Sparťané to opravdu mají před sebou a doufají, že to bude trvat co nejdéle a že hráče podpoří ve vyřazovacích bojích co nejvíc příznivců.
Sparta měla v základní části třetí nejvyšší domácí návštěvnost a skončila na 4. místě, takže se utká s hradeckým Mountfieldem.
Před středečním začátkem čtvrtfinálové série marketingové oddělení klubu vymyslelo soutěž pro fanoušky, kteří nejsou z Prahy. Projekt „Sparta je všude!“ má být také poděkováním sparťanům bydlícím mimo hlavní město.
„Zároveň je pro nás malým průzkumem, kde všude naši fanoušci žijí a jak jsou v daných regionech aktivní,“ dodává Jan Kryšpín, marketingový šéf Sportovního holdingu Praha, pod jehož křídly Sparta funguje.
Zapojení je jednoduché - stačí vybrat svůj okres, vyfotit se v něčem sparťanském (dres, šála, čepice) a umístit snímek pomocí speciální aplikace na facebookový profil.
Tam pak každá fotografie bude sbírat „lajky“. Dva výherce vyberou také sami hokejisté. Hlavní cenou jsou vstupenky do partyboxů v Tipsport Aréně. V holešovické hale se ve středu mohou dospělí diváci těšit také na pivo zdarma. Sparta získala za překročení hranice 1600 bodů v týmové statistice Radegast Index (zblokované střely, hity, hodnocení +/-) tekutou odměnu pro fanoušky, hostesky budou před vstupem na stadion rozdávat 500 kuponů na pivo.
Další kolo své fanouškovské soutěže plánuje Sparta před semifinále. Ale tam ještě musí tým z Holešovice nejprve postoupit. Pokračování soutěže by se pak konal před soubojem o titulem. Třeba pak bude opravdu všude...