„Byla to pro nás unikátní příležitost vykročit z naší sportovní bubliny a představit klub také jiné cílové skupině,“ uvedl Martin Kovařík, marketingový ředitel prvoligového FK Teplice. „Ukázali jsme také unikátní kolekci od návrháře Jiřího Moravce, takže myslím, že se podařilo propojit sportovní a módní svět.“
Teplický záložník Trubač: Dali jsme K.O., ať do nás vteče sebevědomí |
Kolekce z Ateliéru Moravec je exkluzivní a prémiová.
Domácí žluté dresy zdobí embosovaný symbol blesků a vlajka města Teplice, umístěná pod límečkem. Zajímavým prvkem, který fanoušci na první pohled neuvidí, je pokřik „Na Stínadlech doma jsme“ skrytý na vnitřním švu dresu.
Novinkou sezony je světle modrá venkovní sada, která se stala velmi populární. Všechny dresy jsou vyrobeny z materiálů z recyklovaných PET lahví, což podtrhuje snahu klubu i společnosti Macron o ekologický přístup.
Role modelů se zhostili Marek Beránek, Kevin Zsigmond, Nojus Audinis, Daniel Danihel, Matyáš Vachoušek, Samuel Bednár, Martin Kříž, Jakub Port, Matyáš Korselt a Filip De Monte.
Teplické fotbalové kousky předváděly i známé modelky. Například Lucie Šlégr, manželka hokejového olympijského vítěze Jiřího Šlégra. Nebo Radka Rosická, choť fotbalové legendy a nynějšího šéfa Sparty Tomáše Rosického. A také Valerie Herianová, která působila jako moderátorka ve fotbalovém ústeckém Viagemu.