Staré oprýskané dveře z bazaru se staly základem nepřehlédnutelné sněhobílé postele.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Základem pro novou originální postel se staly tyto staré oprýskané dveře.
Autor: archiv Martiny Krumphanslové
Tady už dveře získávají úplně novou tvář - stará barva je opálená, dřevo přebroušené i nově natřené.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Rám a nohy postele vyrobil truhlář z dřevěných hranolů a vyfrézoval do nich drážky. Kutilka už si je pak sama napatinovala tak, aby pasovaly k čelu ze starých dveří.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Čtenářka Martina s novým postelovým rámem, jehož čelo vzniklo ze starých dveří.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Detail čela postele a spojů s rámem.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Pak už stačilo přidat postelový rošt a matraci. Nová originální postel je na světě.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
"Bez hořčice by to prostě nebylo ono!" řekla si při vytváření nového interiéru se starými a použitými, ale kvalitními věcmi šikovná čtenářka.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Hořčicovým odstínem přetřela například i starý kovový konferenční stolek a vdechla mu nový život.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Čelo k další posteli, tentokrát z přírodního dřeva, opět vznikalo ze starých dveří, tentokrát ze dvou půlek.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
A takto teď působí v interiéru ložnice.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Dveře byli oprýskané, ale dřevo krásné a zdravé.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Starou barvu bylo nutné opálit a obrousit.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Takto krásně nové čelo ze starých dveří pasuje k novému dřevěnému rámu postele.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Poškozená místa bylo nutné zatmelit. Pak se dveře přebrušovaly a natíraly.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
K čelu pěkně pasují stejnou barvou natřené zrepasované noční stolky.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Noční stolky byl původně s fládrováním, které bylo hodně poškozené.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Paní Martina proto fládrování zachovala jen na zásuvkách, přidala už jen nové, barevně sladěné a výrazné úchytky.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Detail zrepasovaného šuplíku s novou úchytkou.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
S barevným i materiálovým laděním si paní Martina pohrála.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
I tato komoda měla své nejlepší časy za sebou.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Nejprve z ní bylo nutné odstranit všechny štítky a kování.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Nejprve z ní bylo nutné odstranit všechny štítky a kování.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Nejprve z ní bylo nutné odstranit všechny štítky a kování.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Některé díly kování by se ještě někdy mohly na něco hodit.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Kostra komody - již zbavená starého nátěru, přebroušená a nově natřená. Je laděná do šeda, jen vnitřky šuplíky mají hořčicový tón.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Šuplíky dostaly nové úchytky.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Stará komoda je jako nová a může pěkných pár let sloužit dál.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Deska stolu je několikrát kartáčovaná a přebrušovaná, na vrchu má bezbarvý matný lak.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
U stolu si paní Martin pohrála hlavně s deskou, aby působila rustikálním dojmem, podnoží je koupené.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©
Ke zrepasovanému nábytku čtenářka přidala barevně a materiálově sladěné doplňky.
Autor: Martina Krumphanslová, ateliér Chvadlene Madlene©