prostě jeden zákrok někdo ustojí s naraženou pánví ale stejný zákrok o centimetr vedle už mu tu pánev může rozdrtit. Zaměř se na zákrok jako takový prosím. Naprosto nemůže výše trestu záležet na tom, jestli má borec lehčí nebo těžší otřes mozku. Prostě zákork na hlavu, nazdar 10 zápasů, i když postižený už za týden bude hrát. Kapišto čéče?

+36/0
10.4.2019 10:50

P19a48t33r28i82k 82Š64e38b85e24s84t44a 4303432356505

Kňavo sakra. Kdy pochopíte, že soudce, který rozhoduje na základě zákona (viz OZ s návazností na zákon o rozhodčím řízení) se může dopátrat všech okolností, tedy i volat faulovanému hráči, de iure poškozenému.

To co tady kritizujete je objektivní stránka, která vyjadřuje způsob provedení činu a následky a sama se skládá ze znaků obligatorních (jednání, následek, příčinný vztah) a fakultativních (místo, doba spáchání činu, zvláštní způsob provedení, prostředek kterým byl či spáchán, hmotný předmět útoku)... platí to jak u trestných činů, tak u přestupků, tak i disciplinárních provinění, jež mají jinak znaky trestního provinění...

.

PŘESNĚ NAPRSOTO VÝŠE TRESTU ZÁLEŽÍ NA VŠECH OKOLNOSTECH, tj. i na tom, jestli má borec lehčí nebo těžší otřes mozku...

.

proto například u trestního obvinění ve smyslu čl. 6 EULP je možné věc projednat v disciplinárním řízení, v řízení o přestupku a v řízení trestním soudním, a proto i např. ublížení na zdraví je zakázané v předpisech spolku - zde hokeje... stejně jako v zákoně o přestupcích a stejně jako v trestním zákoníku...

+5/−6
10.4.2019 11:10

P38a45t19r35i15k 83Š50e93b86e20s35t69a 4673772296685

nechápu co je na mínusování na objektivním faktu, který platí pár století....... vidno, že někteří zdejší diskutéři ještě ani nedorostli z Matřídoušky do 7pionýrů ;-D;-D;-D;-D;-D

+4/−1
10.4.2019 11:19

O39n16d41r24a 35K90ň55a94v40a 4245364662275

Patriku je to jednoduché. Když se tady oháníte právem, tak byste měl vědět, že zranění, které někomu někdo způsobí v rámci nějaké sportovní soutěže, zápasu nepodléhá trestnímu právu a hráč tak nemůže vést soudní spor, protože mu při profesionálním zápase někdo hokejkou rozsekl obočí a nemůže dotyčného žalovat za ublížení na zdraví. Právě proto existují nějaké disciplinární komise v rámci každého profesionálního sportu, které hodnotí závažnosti zákroků a jejich postih. Proto vaše paralela kulhá na obě nohy. V NHL se za víkend klidně může odehrát i 20 zápasů a kdyby měli obvolávat všechny trenéry a hráče, co komu je, tak by nedělali nic jiného. Proč máte takový problém s akceptací návrhu, hodnotit samotný zákrok, nikoliv jeho následky. Když někoho kopnete naprosto stejnou intenzitou do hlavy a jeden do odnese tak či onak, tak v čem bylo vaše provinění jiné? Jenom v tom, že jste měl kliku a narazil jste na jedince s pevnější lebkou?

+8/0
10.4.2019 11:42

F57r43a32n23t53i51š64e23k 46F33l34i96n38t40a 1714570949703

Jenže Ujčík volal zraněnému v probíhajícím disciplinárním řízení, ne jestli se náhodou někomu něconestalo.

0/0
10.4.2019 12:29

J18o93s26e14f 24K11e20m25r 8462885248941

Ve dvou věcech nemáte pravdu. I za zranění při sportu můžete jít k soudu, pokud je to třeba způsobení zranění, které nesouvisí přímo s hrou (např. hra je přerušena, pojedete kolem hráče, vezmete ho hokejkou a způsobíte mu zranění s delší dobou léčení) a takové případy už byly, není jich moc, ale jsou. A za druhé "Když někoho kopnete naprosto stejnou intenzitou do hlavy a jeden do odnese tak či onak, tak v čem bylo vaše provinění jiné?" - ano je, vždycky to tak bylo a vždycky to tak bude. nebo byste chtěl, aby když někoho škrábnete jste dostal stejný trest jako když někomu způsobíte trvalé následky? A to jakej, nějakej zprůměrovanej??

0/0
10.4.2019 17:29

F90r57a83n76t38i75š12e56k 23N35o64v54á92k 1816167279957

To je asi jako byste řekl, že trest za faul se bude udělovat podle toho, jestli jej udělám za stavu 5:0 pro mě nebo 2:1 pro soupeře. Tady nejste u soudu, ale na sportovním utkání.

0/0
10.4.2019 14:55

P59a83v46e45l 52N27o71v11á53k 7291307129389

Nechapu, jak neco takovyho muze rict do novin. Eratovi by pridal klidne na 10 zapasu, Okalovi jen jeden zapas. A hlavni rozdil? Ze v druhem souboji to borec snesl lip.

Prece nemuzu davat tresty dle nasledku ne?

Velky tresty by se mely davat hlavne proto, aby odrazovaly hrace delat prasarny. Pokud ale hrac prasarnu udela a dostane malej trest, protoze souper se z toho nahodou dostal rychle, tak to udela znovu. A pak to odskace nekdo slabsi a za stejnej zakrok misto stopky na jeden zapas dostane 10. To je uplne na hlavu padly. A jeste hodnotit zdravotni stav podle trenera.

Taky bylo plno kecu o tom, jak se budou zakroky prisne trestat, ale pritom rekl, ze by dal nekde maximlane o zapas vic. Tak kdyz chtej trestat poradne, at to od ted zacnou delat u vsech.

+22/−3
10.4.2019 10:41

M14a75r97t50i41n 76F23l61i12n94t54a 5478578826397

Ujčík je taková "slepá ulička" a řečeno jazykem Járy Cimrmana je Řezníček takovým průkopníkem slepých uliček (viz. jeho boj s vulgarismy na stadionech pro které měl ještě před 10 lety plno pochopení.)Rv

+6/0
10.4.2019 11:04

M70a21r41t94i92n 28P86r15o76k58e47š 3391217742848

Ujčík je pro mě osobně s ohledem na očekávání,která jsem měl,obrovské zklamání. Alibista a demagog,co občas nevi, co mluví

+5/−1
10.4.2019 11:11

J56i80ř53í 83U31h87e55r51e49k 2398148447578

Zbytečná funkce!Rv

+1/−2
10.4.2019 10:38

P87e91t96r 94H44r41u39b41ý 9861351192198

Zdůvodňoval mi to tím, že tým nehrál dobře. Že tým potřeboval vidět, že když se srazí Martin Erat, budou se srážet i ostatní.

Zdroj: https://www.idnes.cz/hokej/extraliga/viktor-ujcik-disciplinarni-komise-rozhovor.A190408_201500_hokej_rou

To jasně Špenát přiznal, že mu chtěl ublížit, zrakvit atd. V tomto případě i těch10 zápasů je málo!

A to mám Špenáta rád... :-(

+3/−8
10.4.2019 10:36

P26a70v31e90l 92N47o11v85á26k 7481727939729

Chtit se s nekym srazit a nekoho zmrzacit je sakra rozdil.

+12/−1
10.4.2019 10:42

P60e51t25r 68H90r64u87b83ý 9391271842618

Jenže kdyby se srazil férově, tak to pochopím. Ale takto... Nehledě na to, že Brno vedlo 2:0, bylo to před koncem... Úplně zbytečný zákrok a přijde mi, že Špenát lže, hledá výmluvy a něco si tím kompenzoval...

+3/−4
10.4.2019 10:56

P52a94v78e45l 53N68o55v43á73k 7141277349609

A co te zere? Ze ho srazil? Ze to byla prasarna? Jo, to jo. Ale proc pises, ze mu chtel uzblizit a ze ho chtel zrakvit. Tohle si podle me nemysli ani vetsina tech, co chteli Eratovi ukoncit karieru.

Umysl jit do nej tak, aby ho to bolelo, to jo, tomu verim. Ale aby mu ublizil a dostal ho do nemocnice, tak tomu neverim. Mas snad nejaky tajny info, co nikdo jinej nema?

+8/0
10.4.2019 11:08

M55a91r13t57i40n 48P28r13o32k82e89š 3241717952698

Jako roli to nehraje, ale pokud neco kategoricky tvrdite,mel byste si to overit... To pisi jen k tomu,že to bylo pred koncem zapasu. Bylo to v polovine druhe tretiny....

0/0
10.4.2019 11:17

M31a35r86t53i45n 39P50r51o31k50e72š 3791277592978

Pardon-"....k tomu,že tvrdíte,že to bylo před koncem zapasu".

0/0
10.4.2019 11:18

P55e34t90r 18Š45i72m84e35k 3978774652584

A přitom by stačilo zavést pravidlo, že faulující hráč bude mimo led tak dlouho, jako je mimo hru zraněný hráč. Týden, dva , měsíc .... ;-)

A žádného hokejového soudce by nebylo třeba.

+3/−8
10.4.2019 9:54

M29a21r88t31i80n 72S84ý22k48o26r73a 1877308157497

Strašná blbost, protože mezi hrubostí faulu a následky na faulovaném není přímá úměra.

+11/−1
10.4.2019 10:06

P80e16t67r 67Š11i52m34e36k 3658334632604

Ale to není nikde.

+1/−2
10.4.2019 10:13

P95a45t98r88i74k 79Š80e30b40e42s29t90a 4173412476585

samozřejmě je zde přímá úměra v následku... a budeme-li vycházet ze starého zákona, resp. ještě dvanácti desek, tak zásada "oko za oko, zub za zub" značí, že pachatel má nést stejný následek jako poškozený, ne však vyšší.

Tedy pravidlo, že hráč, který fauluje nepůjde na led tak dlouho, dokud se faulovaný léčí, není zase až tak od věci....

+2/−1
10.4.2019 11:18

M39i60l12a86n 39P33o14k28o39r19a 6649162944832

Dost od věci to je.Když se klíčový hráč srazí ze soupeřovým hráčem ze třetí pětky, tak už vidím ty komedie jak postižený trpí a měsíc nehraje jen proto, aby toho klíčového hráče vyřadil z bojů třeba v play off kde se mají potkat. Dost zneužitelné pravidlo...

+1/0
10.4.2019 11:46

J33a97n 27F22o87j76t48ů 3371973175494

To je ale nesmysl, Šebesto. Kdysi hráč Morava fauloval hráče Zelenku. Zelenka nejenže na led už nikdy nešel, ale on, chudák, dopadl tak, že vůbec nechodí. Vím, že píšete, že toto není až tak od věci, ale kdyby se to vzalo jen po sportovní stránce do důsledku, tak Morava by již nikdy hokej nehrál.

0/0
10.4.2019 16:30

L83i18b48o86r 75R60e68c14h74t96o15r30i75k 3304722415

Takže pokud by poškozený vyvázl bez následků, tak byste netrestal? Asi hloupost že...

+9/0
10.4.2019 10:09

Premium

Konec dovolených u Mrtvého moře? Závrtů přibývá, turistům hrozí nebezpečí

Mrtvé moře vysychá a­ dává o­ tom svému okolí dost razantně vědět. Zvyšuje se počet míst, kam už lidé nesmějí. Kde byla...

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Najdete na iDNES.cz