Vést dialog se zvířetem dokonce není nic neobvyklého. Podle výzkumu pro jednoho amerického výrobce krmiva to někdy dělá většina zvířecích „rodičů“.
Z dotazníku vyšlo, že 55 procent z nich s kočkou nebo psem vede dlouhé rozhovory. Navíc 48 procent dotázaných uvedlo, že domácímu mazlíčkovi prozradili tajemství, které nezná ani jejich partner nebo nejbližší přátelé.
Chlupáči lámou ledy
Přestože někteří doma s mazlíčky nemluví, mnoho respondentů si o nich aspoň rádo povídá. Skoro třetina majitelů je prý využívá k prolomení ledů třeba na večírku.
Průměrně pak odhadují, že povídáním o svém psovi nebo kočce stráví celou třetinu všech konverzací.
Tetování? Proč ne
Jak na svého mazlíčka, případně na fakt, že se jedná o nejroztomilejší exemplář na světě, elegantně svést řeč? I to si páníčci a paničky umí ošéfovat.
Více než 40 procent respondentů prý vlastní nějaký předmět upomínající na jejich miláčka, ať už je to obrázek na ploše telefonu, klíčenka nebo oblečení s potiskem.
Čtvrtina lidí by dokonce uvažovala o tom, že si svého psa nebo kočku nechá vytetovat. Dalších 25 procent prý tetování plánuje a 16 procent už aspoň jeden portrét mazlíčka na kůži nosí.
Z kočky domácí virální senzací
Šest z deseti majitelů podle výzkumu věří, že jejich mazlíček má na to, aby se proslavil na internetu. A každý třetí to nechce nechat náhodě, takže své kočce nebo psovi založil účet na sociálních sítích.
„Internet nás naučil, že lidé jsou sledováním a sdílením příspěvků s roztomilými zvířaty doslova posedlí,“ řekla k tomu manažerka značky Kirsten Mundorffová.
„Rozdíl mezi takovou posedlostí online a offline je ovšem v tom, že v reálném světě tyto pocity můžete nasměrovat do péče o mazlíčka. Přiznejme si, že možnost hýčkat si vlastní kočku nebo psa a zažít jejich opětovanou lásku je mnohem uspokojivější, než dávat lajky v telefonu.“