Diskuse k článku

Ostravu vede Hapal, Jarabinský odvolán

Ve fotbalové lize nejsou odehrána ani kompletní čtyři kola a už se v jednom klubu změnil trenér. Jozefa Jarabinského střídá v Ostravě bývalý reprezentant Pavel Hapal, který podepsal smlouvu zatím do konce soutěžního ročníku. Jarabinský byl odvolán kvůli špatným výsledkům, mužstvo ze čtyř zápasů třikrát prohrálo, navíc hrálo mizerně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

houba_

za tu traparnu
co predveli proti Slavii uplynuly rocnik je melo vedeni vykopat vsechny do jednoho
je jasen videt, ze hraci baniku nechteji hrat fotbal ale chteji si na hristi resit ruzne sve problemy
vedeni baniku ma mozna jiny nazor, ale ja bych takove zamestnance vyhazel - hraci tak ubohych kvalit jsou velmi snadno nahraditelni
0/0
29.8.2005 16:25

luka_luka

Brňáky fotbal moc nezajímá ...
... protože se všichni přihlásili do Vyhulených a BB a ted to sledujou  co jim rozum stačí, ale moc jim to nebere, protože jsou vyhulení našrot.
0/0
29.8.2005 15:53

PrincHektor

Jak tipujete Sparta - Brno. jasná jednička?
0/0
29.8.2005 15:39

Clar

Re: Jak tipujete Sparta - Brno. jasná jednička?
Jasnej kříž. Zaslechl jsem, že se hráči chtějí Hřebíka zbavit. Ale bez záruky.
0/0
29.8.2005 15:47

PrincHektor

Re: Re: Jak tipujete Sparta - Brno. jasná jednička?
Mně to s tou výhrou Sparty taky nepřijde tak jasný...., i když zase mít po 4 zápasech 6-7 bodů místo 12...za tu cenu se mi to nezdá. To už by ten Liberec - aspoň na podzim, nemuseli dohnat...Spíš čekám, že Hřebíka zatlučou pozdějc, až budou mít nahráno. Ovšem vypadá to, že se bude pakovat Jirka Kotrba - a to nám pak bude půl roku smrdět ve studiu Ligy mistrů..nevím, co je horší....dttto s Hřebíkem....        
0/0
29.8.2005 15:57

Clar

.
Teď hlásili v rádiu, že Collina pověsil píšťalku definitivně na Hřebík.
0/0
29.8.2005 15:03

rosco

dnes
 ....a dnes nebude poslední ( aspoň doufám ) ,pokračování by mělo být v Brně !!!
0/0
29.8.2005 14:55

gazza08

Re: dnes
nebo v Praze  (i když to asi nehrozí)
0/0
29.8.2005 14:59

divilek

Re: Re: dnes
Ale hrozí. Stačí když Brno překvapí a pod Hřebíkem se taky bude houpat židle ...
0/0
29.8.2005 15:02

gazza08

Re: Re: Re: dnes
No právě to, když Brno překvapí, asi nehrozí
0/0
29.8.2005 15:12

divilek

Divím se, že ...
...to šlo tak rychle. Ale nevinil bych (jen) trenéra z toho, že se hračům nechce (!?) běhat. Potom je celkem jedno, jestli přijde Hapal nebo Benitez ... Jarabinský úspěchy předtím v Baníku měl - s mladíčky hrál velmi slušný fotbal. Bohužel proto po něm sáhla Sparta, ale vyplivla ho brzo na to z poměrně směšných důvodů. Teď už to bylo v Baníku horší, ale je otázka, zda trenérem, nebo tím, že tehdy hráči chtěli a měli ctižádost se někam prosadit. To, co předváděl Baník teď, by mohlo narazit na lepší soupeře už v divizi. Nechce se mi věřit, že by všichni hráči v Baníku stáli za houby a léta si toho nikdo nevšiml (ani Sparta v případě Slončíka). Spíše bych řekl, že si hráči v poklidu vytrucovali nového trenéra. A pokud budou i s novým trenérem hrát mátožně a bez zájmu, nezbývá, než je poslat do práce a angažovat hráče, kteří budou chtít alespoň běhat, když už jim bude chybět fotbalové umění a schopnosti...
0/0
29.8.2005 14:52

divilek

Re: Divím se, že ...
Ale jinak samozřejmě rozprodat nejlepší hráče a potom se divit, že to nejde, to chce taky notnou dávku inteligence . I když výjimka potvrzuje pravidlo - Liberec prodal a hraje velmi slušně, jenže tam se zase hráčům chce i běhat .
0/0
29.8.2005 15:01

dy dy

Re: Re: Divím se, že ...
...hlavně pan Kárl má všech pět pohromadě a neangažuje podle jména a toho co kdysi někdo dokázal, ale jen a pouze podle selskýho rozumu, mladý ambiciózní trenéry, s chutí využít všechny prvky moderního fotbalu...a ne generaci trenérů, kteří už nemají, víc co nabídnout a pouze natahujou svojí nenasytnou ruku.....(Jarabinský, Cipro, Kotrba atd...) Ikdyž je fakt, že pokud se hráči rozhodnou odstřelit treneéra máloco jim v tom zabrání...
0/0
29.8.2005 15:14

Clar

Re: Re: Re: Divím se, že ...
Hřebík je taky docel dědek a jak je moderní :o)))))))))))) Uvidíme za chvíli!
0/0
29.8.2005 15:32

Clar

Re: Divím se, že ...
Ježíš, a kdo jinej má přinutit hráče běhat než trenér? Když vidí, že ho hráči neberou a naschvál neběhají, má sám rezignovat! A Sparta ho vyhodila ze směšných důvodů? Vyřazení z předkola LM Genkem, vypadnutí z druhého kola UEFA, nepřesvědčivej fotbal a výsledky v lize...
0/0
29.8.2005 15:26

Alex_18

Re: Divím se, že ...
V podstatě souhlasím, taky mi to připadalo že někteří hráči dělaji vše proto aby p. Jarabinsky skončil, ale ted maji sanci ukazat že fotbal hrat umi. Popravdě řečeno pro některe hrače to muže být v Baníku i šance poslední. Jsem zvědavý jak ta hra ted bude vypadat, mně by porážka třeba od Ml. Boleslavi nebo Mostu nevadila, ale ten herní projev byl otřesný. Tak uvidime...
0/0
29.8.2005 15:58

Popy

Tak definitivně čau
0/0
29.8.2005 14:48

krubis

už bylo na čase
 letos nic moc,tak snad změna k lepšímu.
0/0
29.8.2005 14:35

Gasherbrum

Jinak té tiskovce
už chybí jen jedno a to zakončení ve stylu : Možná přijde i kouzelník
0/0
29.8.2005 14:31

Polárníliška

Re: Jinak té tiskovce
A na konci roku dostane Látal Fanouše
0/0
29.8.2005 14:44

Popy

Bystroň
Na Bystroně tam padla konkrétní otázka a Hapal - zase fabuluju, protože proti Jarabovi nepadlo z jeho strany ani slovo - říkal něco o tom, že ho chce vrátit v mužstvu na post, na kterém hrál jaro 2004, tedy to, co už jednou zvládal dobře...
0/0
29.8.2005 14:27

Gasherbrum

Re: Bystroň
Bystroń je takový divný typ.Jednak začal být katastrofální už za Franty.Pak ho Jaraba celé jaro nepochopitelně stavěl,když byl tragický.Pak zahrál dobře finále poháru(1 zápas za sezonu hrál dobře) a teď nedostal šanci,ani když Staněk byl špatný.Bystroň je záhada,jako vlastně vše,co se v Baníku a s Baníkem děje.
0/0
29.8.2005 14:29

Popy

Re: Re: Bystroň
Já myslím, že Bystroňovi ublížilo to, že loni na podzim jsme měli katastrofální stoperskou dvojici, navíc přišel Zúbek a Franta Bystroně tlačil někam, kde na to neměl. A Jaraba ho tam už potom nechal - navíc ve středu spolu se Staňkem, což je opravdu komická kombinace. Zavadil nebo Slončík tam hráli jenom výjimečně.
 
0/0
29.8.2005 14:32

Gasherbrum

Re: Re: Re: Bystroň
Prostě uvidíme...Hapal by měl přinést nový impuls a teď se ukáže...jestli problém Baníku byl opravdu v trenérovi a přístupu hráčů a nebo jen reálný odraz kvality kádru.
0/0
29.8.2005 14:36

Alex_18

Tak
trener je vyměněn, tak doufam že Banik pujde nahoru. Netroufnu si řict jak kvylitni trener je P. Hapal, ale 100 procentne bude hlavne pro mladsi hrace lepsi nez p. Jarabinsky. No a jestli ma R. Latal odehrat par zapasu proc ne, když na to jeste ma. Ale hlavně jsem zvedavy na hrače jako D. Bystron, nebo M. Papa.. kteri pod p. Jarabinskym byli totalne spatni. Ja si taky myslim že určitě umi hrat lepe. Jinak klasika, nevim proc nadavate furt na to vedeni, dva roky po sobe se tu hraje pohar takže nevim co se vam nelibi. Pravda je takova že Banik se nemuže proste se Spatrou dlouhodobě měřit a každa učast Baniku v poharu je podle mě uspěch.
0/0
29.8.2005 14:24

minolta

Re: Tak
Moje řeč. i když to asi schytáme. Když už jsi to načal, tak já to o něco doplním. Žiju na Ostravsku už skoro 50 roků, narodil jsem se tady, kromě studií v Praze jsem tady celý život, mám to tady rád, ale začíná mě srát určitý ostravakismus. Ano, je dobré být hrdý na svůj kraj, na svůj klub, ale nechápu určitý zdejší odpor k cizím lidem. Dovedu pochopit, že hafo lidí má špatné zkušenosti z minula, kdy Ostrava byla dobrá jen na práci, ale odsuzovat všechny odjinud, to je fakt síla. Totéž v modrém je to v Baníku - každý nový cizí hráč to má tady těžké, o trenérech ani nemluvě....
0/0
29.8.2005 14:31

Gasherbrum

Re: Re: Tak
Jenže tohle totálně zjednodušuješ...pokud jde o tým,který by měl mít trochu jiné ambice,než jen střed tabulky.Což si myslím,že by Baník mít měl...tak se to samé děje všude.Stačí se podívat,kolik je řečí okolo nových hráčů ve Spartě,polovina z nich je nenáviděna ještě než kopnou do balonu.Slavia to samé...a v Liberci,stačí si vzpomenout teď na Pospěcha...kdyby mu nevyšel ten zápas ze Spartou,tak ho asi sežerou.
0/0
29.8.2005 14:34

minolta

Re: Re: Re: Tak
Pospěch v Libe to je jiný případ. On se v semi poháru vůči divákům zachoval nefér a proto na něj měli pifku. V Baníku je to jiné. Tady každý nový je podezřelý. Je to především v tom, že Baník žil dlouhá desetiletí pro sebe a z vlastních zdrojů. Takže se tady všichni znali, byl to takový rodinný podnik. A když se to už za Lojzy začalo nabourávat, tak přišly problémy, proto také Lojza hledal rychle řešení a prodej. Pochopil, že si tady otcové začali prodávat své děti po republice, jak se v 90. letech skutečně tuneloval klub.
0/0
29.8.2005 14:41

Robin Ood

Re: Re: Re: Tak
tak u Pospěcha je to proto, že si otvíral hubu proti Liberci dost nechutným způsobem, jednoduše mu nebyl dost dobrej....to, že mu to teď jde, je jeho jediná klika
0/0
29.8.2005 14:42

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Tak
já zas četl,že je to hlavně kvůli toho,že vyřadil Liberec z poháru,ale to je jedno.Prostě jen obecně v týmech,kde se očekávají lepší výsledky jsou hráči odjinud bráni jako posily a jsou na ně větší nároky.Je to tak všude.
0/0
29.8.2005 14:45

minolta

Re: Re: Re: Re: Re: Tak
Asi na to máme každý jiný názor, Ty si to možná více lakuješ. Já si za posledních 10 let nevzpomínám, že by tady některý cizí hráč nějak významněji uspěl - možna Vilda Hýravý, zatím se nepíská na Maroše, ale to jen proto, že to předtím bylo na blití. no a trenéry, ty jsme vždycky měli vlastní nebo nevydrželi.....
0/0
29.8.2005 14:48

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak
A kolik a jaké kvality sem těch cizích hráčů taky přišlo...Možná v tom bude ten hlavní problém.Třeba takový Rajtoral už se celkem stal oblíbencem fanoušků.Nebo vzpomínám Honza Baránek,ten byl taky velmi populární a koneckonců i Zdena Pospěch.Když na to ten hráč má,tak si ty fandy získá.Jenže to je u toho,jaká kvalita do Baníku přichází.
0/0
29.8.2005 14:52

Popy

Re: Re: Tak
Já jsem se jenom proti Zlínu modlil, ať nepískají na Lesáka s Rajtoralem. Ale třeba to ještě přijde. Mě nejvíc se*e případ Raška. Vašek je podle mě výrazně lepší brankář - když si odpustí kličky, které zas tak neumí. Jenže Raška je kámoš, a tak ho pořád tlačí do sestavy. Vůbec, už aby začal chytat Buček.
0/0
29.8.2005 14:35

Gasherbrum

Re: Re: Re: Tak
S Vaškem souhlasím.Ale obecně,prostě nároky na nové hráče jsou logicky větší,než na hráče domácí.Těm se ledacos odpustí,těm zvenku,co mají být posily se odpouští mnohem méně...ale to je tak všude.Já bych z toho nedělal až zas tak jen problém Baníku.Stačí se podívat,jak je na tom Hašek ve Spartě,přitom hraje poměrně slušně.A druhá věc,co si nemyslím je,že máme být spokojení s tím,že občas si kopnem nějaký pohár.V tom zastávám názor jako Hadamczik...Ostrava je třetí největší město,jsou tu nejlepší fanoušci v lize,fotbal tu má velkou tradici,je to tu líheň výborných fotbalistů a proto si zaslouží dobrý fotbal a pravidelnou účast ve špici tabulky.Neříkám,že se rovnou má měřit se Spartou,to nejde...ale dělat jen sparingpartnera v lize pro Baník důstojné podle mě není a čekám a vždycky budu čekat víc.
0/0
29.8.2005 14:40

Popy

Re: Re: Re: Re: Tak
Lojza měl ohromné štěstí, že přišel jako nesmírně schopný člověk v pravý čas na pravé místo. On - kromě Sparty (a ani tam to nebylo nikdy nijak jednoduché) jako v republice snad jediný dokázal hráče prodat někam jinam než do Sparty nebo přinejlepším do druhořadého německého klubu. Budiž mu za to dík, ale to neznamená, že dneska by měl na růžích ustláno. Na druhou stranu, tenistům to prodal on, že... takže kdyby byli lidi, co na ně tak nadávají, důslední, Lojza by z toho taky dostal svoje.
Minolta má prostě pravdu v tom, že z Ostraváků měl vždycky každý srandu a oni jim to vracejí touhle automatickou nenávistí ke všemu cizímu... zvláště, pokud je to bohaté.
0/0
29.8.2005 14:47

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Re: Tak
Tak do jisté míry to tak je,přesto si nemyslím,že je to případ tohohle vedení.Já byl tehdy u radnice,když se hromově vyřvávalo Daniel Vacek,Jakub Kahoun a tehdy by je každý na rukou nosil a nebyl jediný problém a pamatuju i doby,kdy se nadávalo na velkou Baníkovskou ikonu Libora Radimce,který Baníku šéfoval a byl častován těmi nejhoršími výrazy,když Baník vedl do záhuby.A u Lojzy je to těžké...že to prodal mu nemám za zlé...chtěl dělat hokej,komu to prodal...možná mohl tušit,jak se budou věci mít.Ale vzpomeň jak to vypadalo po příchodu tenistů...každý nadšený,že se bude budovat Baník a většina lidí jich vítala s otevřenou náručí.Samozřejmě i jistá zášť Ostraváků vůči všemu novému hraje roli,ale né zas tak velkou,aspoň v tomto případě.
0/0
29.8.2005 14:57

Polárníliška

A co hrající tandem trenér a asistent?
0/0
29.8.2005 14:21

Gasherbrum

Re: A co hrající tandem trenér a asistent?
Nestraš.
0/0
29.8.2005 14:30

Polárníliška

Látalův comeback
to bude bomba srovnatelná s Chovancem v derby.
0/0
29.8.2005 14:17

minolta

Re: Látalův comeback
I když v Brně nemají na něj po tom posledním jarním zápase zase špatné vzpomínky......
0/0
29.8.2005 14:19

Gasherbrum

Re: Látalův comeback
hlavně jestli touto cestou to má v Baníku jít,tak to nejhorší nás teprve čeká
0/0
29.8.2005 14:20

Popy

Zpráva z tiskovky
Na ostravablog.cz jsem dodal zprávu z dnešní tiskovky na Bazalech. Několik informací je tam docela zajímavých, tak se když tak podívejte.
0/0
29.8.2005 14:02

minolta

Re: Zpráva z tiskovky
Tak to mě pos.er prsa, Laty napravo na beku a Hapal jako hrající trenér a tvořivý záložník.....
0/0
29.8.2005 14:10

Gasherbrum

Re: Re: Zpráva z tiskovky
No jo,taková bude asi realita Baníku...možná se vrátí i Dušan Vrťo na defenzivní zálohu
0/0
29.8.2005 14:12

minolta

Re: Re: Re: Zpráva z tiskovky
Tak Dušan asi těžko, tam přece už bylo i na benefičce vidět ta léta.....
0/0
29.8.2005 14:15

Gasherbrum

Re: Re: Re: Re: Zpráva z tiskovky
To sice jo,ale skušenostma by možná uhrál víc,než lemra Bystroň a plašan Staněk dohromady.
0/0
29.8.2005 14:16

Gasherbrum

Re: Zpráva z tiskovky
je super,žes to tam napsal a dovíme se to.Protože kdoví co vyleze ze Záruby na oficiálu.Ale teda nejvíce mě dojala věta Kahouna o posilách...všechno je možné.Volně přeloženo,nikdo nepřijde,vrátí se Látal
0/0
29.8.2005 14:11

minolta

Re: Re: Zpráva z tiskovky
A skončil už vlastně vážně ten Laty nebo to byla jen reakce na Jarabu? Podle mého by to na pár zápasů zkusit mohl, i když už na jaře to nebylo nijak famózní.
0/0
29.8.2005 14:14

Gasherbrum

Re: Re: Re: Zpráva z tiskovky
nevím,kdyby Laty končil kvůli Jaraby,tak podle mě nepůjde dělat vedoucího A-mužstva,kde s ním musí spolupracovat,ale šel by třeba do juniorky,nebo béčka.Já si myslím,že vracet by se rozhodně neměl.Jednak už se jednou beneficí rozloučil a nebylo by to důstojné a jednak taky stejně by to ničemu nepomohlo.
0/0
29.8.2005 14:18

Popy

Re: Re: Re: Re: Zpráva z tiskovky
Je otázka, jak dlouho už se připravuje Hapalův příchod. Jestli to třeba Laty s některými nejmenovanými hráči, fanouškovskými ikonami Baníku, neupekli už v létě...
0/0
29.8.2005 14:20

Najdete na iDNES.cz