Pátek 13. prosince 2019, svátek má Lucie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Diskuse k článku

Páteční kolo extraligy bylo zrušeno

Teroristické útoky ve Spojených státech nakonec zastavily také hokejovou extraligu. I když její šéf Stanislav Šulc, ředitel Asociace profesionálních klubů, během dne zrušení pátečního druhého kola odmítl, večer změnil názor. "Reagujeme tím na rozhodnutí české vlády, která pátek vyhlásila dnem smutku a v tento den nedoporučuje konání veřejných akcí," řekl Šulc pro Českou televizi. "Tímto jsme se k tomu připojili."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Concret

Jak nesvepravni pubertaci
Nechapu, o co vsem jde. Jsme svobodna zeme, kde vlada nenarizuje, kdy se nesmi hrat, ale jen dava doporuceni. Nekdo ma nazor, ze se hrat nema, tak se nehraje hokej. OK, beru a souhlasim. Nekdo ma nazor, ze se hrat ma, tak se hraje. OK, beru a nesouhlasim (chapu - fotbal je v televizi, akcnim filmem se dnes nahradit neda a nic jineho vetsinu muzskeho divactva nezajima). Zvyknete si na to, ze nerozhoduje zadna vrchnost, ale svobodny a samospravny organ, at uz je to APK, fotbalovy svaz nebo ja, budu-li mit v necem rozhodujici slovo. A respektujme nazor druheho. Budme sebevedomi a neknucme predem, ze na nas by se vsichni vykaslali, nez to opravdu udelaji. Uplakanky nikdo nema rad.
0/0
14.9.2001 17:40

sasa

nehrat ligu
v den smutnuku se hrat nema a nemyslite ze bysme vypadli jako sasci kdybychom jedini v evrope se na to vykvakli a tu pamatku neuctili jako ostatni, ceska malost je neprekonatelna a jak uz nekdo rekl prede mnou byl to utok na nasi zapadni civilizaci a nejenom na ameriku
0/0
14.9.2001 13:30

Wotnau

Re: nehrat ligu
Souhlas. Jako sasci uz stejne vypadame, protoze zduvodnovat to, ze se hral volejbal, tim, ze "by to porusilo zavedene zvyklosti", je fakt o zachvat smichu. Mimochodem, precetl jsem si na idnesu ze americka fotbalova liga (normalni fotbal, ne ta americka zhuverilost) zrusila poslednich sest kol a play-off se bude hrat podle soucasneho postaveni v tabulkach skupin. A nikdo ani nehlesne.
0/0
14.9.2001 14:33

Rado

Re: nehrat ligu
Jediní v Evropě ?? A co Bundesliga v zemi jednoho z největších spojencú USA ?, Ta se dnes hraje. Nehrálo se včera a ve ST Liga mistrů. A vůbec...Můj názor je takový že o to přesně by teroristům šlo, kdychom se podělali strachy, sport by se zrušil a všichni bychom seděli doma. Myslím si, že i oběti tohoto útoku by byly rády, kdyby se hrálo. Hraje se i v Německu, jede se F1, hraje se volejbal, tak to má být. Uctili sme (mluvím za sebe) památku obětí minutou ticha před úterní Ligou mistrů, před středečním i včerejším (a asi i víkendovým) volejbalem, stejně jako dnes v poledne a před fotbalem Zbrojovka-Banik. Vnutili mi, ať překousnu zrušenou dnešní ligu a MS ve slalomu na divoké vodě, ale více už trpět nehodlám. Život jde dál a svět (v globále) se nezbořil.... Ale zrušený hokej přišel mé osobně vhod, nemusím se trmácet do FM a mohu v klidu koukat na fotbal.
0/0
14.9.2001 15:00

mario a dˇurina

odložení extraligy
je to konečně pořádnej nápad, že se dneska nebude hrát, je to fakt smutná věc.
0/0
14.9.2001 13:12

Michael

Saskarna
Je to hrozna saskarna. Pekne me to nasralo. Ja taky chodim do prace. Uz me ta hysterie okolo toho pekne sere. Mam pocit ze si pulka republiky musi vylit srdce. Nebude se hrat hokej a co to resi. Takze se pujdem vsichni vylit do hospody. To je fakt picovina.
0/0
14.9.2001 12:16

TIC_TAC

Re: Saskarna
aby si se neposral, jedno kolo snad vydržíme, ne? takovýhle věci se nedějou ve světě denně, a proto jsem pro to odložit. vono těch posranejch 2500 lidí, co se došouraj na zápas se taky nezblázní, až tu bude chodit na hokej desítky tisíc lidí jako v US, můžem se o tom bavit:))
0/0
14.9.2001 14:15

Ondra

pražský hrad
Také by mě zajímalo, kdyby někdo "sejmul" pražský hrad jestli by v americe zrušily zápasy (hokej, fotbal, basket, f1, nascar, tenis, etc.....)??? Ani ne..... Myslím, že jejich reakce by byla: Je nám to líto, ale život jde dál.....(možná by nám hodily nějakej ten "šesťák", a prezident by bydlel v maringotce....<možná je to nadnesený, ale myslím, že ameriku by to nezajímalo.... a evropa?? Těžko říct, ale myslím, že by je mrzela památka, ale nějaké vojenské odvety by jsme se museli tvrdě doprošovat.... Což amerika nemusí.....- to její výsostné postavení mě fakt štve... oni si doteďka mysleli, že jsou nepotopitelnou lodí...- jenže o titaniku se to říkalo taky.....>
0/0
14.9.2001 11:17

Ondra

Terorismus je strašná věc, ale nesouhlasím se zrušením akcí (hokej, apod.). Pokud by jsme svět posuzovali objektivně, tak hokej nehrajem celej rok..... Ale když se něco nestane v americe, tak je to všem ukradený...........
Vzhledem k dění v americe a našemu smutnění za oběti bylo dnešní extraligové kolo přesunuto na úterý 27. listopadu...... Ne, že bych byl cinik, ale těm lidem to život nevrátí........ A také mě štve, že když někde někdo masově vraždil, tak to bylo (a je) každýmu ukradený a když se to stane v americe, tak se všichni můžou zbláznit (nechci napsat, že přímo posrat)........Nic proti smutku, mě to taky dostalo.... ale posílat americe peníze?? Ta je dost bohatá aby to finančně utáhli. Samozřejmě souhlasím s tím, že pokud požádají o pomoc, měli bychom jim poslat záchranáře.... Ale nevím, proč peníze..... Siera Leone by si je zasloužila víc........ Tam lidem za živa usekávaj ruce a nikoho to nezajímá......(hlavně ameriku). Asi to bude tím, že nemaj ropu.......... Odložení kola nikoho nezabije, ale nevím proč bych měl čučet do zdi (to bych raději na hokej)
0/0
14.9.2001 11:09

ANIK

odložené zápasy
Zajimava diskuse, ale prece par odlozenych zapasu nezabije, a nemyslim si, ze kdyby u nas zarvaly tisice lidi, ze by se na nas vsichni vysrali. Navic to nebyl utok na Ameriku, jak to vsichni predhazuji, ale na demokracii a svobodu vubec. Bylo tam prece i plno cizincu ..... mozna ze i nasi lide
0/0
14.9.2001 10:31

luďa

Odložené zápasy
Děláme ze sebe kašpárky!
0/0
14.9.2001 10:03

Wotnau

Pro všechno na světě, samozřejmě odložit!!!
Samozřejmě jsem se těšil na Ligu mistrů (mimochodem, i UEFA potřebovala den, než si ujasnila, že hrát úterní zápasy nebylo dobře, takže mluvit o českém bordelu mi nepřijde tolik na místě. Ostatně, tuším že ve Státech se koná mistrovství světa bikerů, zatímco třeba baseballová liga byla zrušena), samozřejmě jsem se těšil na hokej. Moc! A vůbec nejvíc se těším na Tomáše Engeho v Monze. Ale i kdyby FIA nakonec GP Itálie zrušila, tak ani nehlesnu. Jak řekl sparťanský trenér Hřebík (mimochodem, jsem slávista), v tuhle chvíli jsou sportovní starosti úplně nicotné. Ve chvíli, kdy ruský prezident pošle Bushovi telegram "Drahý Georgi, tenhle nelidský čin nesmí zůstat nepotrestán!", kdy Čína (sic!), Libye (!!!!!), Sýrie a dokonce i Irán vyjádří solidaritu se Spojenými státy, svým tradičním nepřítelem, a kdy Kuba (a teď se podržte) otevře svůj vzdušný prostor a nabídne svá letiště všem americkým nebo jiným letadlům, která by to potřebovala, se tady bavíme o tom, jestli hrát nebo nehrát hokej! (Mám dojem, že v neodložení fotbalu má prsty Nova - vy ne?) Den státního smutku, který je na dnešek vyhlášený, je pro mě dnem smutku za lidi, a cítil bych to stejně, kdyby se tohle stalo třeba i v Iráku. A že jsou Spojené státy náš vojenský spojenec, tomu jen dodává váhu. Přesně tak, Česká republika může být (alespoň ekonomicky, vojensky jsme pořád jeden z největších vývozců zbraní, na to nezapomeňme) Státům ukradená. Tím spíš bych den smutku neviděl jako servilitu, ale normální lidské rozhodnutí vyjádřit solidaritu zemi a lidem, které tohle postihlo. A ty tři minuty ticha vyhlášené na poledne mi přijdou ještě málo.
0/0
14.9.2001 9:26

venom

solidarita ,ano - ale!!!
S odložením Ligy Mistrů jsem naproso souhlasil,protože to bylo bezprostředně po tom hrozném zločinu, ale to co se děje nyní např. s tim hokejem tak to je ŠAŠKÁRNA. Nejde vůbec o hokej, ale o to,že se chováme jako národ idiotů a děláme přesně to co ty zasraný teroristi chtěli dokázat.A ještě navíc to děláme chaoticky (viz.Fotbal ano,hokej ne).Vlastně se jim podařilo ochromit nejenom USA, ale i celou Evropu. Solidarita? Ano! ALE...Je mi jasný rozdíl Teror-Živel.Ale přesto :"Jak dlouho jsme smutnili za tisíce mrtvých např.Zemětřesení Turecko?
0/0
14.9.2001 8:48

Pepa

odlozit
vzkaz Radovi: delas ze sebe magora nebo jsi jim do opravdy
0/0
14.9.2001 8:24

Zdeněk

Re: odlozit
Když umřel Brežněv, tak jsme taky jako šašci drželi smutek. Je to fakt šaškárna, my fakt musíme furt lézt někomu do řiti. Brno-Baník se navíc hraje. Ale Američané nám za to budou určitě vděčni, asi stejně jako za pomoc, kterou jsme jim nabídli.
0/0
14.9.2001 9:04

Martin

Odložit
Hrozně moc jsem se těšil až v pátek bude můj tým hrát doma a já zas po pauze půjdu na extraligový hokej. Jsem skalní fanoušek a málokdy vynechávám. Ale naprosto souhlasím s odložením kola. Teroristický útok není jen věcí USA. I Česká republika a tudíž každý z nás jsme členy NATO a proto je nutné brát tento útok jako napadení celého paktu. A je velmi pravděpodobné, že mezi obětmi budou i někteří Češi! Hokej zase bude, ti lidé už ale ne....
0/0
14.9.2001 8:05

Hanka

Re: Odložit
Konečně někdo normální
0/0
14.9.2001 8:30

FANTOMAS

Re: Re: Odložit
Chci zapasy chci aby se hralo.... je to sice tragedie ale melo by se normalne hrat....tot muj nazor...(myslim si o sobe ze jsem take normalni pani Hano...)
0/0
14.9.2001 10:00

PETR

zrušení extraligového kola hokeje
Nepřeháníme to zase -myslíte,že by k vůli nám zrušili kolo v NHL ??!!Fotbal ano!( dnešní duel BrnoxOstrava) - hokej ne ! Klasický český Kocourkov.Lidí je mi líto i toho co se stalo, ale ..... Nemám rád politiku a už vůbec ne naše rádoby "politiky".
0/0
14.9.2001 7:38

ivo

NECHÁPU
Docela bych souhlasil, kdyby pohled všech sportovních činitelů byl stejný a tak se ptám fotbal ano a hokej ne ??? jaký je v tom rozdíl????
0/0
14.9.2001 7:36

Rado

ˇJak nějací řiťolezci....
Sakra, nevidím důvod, proč by se hokej a další sporty hrát neměly. Pokud chtějí, tak ať si zruší své zápasy v USA, ale tady je to fakt kravina. Já jsme uctil minutu ticha před včerejším volejbalem CZE-SVK a tím to hasne... To se sand ještě dočkáme zavření hospod, diskoték, kasím a nebudeme snad moci aní šoustat, ne ?? Kam jsme se to dostali...
0/0
13.9.2001 22:41

Spartan

Re: ˇJak nějací řiťolezci....
ty jsi ale hroznej debyl!!!!!!!!
0/0
14.9.2001 5:30

luďa

Re: Re: ˇJak nějací řiťolezci....
furt lepší než řiťolezeckej čůrak jako ty, ty "Spartane"
0/0
14.9.2001 10:09

FANTOMAS

Re: Re: ˇJak nějací řiťolezci....
Mozna je lepsi byt debil nez spartan...
0/0
14.9.2001 10:11

Gud

Re: ˇJak nějací řiťolezci....
Nevidíš důvod? Tak to je mi Tě úpřimně líto. Jestli dáváš přednost zábavě před solidaritou mezi lidmi, je to s Tebou fakt špatné. Jestli si myslíš, že se nás to netýká, že USA je moc daleko, tak si uvědom, že jsme, i když i proti mé vůli, v NATO čili spojenci USA a jak určitě víš ti muslimové bojují proti všem spřátelůeným zemím s USA.
0/0
14.9.2001 7:37

Rado

Re: Re: ˇJak nějací řiťolezci....
Jasně, ale formule CART i závod F1 v INDY se pojede, to je fakt OK :-) Amíkům jde o valstní ekonomické zájmy, takže by byli hloupí, kdyby ty soutěže zrušili. Sere mě to, že se rušel zápasy v zemi, o níž Amíci buďto neví vůbec, nebo si myslí, že jsme ještě furt ČSSR
0/0
14.9.2001 9:44

Vincent Vega

Re: Re: ˇJak nějací řiťolezci....
Nechceš namazat indulonou?
0/0
14.9.2001 12:40

Rado

ˇJak nějací řiťolezci....
Sakra, nevidím důvod, proč by se hokej a další sporty hrát neměly. Pokud chtějí, tak ať si zruší své zápasy v USA, ale tady je to fakt kravina. Já jsme uctil minutu ticha před včerejším volejbalem CZE-SVK a tím to hasne... To se sand ještě dočkáme zavření hospod, diskoték, kasím a nebudeme snad moci aní šoustat, ne ?? Kam jsme se to dostali...
0/0
13.9.2001 22:41

Pilsenfan

souhlasim kamile
0/0
13.9.2001 21:38

w.g.

proc ?
a vubec proc je den smutku ....kdyz se umiralo jinde po svete ...nebyl den smutku....nejsem spatnej jak si myslite....udalost se mnou otrasla ....v new yorku mam tri kamose ..ale co je moc ...to je moc ...
0/0
13.9.2001 21:10

w.g.

nechapu
nechapu to ? proc ? ...takze jo odlozime vsechno....to muzem rovnou i fotbalovew souteze na vesnicich a tak ......toto uz postrada logiku......my jako zame jsme svetu ukradeni ...cim drive si to uvedomime ...tim lepe ...vetsina sveta (hlavne lidi v usa ) netusi kde CR lezi ...odpovedi nekde v rusku ...jsou docela bezne .....
0/0
13.9.2001 21:09

TOMÁŠ

Re: nechapu
MÁŠ PRAVDU.KDYBY SE STALO NĚCO TAKOVÝHO U NÁS TAK PO NÁS NIKDO ANI NEHLESNE A VŠUDE BY SE PAŘILO DÁL.NEJVÍC MĚ ALE ŠTVE ZRUŠENÍ EXTRALIGI
0/0
14.9.2001 7:31

Tomas Prajzler, Key West, FL, USA

Re: nechapu
ackoli nechapu co ma znalost americanu o ceske republice spolecneho se zrusenim patecniho kola extraligy, musim oponovat v tom ze by se americani bezne domnivali ze CR lezi v Rusku. Nejsem tady sice nekolik let, ale nekolik mesicu ano a s dost lidmi uz sem se potkal a mluvil. Nevim jak dlouho si byl v americe ty, ale me jeste nikdo nic o tom, ze bychom byli casti ruska nerekl...
0/0
15.9.2001 10:25

Filip

Je to přeci jasné, Slávisti! Dostanete šišku!
Je dobře, že je kolo odloženo, i když jsem se moc těšil. Jsou ale důležitější věci než hokej. Jako skalní Litvínovák ale samozřejmě vím, jak odložený zápas 27.11. dopadne. Péťa Klíma Růžovi ukáže, zač je toho loket a povezeme 3 body na Sever Čech!!! Litvínov, do toho!!!
0/0
13.9.2001 20:39

Jaromír

Re: Je to přeci jasné, Slávisti! Dostanete šišku!
27.11. ti Ladin ustřelí palici ty ubožáku!!!
0/0
14.9.2001 3:59

Premium

Zoufale jsme se snažili postřeleného muže zachránit, líčí lékař z Ostravy

Hrudní chirurg Marcel Mitták z Fakultní nemocnice Ostrava se snažil s týmem zdravotníků zachránit jednoho z těžce...

Premium

Na Gottově pohřbu jsem se bál, že spáchám atentát na Zemana, říká Strach

Každý se ho ptá na Anděla Páně 3. Jiří Strach ale trpělivě vysvětluje, že to nezáleží jen na něm. „Rozhodujeme o tom...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Najdete na iDNES.cz