Bude vyprodáno? Dost možná ano. Na úvodní čtvrtfinále, které se odehraje v neděli od 17 hodin, zbývá jen zhruba patnáct set vstupenek.
Ještě však není jasné, proti komu sparťané nastoupí. Třinec, Liberec, nebo Vítkovice?
„Nikdy v minulosti se nám nedařilo vyprodávat O2 arenu na zápasy čtvrtfinále. Letos to chceme změnit a vyprodat každé domácí utkání play off,“ říká Jakub Dlouhý, člen správní rady klubu zodpovědný za marketing a komunikaci.
„Věříme, že i díky naší audiovizuální show si všichni ze stadionu odnesou zážitek srovnatelný s NHL, Super Bowlem, turnajem Four Nations nebo koncertem Coldplay. Bude to velkolepé. Show, která v Česku v takovém rozsahu ještě nebyla. Hlavní je však hokej a dění na ledě. Až teď půjde o všechno,“ dodává Dlouhý.
Podobně by mohla vypadat i světelná show na zápasech Sparty:
Sparťané ovládli s předstihem základní část extraligy: 36 vítězství, 177 vstřelených branek, 104 bodů. Výsledkem špičkového hokeje a zábavného programu na stadionu jsou rekordní čísla.
Extraligové návštěvnosti vládne Sparta už sedm sezon. Průměrný počet diváků stoupl od loňské sezony o 1 200 lidí na 12 804. O zhruba 30 procent se meziročně navýšil počet permanentkářů a výrazně stoupl i počet fanoušků, kteří mají v mobilu aplikaci HC Sparta Plus.
Nyní láká diváky na stadion i jedinečný program.
Vstupenky na SpartuNa obě úvodní čtvrtfinále Sparty v O2 areně nakoupíte vstupenky na webu Ticketportal.cz |
Každý divák najde na svém místě LED náramek, který bude součástí programu během celého zápasu. Důraz se klade na předzápasovou show, která potrvá několik minut.
Jak to vlastně celé vzniklo? Nejprve vytvořil kreativní tým Sparty spolu s s týmem CROWDLed 3D vizualizaci arény, do níž náramky umístil a naprogramoval ve speciálním softwaru.
Hala je tak rozdělena do různých sektorů a díky ovládání z režie vznikne komplexní audiovizuální dílo – blikající náramky, které mění barvy, dění na „kostce“ i na LED mantinelech. Vše za hudebního doprovodu.
Sparťák a Spartax. Superhrdinové, kteří milují hokej. Co jsou maskoti zač? |
Sparta plánuje světelnou show na každý domácí zápas play off, tedy až 12 utkání.
„Náramky budeme používat opakovaně na každý zápas, proto je pro nás extrémně důležité, aby je fanoušci při odchodu z haly vraceli. Náramek, který si odnesou domu, už nesvítí, k ničemu jim nebude,“ upozorňuje Dlouhý.
Hokejová Sparta po marketingové stránce rozhodně udává trend. Probouzí emoce, baví. Tentokrát se pustila do zcela nové výzvy. A zároveň chce být letos konečně premiantem i na ledě a po 18 letech slavit titul.