Goldberg si uvědomil důležitost sponky v okamžiku, kdy si všiml, jak si k vlasům připevňují jeho přátelé jarmulku. Takovou sponku má v podstatě nepřetržitě každý u sebe, proto ho napadlo, že by bylo dobré, kdyby sponka nesloužila jen původnímu účelu, ale získala i další funkce, které by mohly posloužit v případě nouze.
Už předtím si „otec“ návrhu všiml, že lidé sponku používají místo šroubováčku. „Tak proč by se ze sponky nemohl udělat skutečný multifunkční nástroj,“ popisuje Goldberg.
Nejvíce se potýkal s malými rozměry. Mužská varianta sponky Clippa měří 6 cm, ženská jen 5 cm. Navíc existuje varianta, která má na silnější části otvírák na lahve, a jiná osmičku klíč. Barevné dámské variantě nechybí zdrsnění, které slouží místo pilníku na nehty, černá pánská sponka má zase pilku, která poslouží i jako nouzový nožík.
Na konečném vzhledu se podílelo studio Monkey Business, což je rodinná firma z Jeruzaléma. Jejich cílem je vytvářet cenově dostupné a praktické doplňky pro každodenní potřebu. Clippa se prodává podle typu za 7–9 eur (190–240 Kč).