„Zaujala nás jak naprosto špičková kvalita vybavení, tak i dynamika, s jakou Macron v poslední době vstupuje na fotbalovou mapu, a jaký servis nám je připravený nabídnout. Nabízí opravdu kvalitní vybavení pro trénink, zápas i volný čas a na naši spolupráci se velmi těšíme,“ prohlásil plzeňský generální manažer Adolf Šádek.
Work hard, play harder. Motto, které má vést k týmovému úspěchu a odráží jej i symbol - Macron Hero, jenž bude na veškerém týmovém vybavení.
„Přesně takoví chceme být. Tvrdě makat, mít touhu se každý den posouvat a společně vyhrávat,“ poznamenal trenér Adrián Guľa.
Viktoria Plzeň bude pro italskou značku stěžejním partnerem ve střední Evropě. K dispozici bude mít špičkový servis řízený přímo z centrály v italské Boloni.
„Chceme být zajímaví a atraktivní nejen na hřišti, ale i v oblasti vybavení nebo dresů. V tom jsme našli ideálního spojence,“ podotkl Adolf Šádek.
Plzeň od roku 2007 oblékala německá oděvní a obuvní značka Puma. V dresech od ní klub prožil nejúspěšnější období v historii: získal pět mistrovských titulů či dvakrát postoupil do Champions League.
Puma, která je partnerem i české reprezentace, se však loni dohodla na spolupráci se Slavií. I proto si okolnosti žádaly, aby Plzeň značku změnila.
„Těší nás, že spojujeme síly s tradičním a úspěšným českým klubem, jakým je právě Viktoria Plzeň. Tímto spojením se chceme uvést a prosadit na velmi důležitém a zajímavém trhu střední Evropy,“ řekl Gianluca Pavanello, výkonný ředitel společnosti Macron.
„Pro Viktorii máme nachystáno špičkové vybavení, které využívá nejmodernější technologie, trendy a zároveň reflektuje tradice klubu.“
Klub nové dresy oficiálně představí před startem nové ligové sezony, která začne 22. srpna. Ve vybavení od Macronu však už zahájí v pátek přípravu.