"Chtěli jsme billboard udělat v netradičním duchu," vysvětluje marketingový manažer zlínského klubu Tomáš Melzer, který stál za nápadem ukázat hráče v antickém duchu. Role modelů připadla dvojici 21letých útočníků Antonín Honejsek - Petr Holík. "Vybrali jsme duo mladíků Ho - Ho, kteří představují budoucnost klubu," přiblížil Melzer.
Oba mají na svém těle nápisy charakterizující tým PSG Zlín i hráče samotné. Ústřední motto klubu "Jedna víra. Jeden tým. Jeden cíl.", který ho provází od předchozí sezony, nese na svých zádech Honejsek.
"Fotili jsme se více než dvě hodiny. Nejtěžší byla práce designérky, která nás malovala," líčí Honejsek, který si práci na billboardu užíval. A líbil se mu i konečný výtvor, který je vyvedený na obřím plátně o rozměrech dvacet krát osm metrů.
"Myslím, že se to povedlo. Jenom doufám, že po prvním špatném zápase nebudu mít nakreslený knír nebo Holas na očích brýle. "Z negativních reakcí zatím strach mít nemusí. Zlín před reprezentační pauzou vyhrál v Karlových Varech i doma s Pardubicemi.
"Během pauzy se nemusíme užírat tím, kdy bude další utkání," pochvaluje si útočník Filip Čech.
Dvěma trefami v závěrečné třetině rozsekl vyrovnaný stav nedělního duelu s Pardubicemi a zajistil Zlínu vítězství 4:2 a zároveň jubilejní 30. bod sezony.