Na tvorbě se s klubem podílel grafik Karel Hejkal, který je také známý na sociálních sítích pod profilem Dresblog. „Chtěl jsem, aby se na dresy podíval někdo nezatížený sparťanskou minulostí a viděl věci trochu z nadhledu,“ řekl pro klubový web David Dinda, marketingový manažer Sparty.
Pražané se po představení nových dresů dočkali od fanoušků pozitivních reakcí. Sladěné barvy navíc nejsou jedinou změnou, klub také na venkovní bílou sadu proti předchozím rokům vrátil logo „S“ v rudé barvě.
„Jsem přesvědčený, že jsme se vydali správnou cestou. Zásluhu na tom mají partneři, ale i naši představitelé ve správní radě. Nikdy totiž nerezignovali na společnou myšlenku posunout hokejový segment o kousek kupředu. A to dřív nebo později ocení nejen stávající partneři, ale dost možná to otevře dveře k partnerstvím úplně novým,“ zhodnotil Dinda revoluční změnu.
Vstřícné kroky klubových i extraligových partnerů nakonec umožnily vznik designově čistých dresů, což je v českém prostředí zatím ojedinělý počin.
Líbí se vám nové dresy hokejové Sparty?
Na přední straně figuruje vedle klubového znaku opět pouze logo generálního partnera – sázkové společnosti Fortuna. Ta navíc tentokrát ustoupila od běžné varianty, kdy je logo vyobrazeno ve žlutém obdélníku, a na rudých či bílých dresech tak působilo rušivě.
„Chceme po vzoru fotbalových partnerství přispět k trendu unifikace také v rámci hokeje, kde velmi často dresy nepůsobí esteticky a jsou barevně přeplácané. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli ustoupit od našeho dominantního loga,“ vysvětlil Marek Janoušek, šéf sponzoringu společnosti Fortuna.
Ostatní kluboví i extraligoví partneři jsou pak na dresu barevně sladění na rukávech, kde jsou jejich loga v bílé barvě. Jediným vícebarevným zůstal znak Komerční banky, se kterou se pražský klub nedohodl.
Nové dresy se v ostré akci poprvé představí při startu extraligy, kdy Sparta 18. září vyzve obhájce mistrovského titulu z Třince.