„Jsou velmi pěkné, vydařené. Myslím, že budeme mít nejkrásnější dresy!“ nadchlo kapitána Matúše Sukeľa i fanoušky, kteří na sociální sítě vyťukali slova jako famózní, pecka, luxus.
Ikonická černo-žlutá kombinace se propsala i do log sponzorů, drtivá většina ustoupila a místo křiklavých reklam budou trikoty čisté, moderní. Loni fanoušky bilo do očí červené logo Orlenu, majitele klubu, nyní už je taky v barvách litvínovské bašty. Byť by ho mnozí z příznivců ještě vyměnili za klubový znak, který je symbolicky u srdce.
Líbí se vám nové dresy hokejistů Litvínova?
„Letošní podoba dresů je výsledkem trpělivé práce marketingu klubu, který se již několik let snaží o dosažení kompletní barevné jednotnosti,“ uvedla marketingová manažerka Lucie Mužíková a poděkovala všem partnerům oddílu i BPA, která se stará o marketingová práva soutěže.
Na barveně sladěné dresy vsadila letos i Sparta a mluvila o revoluci. „U nás jde o evoluci, několikaletý vývoj,“ podotkl generální ředitel Pavel Hynek. Už v alternativní sadě ze sezony 2023/24 použil Litvínov pouze tři klubové barvy – černou, žlutou a bílou.
„Dlouhodobě je u nás snaha jít minimalistickou cestou. Zvýraznit hlavně logo klubu a majitele. Litvínov šel v historii vždy cestou čistých dresů à la NHL,“ zdůraznil Hynek. „I v loňské sezoně jsme v tomhle byli v top 3. Výborná práce našeho marketingového oddělení.“
Sladí Litvínov své fešácké dresy také s výkony?