V noci z neděle na pondělí vytvořili sami plzeňští fanoušci na známých městských lokacích jednoduché grafiky, které odkazovaly na hlavní designový prvek nových dresů společnosti Puma.
Následující ráno tak mohli všichni kolemjdoucí na Náměstí republiky, u Hlavního nádraží a dalších 10 lokalitách po Plzni hádat, co kolem sebe vidí. Nápovědu dostali všichni fanoušci na sociálních sítích, kde probíhala doplňující fotosoutěž.
Druhé video, které klub zveřejnil v úterý dopoledne, představilo ranní reakce obyvatelů Plzně a hlavně finální design samotných dresů.
Ten Viktoria charakterizuje třemi slovy: elegance – tradice – funkčnost. Proti předchozím rokům prošel dres výraznou změnou, má totiž modrý límeček s knoflíky.
„Právě tento ‚polo styl‘ dodává novému trikotu potřebnou eleganci, která vystihuje to, čeho se celý klub a všichni jeho fanoušci nemohou dočkat – třetí účasti v elitní společnosti UEFA Champions League, která je proslulá právě svou noblesou,“ uvádí Plzeň na svém webu.
Koncept připravila agentura Sport Invest Marketing, postavila ho na moderních trendech a zacílila především na mladou generaci. Propojuje v sobě duch města, industriálních prvků, v kombinaci s lokalitami, které zná každý obyvatel Plzně. Důležité bylo i obsazení hlavních rolí v čele s fanoušky.
Další klíčovou postavou byl zmiňovaný youtuber Tary, který společně s příznivci Viktorie absolvoval celonoční natáčení i zkusil si parkourové kousky na nevšedních místech Plzně včetně samotného stadionu.