„Jsme rádi, že se nám podařilo celý proces výběru generálního marketingového partnera dotáhnout zdárně do konce a jako APK si vyjednat na dané období výborné podmínky. Takto centrálně a jednotně obchodovaný marketing extraligových klubů znamená hlavně přínos pro hokej jako takový, ale zejména ekonomický efekt pro jednotlivé kluby,“ uvedl prezident APK Aleš Pavlík v tiskové zprávě.
Představitelé BPA a APK LH podepsali smlouvu s platností od sezony 2023/24 do konce ročníku 2027/28, na nejbližší dvě sezony již měla BPA práva zajištěna dříve. Na podmínkách předešlé spolupráce se ale domlouvala s jednotlivými kluby. „Jednotné obchodování vybraných marketingových práv, zejména ale televizních, pro kluby bezesporu znamenalo lepší vyjednávací pozici, což se nakonec projevilo na výši finální nabídky. Tento kontrakt můžeme považovat za další krok k profesionalizaci celé extraligy,“ uvedl Pavlík.
BPA, která je i výhradním partnerem Českého svazu ledního hokeje, spolupracuje s extraligou už sedmadvacet sezon. |
Ekonomické podmínky smlouvy ani jedna strana nezveřejnila. V dubnu, kdy extraligové kluby jednaly o tom, zda budou i nadále preferovat spolupráci s BPA, nebo upřednostní nabídku společnosti Relmost, kterou vlastní majitel Dynama Pardubice Petr Dědek, ale řada médií informovala, že BPA nabízí v nové smlouvě všem klubům podpisový bonus pět milionů korun a poté roční plnění ve výši 14 milionů korun.
„Děkuji APK za důvěru. Jsem potěšena jednotou klubů v zájmu celé soutěže. Jednání jsme zahájili přesně před rokem, protože potřebujeme mít dostatečný časový prostor pro jednání s partnery. Díky tomu jsme mohli nabídnout výrazně lepší podmínky než v minulosti, kdy byly smlouvy uzavírány těsně před zahájením příslušné sezony,“ uvedla předsedkyně představenstva a generální ředitelka BPA Jana Obermajerová v tiskové zprávě.