Podniky sítě Ambiente v těchto dnech fungují, ale jinak. | foto: Ambiente

Jíst se musí. Česká gastronomie přešla na e-shopy, říká Karpíšek

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Tomáš Karpíšek (50) je jedním z nejlepších mozků v české gastronomii, který se jen tak nevzdává. Podniky své známé sítě Ambiente tak velmi rychle přizpůsobil novým, pro restauratéry těžkým podmínkám. „Postupně chceme otevřít všechny provozovny, i když to není moc výdělečné,“ říká.

Ještě před pár týdny to vypadalo, že největší výzvou, která před restaurační sítí Ambiente stojí, je znovuotevření restaurace Čestr po tříleté rekonstrukci. „Na přípravách otevření Čestru se dál pracuje, ale zpožďují se některé dodávky technologií ze zahraničí kvůli odstávkám výroby. Momentálně nemáme tušení, kdy otevřeme. Uvidíme, jak moc nás záchrana současných provozů vyčerpá,“ říká Tomáš Karpíšek.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se