náhledy
Tradiční sparťanské S, známé plzeňské logo Škodovky nebo modernější pojetí s ozubenou lebkou piráta? V hokejové extralize jsou k vidění různé přístupy. Někdo na vzhled dává velký důraz a snaží se udržet dresy co nejčistší, jiní je mají přeplněné reklamami. Který klub má momentálně ty nejkrásnější? Pojďme se podívat na všechny podle abecedy.
Autor: MAFRA
Chomutov před pár lety oživil image a vsadil na netradiční a modernější pojetí. Maskotem klubu se stal pirát, který se objevil v jeho názvu a logicky také ve znaku. A tím pádem i na dresu. Líbí se vám lebka se zlatým zubem, červeným šátkem a zkříženými hokejkami?
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Hradec Králové vsadil na černou barvu, logo je ovlivněno generálním partnerem klubu, přesto se mu klub snažil dát tvář lvem s korunkou. Líbí se kombinace černé a červené?
Autor: ČTK
I Jihlava, jeden z nejúspěšnějších hokejových klubů v Česku, přišel po postupu do extraligy s oživením. Z dresů zmizel tradiční znak a nahradila ho moderna: ježek vylézající z písmene D, nebo chcete-li J, což jsou iniciály názvu Dukla Jihlava. Je to povedený nápad?
Autor: Luboš Vácha
Kometa hraje tradičně v modrobílé kombinaci a její dresy patří v extralize také tradičně k nejvíce obrandovaným. Hromada reklam možná kazí celkový dojem. Nebo ne?
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Liberec se po experimentech s tygrem v modrém ohni vrátil ke klasice. Dresy zjednodušil, doprostřed dal znak s bílým tygrem a výsledkem je čistší dojem. Byl to krok správným směrem?
Autor: ČTK
Litvínov sází na klasiku: žlutočerná kombinace bez zbytečností působí svěže. I název hlavního partnera klubu se na trikot povedlo umístit tak, aby nepůsobil rušivým dojmem.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Mladá Boleslav hraje v černozelené kombinaci. Dresu dominuje logo a název hlavního sponzora, bez něhož by extraligový hokej ve městě nemohl existovat. Druhou variantou jsou bílozelené dresy.
Autor: ČTK
Olomouc má dresy, které neoplývají příliš velkou kreativitou. Říká se, že v jednoduchosti je síla. Platí to i v tomto případě?
Autor: ČTK
Pardubice vždy patřily k týmům, jejichž dresy byly přeplněné reklamami. Vedení se snažilo design trochu zjednodušit, tady je výsledek. Povedlo se?
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Plzeň hrávala ve světlejším odstínu modré, před touto sezonou vsadilo na tmavější variantu, z níž vystupuje znak. Jinak jsou dresy čisté a nepřeplácané. Líbí se vám?
Autor: ČTK
Sparta už roky razí cestu čistých dresů bez zbytečností. Teď má však nad tradičním S hodně výrazný symbol hlavního partnera. Ruší celkový dojem?
Autor: Luděk Ovesný, MAFRA
I Třinec si díky silnému majiteli může už roky dovolit nepřeplácaný dres, kterému dominuje klubový znak.
Autor: ČTK
Vítkovice vsadily na jednoduchost s logem a velkým nápisem generálního partnera. Vše doplňují barevně odlišená ramena.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zlín se vrátil k beranovi, nové logo vzniklo ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati. Klub tím vyšel vstříc dlouholetému přání fanoušků. Výsledek posuďte sami.
Autor: ČTK